...moji najdraži...


...Djuka...
Photobucket
..moje najdraze..moj mužić =)
..moj veliki oslonac,osoba koja će uvik bit tu..uvik spreman na zajebanciju..ma jednostavno legenda,moj mali faker i jebać veliki .. hehe..
.........................

...Miskoboy...
Photobucket
...moj najdraži rođo.. ee jedina osoba koja mene stvarno poznaje..zajebant teški xD
Ma jednostavno čudo od osobe xD
.........................
...Dinko...
Photobucket
..e legenda živa..Ja nisam vidila luđeg čovika (( u pozitinom smislu naravno))...Stvarno pravi prijatelj.. a jadan neznam kako me uspijeva trpit xD...pogotovo liti.. hehe.. Al stvarno svaka pohvala,to je legenda od čovika..
.............................
...Anchi...
Photobucket
..evo prva zenska na ovom popisu..hehe..Anci je jedna super osoba koju bi svak pozelio za prijateljicu.. ona je meni puno pomogla i nikad joj necu moc bit dovoljno zahvalna sto je imam..

...ostalo...=)


Moje najdraže-moj mužić i ja =)
Photobucket

Ja ne mogu drugo nego da ga volin =)
Photobucket

Malo mi je jedan zivot s tobon =)
Photobucket

Tu je naravno i "strast" prema autima..joooj
Photobucket

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...


Photobucket

Ime
...Marina...

Nadimak
...Sole...

Rođena
...17.6.'92...

Škola
...frizerska...

Volim
...sve što vole mladi,svoje prijatelje najviše,
dobru zajebanciju,slušat muziku...

Ne volim
...dvoličnost,laž,školu...

Slusam
...uglavnom sve i svasta...

Msn
m_sole_15@hotmail.com

Photobucket

...blogovi koje posjećujem...


Jure
Sole & Manijak
Pavić
Mish & Mistermp3
Pikovci


..jedna zakon pjesma.. tekst sve govori..
...SADA ZNAM...
Ipak jos stoji odraz tvoj u sobi tvoji mirisi,srce nece da se smiri hoce da ti oprosti,danima sam davala ljubav,poljupce i sne,na kraju ostalo je more da na tebe seca me!
Mol jos trazim tragove koji vode do tebe,al neznam gde da trazim noci vrele kriju te.Znam da leto tam na mene mirisima podseca vrati se trebas me jer ja to osecam kada shvatim da jos uvek te volim ja znam da kasno je da vratis se !
REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim!
Reci gde da nadjem mir bez tvojih dodira gde da dane provodim sa vlaznim ocima. Znas da jos uvek cuvam taj osecaj u grudima molim te vrati se jer ti si moja sudbina.
Jos uvek neznam da li zelis da vratis se ja jos uvek vilim te jer srce boli me zauvek cekacu te na posteledjoj stranici zivota, i kada nestanu sve lepe stvari ,kada srce ostari,postojace neko ko nikada nece moci da zaboravi sve nase dane,suze,i poljupce i kada prvi put rekao si da volis me!

REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim! Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim!

subota, 16.02.2008.

...mislim da bi stvarno bio red...


evo ljudi ovo vam je moj 112 post...da,da...a eto..
neznam odakle da počnem..

Nedavno sam učila vozit auto ,baš je zakon,sviđa mi se...
U školi..pa ima svačega...npr.to da pola razreda ima opomenu predisključenje...a Pjeru jedan neopravdani fali da leti iz škole...a jbga...al nadam se da je on naučio lekciju...
Neda mi se pisat o školi....to mi nikad nije bila neka tema za razgovor...

E,u zadnjih misec dana sam baš nešto happy...pa tako i danas..bila sam u Pločama,Stablini...Prvo je trebalo bit iznenađenje za Pavića da dolazim,al sam mu se izdala...nisam mogla šutit...i to sam ipak ja.....al idući put neće znat da dolazim,...nene...hehe
Uglavnom....bilo mi je zakon...ma super...neman riči...to se opisat ne može...a pa kad si sa takvim društvom...
Pokupila sam putem Dully,pa je Mony došla...pa smo u Pavića išle..kasnije je Martina došla...Ma bilo mi je zakon....
Pa pozdrav veeeeeeeliki njima...Pozdrav i Kayi...((doću ja opet,hehe))...
Pozdrav i Monikinoj majki koja me je doma vodila....
Pozdrav svima koje znam...ma i onima koje neznam...jer danas sam happy....
E i pozdrav mom braci kojeg volim najvishe na svitu....
Eto mali kratki post...neda mi se baš nešto pisat...a toliko je toga bilo..izdogađalo se,al ja sam prelina za to...

....I SRETAN ROĐENDAN MOM PRCI....
Bit će ludilo....
e pa Prce....želim ti sve naj,naj,naj,naj...ne želim više šljiva ispod oka...Puno sreće,ljubavi,zdravlja...a sve ostalo će doć...hehe =)
I još jednom hvala na ludoj i nezaboravnoj vožnji...khm...

....I evo neke slike od danas...

Photobucket
...khm...ovo je bilo brzo slikavanje da Kaya ne vidi da je u vrtu...hehe...

Photobucket
...Mony....

Photobucket
...Pavić...

Photobucket
....Mony & Sole...

Photobucket
...Pavić,Mony & Sole...

Photobucket
...opet mi..hehe...

Photobucket
...Dully,Mony & Sole...

Photobucket
...Martina,Pavić,Dully,Mony & Sole...

Photobucket
...Martina,Dully,Mony & Sole...

Photobucket
...Pavić...

Photobucket
...Dully & Sole...

Photobucket
...Pavić & Sole...

Photobucket
...Mony & Sole...

Photobucket
...Dully,Sole,Mony & Martina...

Photobucket
...i opet mi..hehe....

Photobucket
...Dully...


Film - Doći ću ti u snovima (duet Jure Stublić)

Jedina, ponoc odzvanja
jesi li zaspala na ruci dragoga
znas li, tu sam ja
provodim noc bez sna
ispod tvoga prozora

Kraj tvojih uzdaha
hajde, sklopi oci, nestani u san
doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan

Refren
Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
pascu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan

Doci cu ti u snovima
da ti ukradem poljupce
neka vrijeme samo leti
jos uvijek volim te

Onda jutro je tiho, budis se
pogledas covjeka sto spava kraj tebe
onda zaplaces jer to nisam ja
koga si voljela prekasno, jedina
ali ne placi, cekaj do veceri
kad zvijezde na nebu zasjaju
tad cemo se ljubiti

Refren

Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
pascu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan



| End of... (43) | all hope | # |

srijeda, 06.02.2008.

...zakon.....savršeno.....((ajme ja i moji naslovi)) ....ma nezaboravno..



evo da napišem novi post...opet povodom maškara..
u nedilju su bile u bristu završne...bilo je onako super...ipak nije to bilo kao prethodna dva
puta,al neću se žalit,bilo je dobro...

jučer smo išli u makarsku...nas oko šezdesetak..malo više...u povorku...bilo je totalno ludo..kroz cilu makarsku..
bili smo treći po redu...ma zakon je bilo...a baš smo bili lude gljive...plesali smo cilo vrime...skakali..
jednostavon bilo je nezaboravno...
bili su mi dobri neki muslimani,oni su isto bili u povorci..puštali narodnjake cilo vrime..hehe..rekla sam da
bi ja bsš odgovarala u njihovom društvu..haha...bile su mi dobre i cigare...to su ljudi bili obućeni u
velike cigare...ma sve je zakon bilo...nas je bilo najviše od svih grupa...
Fala Bogu nije nam padala kiša,baš je bilo lipo vrime...nakon povorke kroz cilu Makarsku,došli smo na trg,
primili zahvalnice...tako to..onda je sijedilo slikavanje...pa smo nakon toga do večere išli po kafićima..
bilo je isto ludoooo...fenomenalno...zakon...e hvala Alenu na plaćenom piću..hihi...baš si srce..
ludovali smo po nekim kafićima...i tako...onda smo oko sedam sati išli u hotel Biokovo na večeru...nakon večere
slijedilo je mom starom iznenađenje kako mu je rođendan...bilo je ludo...sve grupe,svi mi koji smo bili u hotelu
smo mu pivali...ma bilo je zakon...bila je i torta i sve to...naravno pilo se...hehe...a e...nebi moglo
bez toga...e...onda je bio ludi nastavak večeri..plesalo se samo tako...ludirali smo se nenormalno..
U tom hotelu su bili i jedni nogometaši..iz Makedonije..ajmeeeee majko...kako su dobri...haha...s nekim sam se
upoznala,tj.sa ovima koji znaju ponešto hrvatskog...
Pivala nam je cilo vrime ona Artemija Stanić...a dobra je ženska,onako...e...
Šta da još kažem...e moram spomenit da je bilo par štrumfića iz Komina...a ludi su totalno...baš su mi super...
Uglavnom...ukratko to bi bilo to..jednostavno bilo je super,ludnica da se to nemože ni opisat...

E ovaj put moram pozdravit...puno njih..pa da krenem..
pozdrav mom braci kojeg volim najvishe na svitu
pozdrav njegovom prijatelju Juri...
mom najdražem rođi Mishu..
Svim pikovcima...
Zemi,Marini,mom Prci..Deni,Cigli,Stefi,Marinu,Cani..
Žarki...
Cveli...khm..khm.....
.........znam da sam ih puno zaboravila...al eto ukratko...

evo neke slike...

Photobucket
...zajednička slika...

Photobucket
...u povorci...

Photobucket
..dva cakana štrumfića iz Komina...hihi....

Photobucket
..ovako smo Marko i ja počeli,al on je brzo sta za razliku od mene...

Photobucket
....jedan luđak...

Photobucket
...ludujemo u hotelu Biokovo...



| End of... (117) | all hope | # |

subota, 02.02.2008.

''...biće nam ludo i nezaboravno..''..e pa bilo je i ludo i nezaboravno...


Evo da i ja napišem post...khm...pa odakle da počnem...ovaj post je povodom sinoćnje večeri koja je bila luda totalno.....
Opet su bile maškare u Bristu...Miš je doša u mene,..pa smo čekali Prcu i Denisa ...i oni su došli...pa od njihovog kukanja da se uvik mene čeka ja zaboravila aparat,srićom brzo se sitila pa se Dena vrača u mene po njega...Prce i Miš otiši do Graca sa motorom da Miš kupi neku masku,koju na kraju nije naša..Dena i ja pješke pa polako išli do doma..Bilo je zakon..Došli Cigla,Stefa,Marino...Moj Prce me voza na motoru...bilo je preludooooo...Savršeno...ko neće on przo vozit,ma ne nikako..hehe...jedva živi ostali..fala Bogu nije nikoga bilo putem...jer da je bilo...eh...
Onda je doša Mrgud...pa smo bili malo u domu,plesali,ludirali se...i tako...naravno mi uvijek moramo nešto po svom pa smo išli na naše misto..hehe...naravno....Bilo je ludo islikali smo se samo tako...evo stavila sam doli neke slike...
Ma uglavnom...reću da je bilo super...nevolim ja baš naša "okupljanja" opisivat po blogu...a nemora svak znat šta smo radili...e...
Uglavnom,,Miš je maknija neku spužvu na izvoru pa je sva voda otišla..khm...neću dalje...uglavnom ostali ljudi bez vode...ma nismo mi krivi ništa...haha..
E i pozdrav Slevenu i Dinki kojeg smo Lea i ja dosta izgnjavile...al jesu i oni nas..hehe..šalim se ...bar smo se nasmijale...
Cilo vrime smo puštali naravno šta drugo nego cajke...posebno neke pisme...khm...neću o tome..
Cigla je cilo vrime nešto izvodija...pokušava svašta i tako...a naravno nagovara me da mu OPET kupim ulaznicu..a dobro da je bilo samo ulaznicu...nego je on i pivu još tija...e na kraju mu nisam ništa kupila...a možda bi ja do kraja popustila al mi nisu dali Marino i Prce...
E da pozdravim i mog Žarku koji se stvarno napija...e moj Žarko kad ti budem pričala šta si mi sve govorija....ccccccc....a šta ću,voli malo popit.hihi....
Eto neznam šta bi više rekla...to bi bilo to ukratko..
Sutra opet maškare..povorka...u utorak idemo u Makarsku..nas 50 u povorku...već znam da će bit ludo...možda i onda bude neki post..
Ajte ljudi pozdrav svima...posebno Paviću....Manijaku...mojim Pikovcima...
Lei koja je morala brzo ić ća...ostavila me s muškima...ccccc.....a moram priznat da mi je super bilo...
i onoj sinoćnjoj ekipi...nema je svit...=)

Photobucket
Cigla,Dena & Marino ((Cigla već kuje neki plan))

Photobucket
Cigla & Prceeeee ,sreća moja.... =)

Photobucket
Stefa glumi Spidermana...haha

Photobucket
Sole & Cigla ((Cigla glumata s kosom,a ja mu uzela duksericu,hihi))


Photobucket
Mish,Cigla,Stefa & Sole ((tu smo kao mi trebali držati Miša,al mi ga pustili pa je slikano u padu Miša...hehe))

Photobucket
Dena,Sole,Mish & Cigla

Photobucket
Dena & Mish


Photobucket
Stefa & Mish ((Mish krepaje))


Photobucket
Mish glumi Batmana...haha

Photobucket
I opet...sad s metlom...haha

Photobucket
Lea & Sole

Photobucket
Mish & Dena (( jooooj šta smo ozbiljni))

Photobucket
Dena,Sole & Mish

Photobucket
Cigla,Sole,Stefa..u pozadini Mish & Dena...hihi



| End of... (27) | all hope | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>