...moji najdraži...


...Djuka...
Photobucket
..moje najdraze..moj mužić =)
..moj veliki oslonac,osoba koja će uvik bit tu..uvik spreman na zajebanciju..ma jednostavno legenda,moj mali faker i jebać veliki .. hehe..
.........................

...Miskoboy...
Photobucket
...moj najdraži rođo.. ee jedina osoba koja mene stvarno poznaje..zajebant teški xD
Ma jednostavno čudo od osobe xD
.........................
...Dinko...
Photobucket
..e legenda živa..Ja nisam vidila luđeg čovika (( u pozitinom smislu naravno))...Stvarno pravi prijatelj.. a jadan neznam kako me uspijeva trpit xD...pogotovo liti.. hehe.. Al stvarno svaka pohvala,to je legenda od čovika..
.............................
...Anchi...
Photobucket
..evo prva zenska na ovom popisu..hehe..Anci je jedna super osoba koju bi svak pozelio za prijateljicu.. ona je meni puno pomogla i nikad joj necu moc bit dovoljno zahvalna sto je imam..

...ostalo...=)


Moje najdraže-moj mužić i ja =)
Photobucket

Ja ne mogu drugo nego da ga volin =)
Photobucket

Malo mi je jedan zivot s tobon =)
Photobucket

Tu je naravno i "strast" prema autima..joooj
Photobucket

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...


Photobucket

Ime
...Marina...

Nadimak
...Sole...

Rođena
...17.6.'92...

Škola
...frizerska...

Volim
...sve što vole mladi,svoje prijatelje najviše,
dobru zajebanciju,slušat muziku...

Ne volim
...dvoličnost,laž,školu...

Slusam
...uglavnom sve i svasta...

Msn
m_sole_15@hotmail.com

Photobucket

...blogovi koje posjećujem...


Jure
Sole & Manijak
Pavić
Mish & Mistermp3
Pikovci


..jedna zakon pjesma.. tekst sve govori..
...SADA ZNAM...
Ipak jos stoji odraz tvoj u sobi tvoji mirisi,srce nece da se smiri hoce da ti oprosti,danima sam davala ljubav,poljupce i sne,na kraju ostalo je more da na tebe seca me!
Mol jos trazim tragove koji vode do tebe,al neznam gde da trazim noci vrele kriju te.Znam da leto tam na mene mirisima podseca vrati se trebas me jer ja to osecam kada shvatim da jos uvek te volim ja znam da kasno je da vratis se !
REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim!
Reci gde da nadjem mir bez tvojih dodira gde da dane provodim sa vlaznim ocima. Znas da jos uvek cuvam taj osecaj u grudima molim te vrati se jer ti si moja sudbina.
Jos uvek neznam da li zelis da vratis se ja jos uvek vilim te jer srce boli me zauvek cekacu te na posteledjoj stranici zivota, i kada nestanu sve lepe stvari ,kada srce ostari,postojace neko ko nikada nece moci da zaboravi sve nase dane,suze,i poljupce i kada prvi put rekao si da volis me!

REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim! Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim!

nedjelja, 25.11.2007.

…ležim i razmišljam,razmišljam o svemu oko mene,o životu,o ljudima koje volim….
Život je veliko sranje,tako ja često mislim..Svaki dan zahvaljujem Bogu na životu,al opet….
Toliko patim…
Opet sam sretna…
Opet tužna…
Često razmišljam zašto da živim…
Preokrećem temu
Život je ovakav kakav je.Ljudi umiru svaki dan….Ubiju se ili ih neko ubije…Ljudi umiru na cestama…svaki dan sve više i više….Pa se pitam šta ima to treba???Zašto se to moralo dogoditi??Al,život je takav,jbga….
Živit ću ga onako kako mi je zapisan,iskorištavat ću svaki dan kao da je posljednji….jer samo Bog zna što nam nosi sutra…
Nešto što želim….
Želim da moja ekipa uvijek bude uz mene,ja uz njih,tj.da budemo jedni uz druge…Ne želim da se udaljavamo…Previše volim te ljude…ne želim ih nikada izgubiti…
Želim upoznati sve one koje još nisam osobno upoznala,a koje jako puno volim….koji mi isto jako puno znače….
I opet se pitam jako puno stvari….
Ne želim patiti…
Zašto da patim???
Al opet,patim….
Ne želim plakati…
Al opet,plačem…
Davno sam naučila da nitko nije vrijedan mojih suza….al opet….
Jako mi fale oni koje volim najviše na svitu…
Pitam se…
Zašto neki trenutci ne traju vječno???
Sve bih dala da neke trenutke mogu vratiti,makar samo nakratko…
…nekada želim vratiti neke dane,iskoristiti ih još bolje…makar na tren…
Željela bih zaustaviti vrijeme kada sam sa ljudima koje volim,sa prijateljima,željela bih da to nikada ne prođe..
Ali uzalud sve moje želje..
Život je ovakav kakav je,svima je nekako zapisan…neki će biti sretniji,neki tužniji….Neki imaju razloga za život,neki ne…
Ja ga imam…iskorištavam svaki dan najbolje što mogu,iako ćesto izgubim volju za svime i pitam se zašto živim….
A onda shvatim da ima jako puno ljudi koje volim,koji mene vole i zbog kojih se isplati živjeti….shvatim,da još puno toga želim napraviti u životu…i onda,isplati se živjeti…nije mi važno jeli sa patnjom,tugom,suzama,boli,al kada su oni koje voliš i koji tebe vole uz tebe,onda shvatiš da vrijedi živjeti….bar ja tako mislim…

E,dugo me nije bilo..mislim nije to tako dugo….al eto…..žao mi je šta vama nekima nisam ostavljala komentare,al obećavam da ću se probat iskupit…
Uglavnom,u mene svega novoga,al mi se neda pričat o tome…..Neki dan sam u salonu di sam na praksi šišala jednog tipa,baš je lip sad,hehehe….e tribali ste to vidit…….
U školi,super,nemože bit bolje nego što je..U drugom polugodištu nam u razred dolazi jedan tip koji je lud samo tako,jooooj,već ga obožavam,a i sad je često u našem razredu…….Aj bar Pjero neće više bit jedini muški…
5.12.ženski dio prvih i drugih razreda u našoj školi igraju nogometa na sportskom,jooooooj……mogu zamislit šta će to bit….


U zadnje vrime stalno slušam pismu ,,Malena“ od Sandia…Nekako me uvik posjeti na jednog tipa kojeg jako puno volim..on je u jednom svom postu napisa tekst ove pisme…Vjerovatno je slušam……ma,………..Žalim zbog toga što nisam bila uz tog tipa kad mu je bilo jako teško….sičan se,kada sam mu rekla da bi sve dala da mogu patit umisto njega,a on mi je na to reka kao, nemoj to želit….Mislin da san tad plakala ko nikad u životu…..jer sve bi bila dala da sam tad mogla patit umisto njega,jer,previše ga volim,a kad nekoga volim kao njega sve bih napravila da ta osoba ne pati,da ne bude tužna…sve bi bila dala da san tad mogla bit uz njega,zagrlit ga……jer kad je on sretna i ja sam sretna,kad je on tužan i ja sam tužna….je to sve malo čudno s njim,al…..


Sad nesmin zaboravit Ciglu,majko moja kako ja njega obožavam…to se ne može opisat…tako mi fali,fali mi da je svaki dan samnom…e Cigla,još jednom da se zahvalim na onoj pjesmi…..moj Cigla,stalno je slušam i hvala ti…Jbte,zahvaljivat ću ti cili život na njoj…a baš si srce……

Rekla sam sama sebi da više neću sist u auto s onim tipom o kojem sam govorila u prošlom postu….al opet…..neznam…..mislim da će me opet to privuć…..Pogotovo jer on vozi brzo…..a ja volim brzinu,ja obožavan brzinu….To je nešto u čemu stvarno uživam……ma da,ono uživam do jednog puta......opet se nadam da tog jednog puta neće biti….I onda opet odlučim da neću više vozit se s njim…….nadam se da stvarno neću….


I eto,neznam šta bi više pisala,tj.neda mi se više ništa pisat….
I da naravno pozdravim:
Manijaka,Zemu,Miša,Niku,Ciglu,Bakulu,Pavića
Tinu,Insy,Mony,Dulajicu,Šarićku,Anu
I Carla koji me u zadnje vrime stalno pozitivno iznenađuje



| End of... (63) | all hope | # |

<< Arhiva >>