...moji najdraži...


...Djuka...
Photobucket
..moje najdraze..moj mužić =)
..moj veliki oslonac,osoba koja će uvik bit tu..uvik spreman na zajebanciju..ma jednostavno legenda,moj mali faker i jebać veliki .. hehe..
.........................

...Miskoboy...
Photobucket
...moj najdraži rođo.. ee jedina osoba koja mene stvarno poznaje..zajebant teški xD
Ma jednostavno čudo od osobe xD
.........................
...Dinko...
Photobucket
..e legenda živa..Ja nisam vidila luđeg čovika (( u pozitinom smislu naravno))...Stvarno pravi prijatelj.. a jadan neznam kako me uspijeva trpit xD...pogotovo liti.. hehe.. Al stvarno svaka pohvala,to je legenda od čovika..
.............................
...Anchi...
Photobucket
..evo prva zenska na ovom popisu..hehe..Anci je jedna super osoba koju bi svak pozelio za prijateljicu.. ona je meni puno pomogla i nikad joj necu moc bit dovoljno zahvalna sto je imam..

...ostalo...=)


Moje najdraže-moj mužić i ja =)
Photobucket

Ja ne mogu drugo nego da ga volin =)
Photobucket

Malo mi je jedan zivot s tobon =)
Photobucket

Tu je naravno i "strast" prema autima..joooj
Photobucket

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...


Photobucket

Ime
...Marina...

Nadimak
...Sole...

Rođena
...17.6.'92...

Škola
...frizerska...

Volim
...sve što vole mladi,svoje prijatelje najviše,
dobru zajebanciju,slušat muziku...

Ne volim
...dvoličnost,laž,školu...

Slusam
...uglavnom sve i svasta...

Msn
m_sole_15@hotmail.com

Photobucket

...blogovi koje posjećujem...


Jure
Sole & Manijak
Pavić
Mish & Mistermp3
Pikovci


..jedna zakon pjesma.. tekst sve govori..
...SADA ZNAM...
Ipak jos stoji odraz tvoj u sobi tvoji mirisi,srce nece da se smiri hoce da ti oprosti,danima sam davala ljubav,poljupce i sne,na kraju ostalo je more da na tebe seca me!
Mol jos trazim tragove koji vode do tebe,al neznam gde da trazim noci vrele kriju te.Znam da leto tam na mene mirisima podseca vrati se trebas me jer ja to osecam kada shvatim da jos uvek te volim ja znam da kasno je da vratis se !
REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim!
Reci gde da nadjem mir bez tvojih dodira gde da dane provodim sa vlaznim ocima. Znas da jos uvek cuvam taj osecaj u grudima molim te vrati se jer ti si moja sudbina.
Jos uvek neznam da li zelis da vratis se ja jos uvek vilim te jer srce boli me zauvek cekacu te na posteledjoj stranici zivota, i kada nestanu sve lepe stvari ,kada srce ostari,postojace neko ko nikada nece moci da zaboravi sve nase dane,suze,i poljupce i kada prvi put rekao si da volis me!

REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim! Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim!

petak, 09.11.2007.

…..evo Sole opet piše novi post,neznan šta mi je u zadnje vrime ali nikako u sebe ne mogu jedan post gledat duže od dva dana…..a opet,nezan o čemu bi mogla pisat…..
Pa uglavnom,ne želim baš nešto opet govorit o sebi,tj.šta ima novo u mom životu….ima svega,al u zadnje vrime nisam nešto raspoložena,jer ekipu nisan vidila već dugo,jako mi fale i stvarno neznam kako izdržim bez njih….A i neki moji prijatelji su jako tužni,neraspoloženi,to odma utječe i na mene,i ja sam odma tužna i neraspoložena…..A jednostavno sam takva,kad su mi prijatelji tužni i ja sam tužna,kad su mi prijatelji sretni,i ja sam sretna…..Sve bi napravila da mogu biti sretni,ali nekad stvarno neznam šta bi napravila,nekad je nemoguće napraviti da budu sretni,koliko god ja to tila,opet je nemogućetuzancrytuzancrytuzancryTako da kad osoba koja je tužna bude sretna i ja ću tada biti sretna….A šta ja mogu kad volim tu osobu,i sve ostale prijatelje pa se njihovo raspoloženje uvijek ''prenese'' na mene…..jednostavno sam takva…..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uglavnom ((joj počela san sama sebi ić na živce sa ovim „Uglavnom''…uf))neznan šta bi rekla,neznan šta bi pisala,u zadnje vrime stvarno znam napisat ono neke posteve,ajme majko….ma zaboli me….al eto moran nešto napisat,pa makar i valjala najveće gluposti….

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E od sad svaki put moran pisat neku pismu pa tako i ovaj put

(( ova pisma mi je super))

Odlucio sam da te volim

Odlučio sam da te volim
Odlučio sam da te volim,
nadam se da ovo nije pjesma.
Odlučio sam da te volim
i pustim prašinu
da živi dok je ne zaprosi vjetar
i prenese preko praga,
od sada…
Da, sada gledam kroz tvoje oči ,
ti si nišan na licu moga anđela.
Oprosti mi što odlazim,
ja nikada ne ostajem.
Odlučio sam da te volim
i onim čega se najviše bojim
– abortusom i atomskom bombom.
Ti i ja smo taoci visina,
sve dok se zemlja ne oduži oblacima,
bez imalo sebe …
Da, sada gledam kroz tvoje oči,
ti si nišan na licu moga anđela.
Oprosti i što odlazim,
ja nikad ne ostajem.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


CIGLA SRETAN ROĐENDAN DAN RANIJE

((jbte,ja ili ranim ili kasnim s ovim rođendanima,a jbga takva sam))
….sutra je mom jako,jako dragom prijatelju Cigli,kojeg Sole jako,jako voli rođendan…..Pa pošto danas pišem post,danas ću ti ((sorry,je malo ranije,al…)) čestitat sutrašnji rođendan……Cigla tj.Goran je osoba kojeg Sole stvarno voli,baš je pravi prijatelj,i jako mi fali,nesičan se kad san ga zadnji put vidila,a uopće ne živi daleko od mene,al se ne viđamo tako često,smrc…….Uglavnom,za njega me vežu brojne jako lijepe,ali I neke ružne uspomene…S tin čovikon bi se moga stalno smijat,lud je tip totalno….I tek kad se malo odvojiš od takve osobe stvarno svatiš koliko ti ta osoba znači,koliko ti sada fali I koliko je voliš……((Cigla ne čudi se,ipak san ja Marina,hehe))…Uglavnom,hvala ti šta me I sada činiš sretnom,šta me stalno nasmijavaš,I šta mi jako često dižeš tlak((ipak ja ne bi mogla bez toga da mi dižeš tlak,nebi to bilo to))…I eto,želim ti sve najbolje,puno sreće,ljubavi….ma svega…..i da odeš na još puno koncerata I da idući put meni doneseš ono šta svaki put dobiješ,tj.uvatiš,hihi….To ćeš mi jednom morat donit,al jednom ja idem s tobom……


….i još jedna pjesmica,za jednu osobu,znaće onaj za koga je…((Beny,nije za tebe,pošto ti svaki put kad napišem da će znat onaj za koga je, misliš da si to ti,sad nisi,sorry,hehe))


Ponekad kad te pogledam,
onako slučajno, nehotice,
u trenu mi se vrati misao koja potvrdi pravilo:
"tebe je nemoguće ne voljeti".

volim te zbog onog što jesi,
zbog tvoje iskrenosti i optimizma.
volim te jer si stvaran, realan...
volim te jer si poseban!!!

i znam,
da kad sam s tobom,
tvoj pogled će mi reći sve što osjećaš,
tvoj će mi zagrljaj pokazati koliko je to snažno,
a tvoje "volim te" sve će to potvrditi.

volim te jer si kraj mene, sa mnom i u meni.
još ti samo želi reći:
"hvala ti za sve"!!!

E i pozdrav za kraj:

Manijaku,Zemi,Mišu,Niki,Paviću,Cigli,
Insy,Mony,Dulajici



| End of... (27) | all hope | # |

<< Arhiva >>