Priča četvrta

....e na proliće 92-ge škola pri kraju, rat jebi ga, gine se na veliko, ja se tajno prijavija u vojsku, a stara mi ka odličnon očeniku bira koji bi fakultet upisa....tri dana posli mature dolazi poziv i postajen za 20 dana hrv. vojnik, ali i također materi za jubav upisujen fakultet. E tu još da napomenen upravo mi došlo pismo iz Norveške, očedu da dojden u nji igrat balun, neki fjord, Lofoten se zva, a gradić nekibsa S ne mogu se sitit, a ja(koja budala) ji odbija ponosno, kao žao mi je ali rat je iman važnijeg posla(još iman to pismo...). Metar i osandeset, 75 kila i gren u vojsku. Sam sebi izgledan ka specijalac iz američki filmova.. Danas s odmakon vrimena pitan se čemu sve to? Bi li manje vridija da san studira, danas znan da ne bi, ali tada..... Šta me tada vodilo......domoljublje.....avanturizam......dokazivanje....komu, čemu, zašto. Ma ko će sve to razumit. Uglavnon, vojsku odslužija, večinu na crti i to naravno svojevoljno.. Napokon se vratija kući misli stara, a ja se sad dobrovoljno i to tajno prijavih u brigadu. Ovaj put na teren odoh bez pozdrava, ostavija pismo na stolu u kući. Otpriline; Ja san na terenu, ne čekajte me, doću kad bude smjena... I opet se danas u sebi pitan zašto o ne nalazin odgovor, ali ničega mi nije ža.... Ipak su to lipi dani bili, mislin koliko toliko je li, dani ponosa i slave, hehe. Napokon, demobiliziran UNPA zone i slično, a ja na fakultet, hm stara došla na svoje....20 godina i krećen ma studij. Zgodan samo tako treniran nogomet, iman 72 kila i metar i osandeset. Iman i podsvjest koja me još uvik boli, svoju tajnu koju niko ne zna, od ženski bižin ka vrag od tamjana, a one za menon trču, svi oko mene jebači, sorry na izrazu, skoro svaku veče s drugon, a štaš takva smo ekipa, a ja sve uspješno izbjegavan. Bože moj, ne mogu, ne smin, neću, neću nikad imat curu nikaaaaaaaddd.. I tako dvi godine studija prošlo, a ja još uvik uspješno eskiviran. Svaki dan san u društvu s najlipšin curama u našen selu, ali na pristoj udaljenosti, muči dobro je govorin sam sebi, valjda neću nijednoj popustit....a možda bi se tija pridat, već su mi 22....

Oznake: brzo

23.03.2016. u 21:29 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (4)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (9)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Flag Counter

Linkovi


http://rvatiudijaspori.blog.hr/