the voice

Na tv_u The voice i s gušton bi ga pogleda, sa svojon dicon i ženon, al ne mogu....ne,ne nisu još otišli nego mi stalno suze gredu na oči i povlačin se u sobu uz izliku da san umoran. I ostavljan mamu patku četiri pačića složeni ka sardine oko tv_a. E sad kad san se dobro isplaka i izjeca sad bi moga štako i napisat, a e. Ma eto, ne bi tija da dica vide moje suze, iako pretpostavljan da ji osječaju, ali eto straj me, straj me da sutra s nekin odmakon ne bi nedaj Bože osuđivali mater svoju, da je ne bi krivili, mislin nakon nekog vrimena, ako dica u sebi budu tražili krivca......KRIVAC, koja bezvezna rič, a kako samo riješenje problema puno bolje zvuči, bez obzira ko je za šta kriv, ali nažalost samo smo.ljudi pa nan je nekako u naravi tražit Pedra. Evoluira san, ustvari tako se osječan, postala mi je bitnija njena sriča recimo, nego da mi se vrati. A i da se vrati Bože, ne znan više kako bi i jeli to uopće moguće. Možda zato i plačen jer san svjestan da je sve manje i manje šanse da ikada više budemo zajedno. Ali ne, to ne znači da pristajen volit, ne nikako, samo počinjen još jače i žešće, ali tiho i u sebi da niko ne vidi. Samo me straj da mi srce ne pukne od priviše jubavi, ali neće, srce je šta se jubavi tiče ka jama bez dna.. Ma evo i zabotavija san koja mi je bila ideja vodilja kad san počeja ovi post pisat, pišen na mobotelu i utrnili su mi prsti, svako treće slovo falijen, pa brišen. A e, baš san razmišlja kako je to lipo ode pisat jer puno vas koji me čitate mi dajete podršku, a nekako san mislija kad san počeja pisat, ma ko će sinko čitat tvoje pizdarije, koga to zanima, a sad, sad san nekako ponosan na Vas sve u ovon virtualnon svitu jer i Vi ste moja snaga. Eto ne mogu više badat po ovon mobu. Bolu me prsti a ić...

Oznake: posteja meka i pusta

19.03.2016. u 20:40 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Srpanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (4)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (9)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Flag Counter

Linkovi


http://rvatiudijaspori.blog.hr/