15

četvrtak

svibanj

2008

Zašto volim čitati novine

Umrla sam od smijeha jutros na ovu vijest koju vam prenosim c/p iz jednog dnevnog lista...Nadam se da mi autor teksta neće uzeti za zlo jer je ova vijest predobra da se ne prenese. Obožavam te freakaste vijesti..Sjećam se kad je pred par godina bila objavljena vijest da je tipa ubila struja iz mikrofona dok je pjevao doma na karaokama killing me softly with this song...Ovo dolje mi je u rangu te vijesti...Uostalom, masa tema o kojima se piše na blogu vrlo često završi u novinama, neznatno prerađena, a neke i doslovno prepisane, pa možemo si i mi dopustiti objaviti neku zanimljivost...Elem, da ne duljim dalje, check this out:

Pijani Darth Vader osuđen za napad na jedije

LONDON - Pripiti Britanac odjeven u kostim Dartha Vadera jučer je kažnjen za iznenadni napad na dvojicu jedi-fanatika. Arwel Wynne Hughes (27), koji ima kroničnih problema s alkoholom odjeven u crnu vreću za smeće i s odgovarajućom kacigom na glavi, umjesto svjetlosnim mačem dvojicu je jedija koji su sa svjetlosnim mačevima pred "Star Wars crkvom" u selu Holyhead snimali dokumentarac napao željeznom šipkom.
No, sila je bila uz jedije, pa je lokalni sudac Dartha Vadera osudio na dva mjeseca uvjetno i 126 eura globe.


May the force be with you! rofl

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.