03

subota

ožujak

2007

Ah, Norah, Norah & ljute papričice u Vojvodini

Uspješna i nadasve zanimljiva koncertna sezona nam slijedi ovo ljeto. Počinjem citatom: “Rock je prljava imperijalistička podvala koju je naš narod na vrijeme prozreo. Kakvi bakrači, kakvi drogeraši, hajte, molim vas! Rock se dešava u zemljama u kojima nešto trulo gnjili iznutra prema van!” Naravno, radi se o sprdačini,( barem tako ja shvatih tekst) kad sam pročitala cijeli intervju na T-portalu. Ovo je bilo izgovoreno,u intervjuu od strane Dubravka Ivaniša Rippera iz Pips, Chips & Videoclips, jednog od bendova čiji radovi, naročito oni rani, su mi bili, a i danas ostali, jako srcu dragi. Imali su i oni uspješan koncert nedavno, pune novine hvale za njih. Ne znam samo zašto su nazvali njihov koncert povratničkim, kao da su se negdje i sakrili pa se, eto, sad vratili opet na svjetlo dana. Činjenica je da se u moru raznih smeća koja se vrte po telki, radio stanicama i slikavaju svoja poluobnažena tijela po žutim novinama, gubi osjećaj za kvalitetu, a po meni, oni su uvijek bili u toj supini, za razliku od raznoraznih cajkolikih pojava na estradi čiji poklonici čak imaju i blogove ovdje. no
Nevezano uz to, najavljena je bogata koncertna sezona ove godine i ja se već pomalo brusim na dva koncerta koja obavezno planiram posjetiti. Daklem, za početak 26.6. pičim za Inđiju, makar da me pitate, nemam pojma di je to, samo znam da se nalazi u Vojvodini i to u Srijemu. Naći ću gdje je, makar spavala na livadi. Naime, tamo će 26.6. održatio koncert jedan od mojih vrlo dragih bendova Red hot chili peppers. Drugi koncert kojem obavezno namjeravam prisustvovati, je moja ljubimica u koju sam se platonski zaljubila, iako preferiraim muški rod, cerek je Norah Jones koja će nastupiti (navodno) u Puli. Norah i ja volimo se javno i to od trenutka kad sam ju čula prvi puta. Jest, stoji da RCHP i Norah nemaju ama baš ništa zajedničkog što se tiče muzike, ali ih oboje volim i svakako ću posjetiti oba concerta. Jedva čekam. Antonyja & društvo vidjeti, a Norah čuti. Makar i kradom. nut 'Ko ide od vas?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.