smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

nedjelja, 12.06.2011.

napunjene baterije :)

350



Srećom pa postoje vikendi. Da ih nema, siguran sam, trebalo bi ih izmisliti! Kakav – takav brejk od svakodnevnice, ludila.
Tjedan je, kao i mnogi do sada, proletio u strci na poslu, ali i mnogim dogodovštinama koje su ga malo „začinile“... jedna od onih koje ću pamtiti je izvlačenje kuke za štrik nad kadom..... i to baš kad je bio pun .. trenirke, majice, čapare.... prestrašno.. možete li zamisliti scenu dok se tuširate a napadne vas trenirka... bježeći od nje naletite na majicu koja, flekava od ulja, liči na neman koja grabi sve pred sobom.... jedva, jedva sam preživio taj napad bez pada u kadi, bez razbijenih dijelova oko sebe.... neprospavana grmljavinska noć nešto je na što sam navikao.. .samo, nešto ih je previše u zadnje vrijeme.... , lijepi razgovori, ugodna društva odveli su, barem tih trenutaka, misli u neke mirnije vode.... i ne, neću o poslu jer, čini mi se, i tako uzima previše moga vremena – bar tu, neko vrijeme, ne želim razmišljati.... koliko još? Iako, čini mi se, velika većina nas broji „sitno“... no, kako je i život satkan od sitnica i taj „sitno“ želim vidjeti kao pozitivno.... „svako zlo za neko dobro“ – ono je što mi je često ovih dana na pameti.....

Ne mareći što sam morao odraditi nekoliko sati u službi „njihova veličanstva“ ovaj sam vikend svoje srce i dušu, opet, napunio pozitivnom snagom koju preko tjedna tako bjesomućno trošim. Neke sitnice ostale su nedovršene ali, malo rezanja živice, malo košenja livade oko kuće, malo „friziranja“ vrbi, malo prčkanja po vrtu uvijek izmame neki poseban osmjeh i zadovoljstvo.....sretan

350

350



Naravno, najviše sam se raspametio nad šumskim jagodama, koje, kao da me uvijek nagrade kad se spustim do ruba ranča....

350


Nakon što sam se nauživao jadogica – a bilo ih je, vjerujte.... provjerio sam kako napreduju rane jabuke – oooo već sada su, iako još u razvoju i pomalo reske, poprilično fine i dobro izgledaju....Vrt se oteo kontroli u svakom pogledu... više me niko ništa ne pita i sve je počelo rasti, bujati..... eek

350

No ipak, najveće zadovoljstvo su, ovaj vikend, izvukle iz mene vrbe ... ne, ne žalosne.... kako su se raspojasale do neslućenih razmjera, kako me uvijek neka „pomazi“ u prolazu... odlučio sam nešto napraviti s njima. Davno, dok sam bio klinac, želja mi je bila biti frizer.... a samo zato da majci uvijek napravim lijepu frizuru jer.... nikada nije imala ni vremena ni novaca za to... i sada, kada sam sa velikim škarama za živicu, krenuo prema vrbama, sjetio sam se te svoje dječje želje.... e pa... evo prilike da se pokažem na „modelu“.
Pregledao sam model sa svih strana kako bi, u glavi, vizualizirao najbolju frizuru.... zujo

350

Malo su „dlake“ razbacane na sve strane, ali, odlučio sam upristojiti ove svoje biljkice... pa nemreju mi tak na ulazu dočekivati sve drage koji dođu....
Ko pravi meštar, primio sam se posla...yes

350

u tijeku rada sam shvatio da ću morati kupiti i male škare kako bi lakše uspio ošišati „iza uha“ a i kako bi lijepo sredio šiške... no, kada sam sve pogledao, zurka, za prvi puta, nije uopće loša.... thumbup

350

Na posljednjoj frizuri shvatio sam što znači biti nestašno „dijete“ – kako god ja htio nešto složiti, ova vrba kao da je rasla kada i kako se njoj htjelo...pa sam, za prvu intervenciju nad njom izveo kompromis... pola po njenom, pola po mojem...neka polusređena hipijevska zurka rofl

350

I dok sam se ja zabavljao u "salonu" osjetio sam da me neko vreba.... okrenuo sam se... a ono..“moja“ maca izbezumljeno gleda i pita se....“uči ili ne? Kaj ak i mene dohvati..??“ belj

350

Vrt je, naravno, oteo malo mog vremena ali i divljenja.... dobro se, za sada, bori s vremenom, a, čini mi se, uskoro slijedi i prva berba graška... mmm kao da već miriši riži biži


350



i, konačno me ovo predivno stvorenje ( barem jedno ) udostojalo svog pohoda sretan



350




- 21:30 - Komentari (24) - Isprintaj - #

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....