smotani007@gmail.com


Uranova pikula
oprostit ćeš mi
sam sebi neću
ne plaši se
molim te
nemoj me se plašiti


Pahuljica
U visine k tebi, do zvijezda ću ići
k ostavljenima dolje anđeo će sići
Zajedno ćemo dragi vinut se do zvijezda
za voljene svijat neka nova gnijezda



















smotani

petak, 01.10.2010.

ode tjedan...

Konačno petak... ne sjećam se kada sam se posljednji puta toliko veselio petku.... ne, nejdem na ranč, imam i prekoviše posla za obaviti, ali, svejedno, sama spoznaja da dva dana ne moram u onu otužnu zgradu donosi pomalo radosti na moje lice (ono malo što moram sutra... se ne računa) .
Cijeli je tjedan bio ispunjen svakakvim slagalicama, događajima, putešestijama..... od slatkih objava na poslu, do traženja informacija od autolimara – tek toliko da provjerim...kad dobijem na lotu... popravio bih malo nepravilnosti koje sam napravio jednom prilikom ( a baš mu kul stoje) tak da me dogodine striček na tehničkom ne davi.... jer, istina . . ogrebotina je svakako elementarni temeljac sigurnosti u prometu – sa tom ogrebotinom jurim ko avion – jer manji je otpor zraka, a kočim slabo – jer propuh prolazi kroz vrata – trebam li vam reći da sam bio bijesan kada me za tu malu crticu davio i davio? burninmad Ali, prošao sam jer, ipak.... ma auto je ispravan thumbup, onda sam jurcao otvarati žiro račun jer, neizostavno mi je potreban za neku isplatu – nemere više na tekući – super, živjeli zakoni – živjele banke i ine naknade za vođenje računa; sasvim slučajno sam se sjetio da navršavamo godišnjicu naplate parkinga u kvartu headbang – što me je, podsjetilo, da moram kupiti kartu.. pa sam opet umjesto pauze za hranjenje istu iskoristio i skoknuo do Kvatrića i ne malo se iznenadio liftu u Zagrebparkingu... ne, to nije odsjaj od ogledala već doista postoje dvije kontrolne ploče..pa da poludiš
lud
400


Ali, da me ne bi kazna dočekala – ko suseda danas ujutro... na vrijeme sam obnovio kartu, popeglao karticu na 480 ćuna i to je to....

200



Na poslu je pukla nova priča vezana uz obračun plaće – tajni kod je 60+40... gledao sam u nevjerici... kaj 60+40? Da li to daje 100 posto ili 100? Ne kužim ... osvanulo je i pojašnjenje – 60 posto fiksni dio, 40 posto varijabilni – sastojat će se od stimulacije??? Ček, ček... ide li to samo do 100 ili se penje i do 140?....eh, Smoto, bolje da šutiš! Koliko sam puta rekao da više neću laprdati..ali, jok... moram ja imati pitanja .. .za nagradu dobio sam novu mozgalicu.... pitah – računa li se to u stimulaciju? A... ne – oštro odgovaraju...a ja, lagano, vadim opis poslova, proučavam koji su mi fiksni zadaci....prvo ću njih – za varijabilne ima vremena u varibijalno radno vrijeme ...... zanimljive su te igre riječi i njihova raznolika primjena...naravno, smoto je smoto, napravio....ali...ostao je gorak, fiksni, okus u ustima......nut
Ponekad mislim da me testiraju dokle mogu jašiti po meni... jer, bedak je od prvog čovjeka grada naučio...delati ko konj nut
No, dobro... nije to tako strašno, ali, iskreno, pomalo sam oguglao na sve novotarije koje nam smještaju iz dana u dan.... stvarno čine sve da se ljudi zahvale i odu.... samo, pitanje je...kamo? već sam pomišljao kako bi i ja na porodiljni – vidim to je sad inn kod nas.... ali, u razgovoru sa svojim ginekologom dobio sam informaciju – neizvedivo.. .e pa, niš, baš niš mi nejde od ruke. . . jesam, malo sam puko, ali, nije to ništa... bang
Pekjučer sam, gle čudna mi čuda, ipak, na vrat na nos stigao frizerki... već su me zvali loknica... strašno, fakat kao da kosu gnojim a ne da ju perem.... a kako sam jučer imao jedan važan sastanak morao sam barem nećemu izgledati.... da mi ne bi diša, ponovio baš «kul» provalu, ovo je naša kolegica ... Smotana namcor..... i, obavi frizerka na meni što ima... dobro, na mojoj kosi, krenem doma i... na semaforu na kojem sam prije skoro tri godine, doživio «landrover u leđa»..opet se crvenio... bojim se stati.... polako prilazim semaforu i pitam se vide li i ovi iza mene crveno? nevjerojatno je koliko me na ovom mjestu uvijek zaboli želudac.....

400


I, jučer, krećem na posao, naravno na vrijeme... ali, hop... neposredno pred firmom – prepreka na putu

400



blabla... ala, ala...kako bi rekli u Šeherezad... otkud li se ovaj stvorio? Kaj hoće? Kad mi maca pređe preko ceste pomislim...neko bu naletil na tebe...ali, bome, ovom čudu to ne mogu reći... moram paziti da ja ne naletim na njega.... napravila se kolona iza mene, svi šize, trube..a ja, ja gledam i ne vjerujem ... pa kaj nije mogo gurnuti auto tri metra naprijed i, bez smetnje ikome, ugurati na ovo čudo? No, ima li smisla živcirati se? Ne, nema...osim ako... ako vam pet puta ne zazvoni fon..di si? Diša je stigao! Požuri! No, nema druge, nego, strpljen spašen...pričekati... srećom i stranka koja je dolazila na sastanak bila je iza mene...u popriličnoj koloni ... ipak sam stigao na vrijeme.....a čak sam i dobio od diše provokativni kompliment... «pa ne sjećam se kad sam te vidio friško ošišanog..:» ko da ko majmun dolazim na posao..pih.... Ipak, zanimljivo ga je bilo proučavati kada je potvrđena vijest o novim bebema – jer kao, načuo je nešto.... gledao je u nevjerici – sve odjednom? Popadali smo od smijeha – nisam vam rekao, ali, možda ste vidjeli u prošlim komentarima, bit će i dvojca bez kormilara hihihi.... na sve to, dodale su da i ja radim na istom projektu, da želim postati svjetsko čudo...tada je odmahnuo rukom i dodao – bit će kada sve vas bude uspješno mijenjao... hm... kome je sada zapelo u grlu..? no, to nikako nije razlog da sa smješkom broj 1672 nejdemo u vikend.... ( broju osmjeha morat ću posvetiti poseban post hihi)

a vrijeme – ono je bilo promjenjivo ovaj tjedan – od kiše do sunca, od toplog do hladnog – ali, molim lijepo, grijanje je počelo.... bit će računčića... no, pogled u nebo koje se mijenja svemirskom brzinom izmamilo je moj novi osmjeh...

500


I, imam jednu dilemu s kojom ću se boriti preko vikenda.... – da li je fer kad neko u svoju mail adresu stavi i broj godina (i pri tom, kad ju je otvorio, već je «slago») da ju «ažurira» barem svake druge godine? Naime, moj veliki prijatelj ima u svojoj adresi i broj godina – isti već godinu i pol, a kad je otvaro jednu si je već skinuo, i, uvijek imam rasprave kako smo skoro vršnjaci a svi me napadaju...neee... on je mlađi! Ma neka i bude mlađi, ali, nije li to svjesno zavaravanje svekolike javnosti? Ups...a ja imam 007 .... ali...
godine ne brojim, voljet ću (je) te dok postojim.... kiss






Vrijeme je... presporo za one koji čekaju, prebrzo za one koji se boje, predugo za one koji se raduju...ali za one koji se vole, vrijeme je vječnost.

- 21:00 - Komentari (26) - Isprintaj - #

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

O blogu
Kada sam se prestao okretati
Koraci su postali laki...
Nisam prestao misliti...
Niti želim zaboraviti....
Samo.... želim živjeti....





Neka niko ne dira u naš mali dio svemira....

svemir,svemir

 photo kava2.jpg



kavu/e molim:)


Counter
Vas je bilo...













Od drage Mirjam...
Kada Vas neko podari svojim strpljivo prikupljanim raznim dijelovima jedne cjeline, kada u njemu probudite želju da umjesto u svom domu ovdje ostavi svoj trag začinjen tim predivnim snažnim mislima ali i nečim iskreno toplim, ljudskim, prijateljskim... kada Vam uz taj komentar još doda „... prisjetih se i potražih nešto....što sam spremala za post........i nisam stigla.... a, evo, neka je tu.....kod dragog odmotanoga smote.....našega Kikija.....;-)“- tada Vam je srce, ma koliko „bolesno“ veliko da primi svu tu prijateljsku ljubav....a opet... tako malo i neiskusno da istom snagom to širi dalje... tada, možda postajem „nemoćan“ ali...postajem i odlučan..... slijedit ću draga Mirjam, i ne samo ove, tvoje predivne misli, citate koje tako brižno prikupljaš i podsjećaš nas na njih – kao i na ovaj na koji sam gotovo zaboravio a kojeg iskreno želim živjeti, biti dio tog predivnog zapisa.....

Otvoren si za sreću svoje obitelji, za sreću svojih znanaca i prijatelja. Oni trebaju tebe, tvoju dobrotu, tvoj osmijeh, tvoje srce. Ako si sebičnjak i misliš jedino na sebe, zapravo si suvišan i samo na teret drugima, a možda i sebi samomu. Nemoguće je da sebičnjak bude sretan.
/Phil Bosmans/
/hvala Mirjam/



Khevenhiller
(mojoj majci)

Nigdar ni tak bilo
da ni nekak bilo.
pak ni vezda ne bu
da nam nekak ne bu.

Kajti: kak bi bilo da ne bi nekak bilo,
kaj je bilo, a je ne, kaj neje nikak bilo.

Tak i vezda bude da nekak ne bude,
kakti biti bude bilo da bi biti bilo.

Ar nigdar ni bilo da ni nišće bilo,
pak nigdar ni ne bu da niščega ne bu.

kak je tak je, tak je navek bilo,
kak bu tak bu, a bu vre nekak kak bu!

Kajti nemre biti i nemre se zgoditi,
da kmet ne bi trebal na tlaku hoditi.

Nigdar još ni bilo, pak nigdar nemre biti,
da kmet neje moral na vojščinu iti.

Kajgod kadgod bilo, opet je tak bilo,
kak je bilo, tak je i tak bude bilo.

Kak je navek bilo, navek tak mora biti,
da muž mora iti festunge graditi,

bedeme kopati i morta nositi,
z repom podvinutim kakti kusa biti.

Kmet nezna zakaj tak baš mora biti
da su kmeti gladni, a tabornjiki siti.

Ar nigdar ni tak bilo da ni nam tak bilo,
pak nigdar ni ne bu da kmet gladen ne bu,

kajti nigdar ne bu na zemlji ni na nebu,
pri koncu pak Turčin potukel nas se bu.

A kmetu je se jeno jel krepa totu, tam
il v katedrale v Zagrebu,

gde drugog spomenka na grebu mu ne bu
neg pesji brabonjek na bogečkem grebu.

( Miroslav Krleža )






..... i... meni.....