srijeda, 30.05.2007.

Mislim da neću biti loša majka. Za promjenu...

Pistol

Djeca su iskrena i ne razumiju nasilje. Slažem se. To je lijepo u njima. Ali obično odgoj prerano počne pa se ubrzo sve to ubije te se kasnije nadoknađuje. Kao što se rađamo znajući plivati i onda uglavnom to ponovo učimo.

Jednom sam pitala majku bi li htjela imati fotografsko pamćenje. Rekla je da nebi jer je pretanka granica između takvog pamćenja i shizofrenije.
Pitala sam je bi li htjela jednom živjeti u staračkom domu. Rekla je da bi rado, jest da je skuplje u Zagrebu, ali da ima tako prekrasnih domova, da je to divno! Imaš svoj mali prostor. Možeš napokon po cijele dane biti sam. Ili se možeš kartati ili gledati televiziju i baviti se raznoraznim aktivnostima i zabavljati sa svojim vršnjacima, imaš redovitu prehranu, imaš doktora koji te svakodnevno posjećuje i sestru koja te svaki dan okupa ako želiš. Gotovo kaže da jedva čeka.
Pitala sam je bi li voljela doživjeti sto godina. Rekla je da ionako ne misli da će živjeti dulje od deset godina (ima pedeset i četiri), ali ako i doživi mirovinu i dom, da nikako ne želi i toliku starost.

Kupila sam rajf. Sviđa mi se.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Inače ih nikada ne nosim. Niti ikad jesam.

Jedem dvije kile opranih trešanja dva dana. Na kraju prebrojim crve koji su izašli. U zrelima je bio samo jedan. U nezrelima mnogo. Genetska modifikacija?

- 15:15 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle