ponedjeljak, 07.05.2007.

Spoj

Ružičastonarančasto.

Kanibalizam u situaciji gdje mi život ovisi, a ljudi su već mrtvi? Svakako. Čak bih i rajčicu pojela da moram.
Jela bih prvo poznate. Da budem sigurnija da nemaju bolesti. I djeca su mi mnogo primamljivija nego stariji.

Kao i svi krumpiri, plavi krumpir potječe s Anda, točnije iz Perua. Ima tamnoplavu, gotovo ljubičastu koru i jednako tamnoplavo meso. Inače te je boje krumpir kada se u njemu dokazuje škrob. :D

Arial mi je najljepši font slova i mislim da nigdje nisam napisala koliko sam voljela Spice Girls, i koliko ih još cijenim jer su prvi so true girl pop bend. Budući da je ovo nešto kao internet dnevnik valjda onda samo još da kažem da sam bila Mel C jednom za maškare, ali da sam uvijek najviše voljela biti luda. Nisam klaun nikad bila iako mi je i to super nego baš luda s kombinezonom i kapom za lude. Najljepše.

Smijala sam se ocu jer testira Labello Q10 plus. Na sebi XD

Ne volim narančastu ni ružičastu boju. Ali spoj - jako!

Neobično. Kao zagađeni oblaci. Lijepo.

- 23:10 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle