srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
život kao takav sa slučajnim nuspojavama

Linkovi



Free Counter
Free Counter

i to sam ja
slucajnenuspojave.bloger.hr

slučajevi i nuspojave
22.07.2008., utorak
Monolog još jedne vađajne

Stalno se nešto govori i trabunja o muško-ženskim odnosima s naglaskom na rodna, čitaj ženska prava i borbu protiv nasilja nad ženama. To mi je postalo debilana tema. Ženomrsci, muškomrziteljice, generalizacije, površnosti, plosnatosti, krivde i pravde na sve strane. Općenito gledajući otkada mislim svojom glavom zagovaram čovjeka/icu, ma koliko god to ponekad bilo teško u svijetu podjela, predrasuda i stereotipa izvučenih iz narodnih poslovica poput „ Ne idi trudna pokraj rijeke“ i „Umiljato janje dvije majke sisa“. Tupave su mi reklame u kojima žena vrijeme provodi razmišljajući o bakterijama po zahodu, mirisu vađajne, celulitu te kako nahraniti mužjaka i poslati ga raditi u košulji koja ne mijenja boju u pranju. Ona ne jede doručak, a kad dođe na posao prvo ide tračat s drugom koja isto nije ništa pojela. Ushićene su jer su same, bez mužjaka. Jednako, kao i one po kojima dotični mužjak loče žuju, hoda u ispranoj košulji barem dvadeset dana, ne jede ništa što mu se ne stavi u usta, a kad se najede, ženku šalje po drugi paket žuje. Bude tu par sličnih sumnjivaca, i jedva su dočekali ostati sami da bi mogli skakati od veselja, strpati ruke u gaće i blejat u TV. Navodno je utakmica. Ona je nakon reklama emancipirana, pa nosi žuju i uloške u istoj torbi. Može i u kladionici uplatiti listić za potpunu ravnopravnost.

Društveno angažmanski gledajući, kada treba birati strane po rodu, jer u svijetu plošnih pogleda i unaprijed zadanih klišea rodnih borbi bude i takvih situacija, trenutno sam u fazi zagovaranja muških prava. Zašto? Zato što postoje oni koji su plaćeni za voditi računa o ženskim, time slučajno i mojima pravima i neka to i dalje rade. Imaju plaće, donacije, okrugle i kvadratne stolove, stategije nacionalne i nadnacionalne, konvencije, te ina sranja. Super. Ako mi se svide plodovi možda koji i uberem, ako mi se ne svide, moj život ide dalje, sa i bez strategije o zaštiti nasilja nad ženama. Kao što je išao i prije, bez da me neki debil pretukao. Nisam ni ja nikoga pretukla. U mom svemiru nasilje je jedino nasilje bez roda, vjere ili boje.

Da se razumijemo, ovo mi je samo faza, jer bila sam i u fazi gorljivog zagovorništva ženskih prava. Kada? Dok je ta ista država vodila računa i održavala kvadratne i elipsaste stolove o svojim najboljim sinovima i tajkunima, kroz rat, oružje, privatizacije i slične ludorije koje navodno spadaju u mušku domenu, a žene su trebale podgrijavati ognjišta i rađati za duhovnu obnovu. Poučena tim i sličnim iskustvima, sačuvaj me bože ideje da mi država štiti rodna prava, jer koliko je nakaradno to radila za svoje sinove, toliko nakaradno radi i za svoje kćeri. Tako da se oni zdrave pameti i roda koji trenutno nije pod milošću države sklanjaju u ilegalu i razvijaju pokret otpora. Ja sam na strani zdrave pameti, čitaj pokreta otpora, gotovo po defaultu, prkosna sam i zainteresirana za ono što je s druge strane ogledala. Bez obzira na rod, vjeru, običaje i reklame. Disidenti rade i bolje tulume što je meni isto važno. Nije da nije.

Toliko o mom trenutnom društvenom angažmanu u borbi rodova. Kad i ako zatreba. Da se zna unaprijed.
- 07:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.