Don't worry...be happy... :)

13.04.2007., petak

petak?!

Znam da sam obično u petak turbo dobro raspložena, no ovaj i nisam....već sam danima jako tjeskobna, nemam neki razglog, ali kao da meni treba razlog za tugu......u stvari, kada se sve oko meni sredi, ja, kao da si nedam uživati, jer ako se previše opustim desiti će se nešto loše.......zašto je to tako??......Image Hosted by ImageShack.us...razbijam glavu time već dugo, proučila sam tu psihologiju, i mogu je primjeniti na drugima, ali na sebi samoj, neeee, ne ide........vičem stalno Image Hosted by ImageShack.us......odnosno, neki glasić u meni.....bori se......vrišti...........već je lud od toga što ga ne čujem......čujem ga ja, samo ga ignoriram.....hm....grozno........a uz sve to bi trebala biti na dijeti.....a meni je hrana antideprisiv, zato i imam problema......ili kako bi neki rekli, hranom se kažnjavam, kako god okrenete, nije dobro.....navečer kada se idem tuširati, pužem po podu da ne "sretnem" ogledalo jer Image Hosted by ImageShack.us ......ma znam, pretjerujem, kao i uvijek......grozno sam samokritična, na sebi vidim sve mane, vrline tu i tamo, ali mane, ooooo, njih još i uveličam.......Image Hosted by ImageShack.us
neznam dali sam već bila pisala, ali kao mala sam maštala da sam princeza, oblačila bi se u duge mamine spavačice, kao duge balske haljine, njezine cipele na petu, najlonke na glavu (kao duga kosa, kužite) i zamišljala kako mi se svi dive, kako me obasipaju pažnjom......a ja prekrasna......Image Hosted by ImageShack.us.......mislim da je to kod djevojčica normalno, mada mislim da i dječaci žele da su voljeni, samo kaj ne pričaju o tome..........vidim da i moje dijete u ovom svom odrastanju, najviše treba ljubavi, pažnje.....od svakoga........Image Hosted by ImageShack.us...a ona je isto tak preosjećajna.............to je loše........danas pogotovo, to je jako loše............i još k'tome očekuje od drugih da su kao i ona, osjećajni, brižni......moš'misliti......uvijek je bilo, i biti će onih koji će to iskorištavati, tj. uzimati, a kada će trebati dati, prebaciti će krivnju na drugog......

inače, cijelo vrijeme kontam dali da odem danas na kavu sa svojom dragom prijateljicom.....dugogodišnjom dragom prijateljicom.........Image Hosted by ImageShack.us........ili da odem do seke, ili ću kod nje sutra.....hm.....ili, da napravim kao i prošla dva dana: odem doma, skuham i zavalim se u krpe i gledam na DVD-u novu sezonu Zakona braće......mada mi i to već ide na živce.......nedostaju mi jako one stare dobre humoristične serije.......obožavala sam Mučke: Free Image Hosting at www.ImageShack.us , pa mi je bila odlična Murphy Brown, pa Dragi John, Allo allo (navodno snimaju nove epizode)........sada volim pogledati M.A.S.H., ali to gledam isto već 3 put......sada me zna iznervirati što je teško pohvatati što ima na televiziji, jest da nam je nekada nedostajalo više dobrih emisija, ali imali smo 2 programa pa nije bilo teško pratiti, sada hebate, svaki program želi imati super program, pa katkad si nešto snimim, ali katkad na 4 programa ima nešto dobro......a onda ima dana kada niti na jednom ne možeš naći nešto gledljivo...........mada mi nikako nije jasno dali itko gleda one gluposti ala mjenjam ženu i sl......prestrašno.........

no, treba vjerovati da će sve biti bolje.........mislim pozitivno........mislim pozitivno..............sve će biti ok...........volim sebe............volim druge...............volim vas...............mislim pozitivno...........mislim pozitivno............................


Na drugu stranu


Uđe pijanac u tramvaj i sjedne na kraj tramvaja. Nakon nekog vremena se izdere:
"Svi vi sa lijeve strane ste kurve i lopovi, a vi sa desne budale!"
Svi se okrenu i odmjere ga, ali nitko ništa. Voze se oni dalje kad opet on:
"Svi vi sa lijeve strane ste kurve i lopovi a vi sa desne budale!"
Na to sa lijeve strane se digne jedna postarija gospođa i vikne na njega:
"Molim vas ne budite prosti, ja u 20 godina braka nikad nisam prevarila muža!"
Na to će pijanac:
"Gospođo, molim vas prijeđite na desnu stranu!!!"


neznam dali sam već to stavila.....vidite, nisam pri sebi..........no, meni je tak simpatičan..............

Iscrpljen od seksa


Učiteljica upozorava đake da će sutra biti pismeni zadatak iz matematike i da nitko ne smije izostati i da nikakva liječnička i druga opravdanja neće pomoći. Perica pažljivo sasluša i pita:

"A što ako budem iscrpljen od seksa?"
"Ništa, Perice, pisat ćeš drugom rukom", odgovori učiteljica.






- 08:52 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi