Don't worry...be happy... :)

27.03.2007., utorak

utorak...


danas ljudi idem u kazalište....jeeeee......idemo mi mame i naša dječica, a dečki su rekli da će nama u inat, ako neće padati kiša (a hoće, hihhhihiii) roštiljati......ide nas ukupno kao jedan razred, cca 25......a biti ćemo raštrkani kao rakova djeca....što naravno našoj djeci neće baš niti malo smetati.......ah, da vam kažem, idemo gledati Briljantin.......

inače, da se nešto značajno događa, neee, sve po starom......sve uobičajeno, samo da se ovo vrijeme stabilizira, postati ću ovisna o tabletama protiv glavobolje......
ja sam još dobro prošla, neki nakon nedjelje povraćaju i imaju temperaturu....dragi prijatelj kaže da je to od mojih kolača.....hihihi......ali onda se ispravio i rekao da je ovaj drugi pojeo tri puta više od njega, a nije da mu je brojao, a ne povraća.....uh, pao mi je kamen sa srca, nebih htjela da se priča da sam trovala ljude....hihihihi.......i tak, mene nazove moja jase i sjetimo se druženja.......koliko smo neozbiljni.....dakle, jedna od naših je frizerka i zeza se frend da će joj doći da ga ošiša (on ima 50 god), a ona će njemu: primam samo one ispod 35........dok je ovaj razmišljao što da joj odgovori, jedan se već snašao i rekao: ja imam sigurno manje od 35 (misleći na dužinu).........tu se svi počeli nuditi, jer se rijetko traži manje, a jedan frend ko' iz topa: baš ste jadni vi s manjim od 35....... da ga vidite i da ga poznate bilo bi vam smješnije....visok cca 160, cca 50, ne priča puno, ali kada kaže, tada se svi odvalimo.....izgleda jako ozbiljan i nikada nebi rekli da bi takva osoba mogla napraviti neku glupost.....a to je onaj koji je skinuo hlače bez jebemti pred cca 80 nepoznatih ljudi, kako bi njegova ekipa pobjedila.......
....................ali ne trebam reći da je izazvao divljenje svih žena, pa tako i frizerke......

eto, da vas baš previše ne davim.........malo smješnih slikica.....


Image Hosted by <br />
ImageShack.us

a ovo je za moju sunčicu koja jako mrzi gravitaciju, kao i većina žena, naravno s godinama sve više.......a njoj sam tada napisala vic:

dopeljali bakicu na hitnu s nožem u koljenu i pita ju doktor: pa što ste gospođo radili????...Htjela sam se ubiti!!!!!...........Ubiti???? u koljeno???????.................pa rekli su mi da je srce dva prsta ispod cice......hihihihihihihihihihihihihihihihihi..................evo slikica da si lakše predočite............ihihihihihihihhiii

Image Hosted by ImageShack.us



Orgazam ima šest faza:


1. ASTMATIČNU: Ah! Ah! Ah!
2. ZEMLJOPISNU: Tu! Tu!
3. MATEMATIČKU: Više! Više!
4. RELIGIOZNU: Oh, Bože!
5. SAMOUBILAČKU: Umirem!
6. UBILAČKU: Ako staneš, ubit ću te!





Postoje 4 vrste seksa:

1. Komični: Imaš s čim, nemaš s kim.
2. Tragični: Imaš s kim, nemaš s čim.
3. Socijalni: Imaš s kim, imaš s čim, nema gdje.
4. Filozofski: Imaš s kim, imaš s čim, imaš gdje, neznaš zašto.

___________________________________________________________________________


Došla starija žena u apoteku kupiti viagru.
Apotekarka pita: "Koju hoćete - po 100, po 300 ili samo 30 kn?
Prema visini i djeluje."
"Ma dajte mi onu za trideset," kaže žena, "treba mi samo da mi stari ne
popiša dasku!"



- 13:25 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (19)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (8)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi