subota, 29.12.2007.

Moja razmišljanja o ovoj godini….i posebni pozdravi....

Razmišljam o 1.1.2007….. te sam večeri odlučila da će ova godina biti drugačija. I bila je. Rekla sam sama sebi da se neću vraćati u godinu prije, no to sam prekršila već iste večeri. Odlučila sam ludovati i uživati i to mi nije bilo teško, pošlo mi je za rukom. Sada, kada gledam cijelu godinu, bilo je i suza i smijeha, plesa i pjevanja, uspona i padova, dobitaka i gubitaka…. Za ni jedan jedini trenutak u ovoj godini ne mogu požaliti. Ove godine u moj je život ušlo toliko dragih i divnih ljudi, i neizmjerno mi je drago zbog toga. Ovu ću godinu pamtiti i po ne zaboravnom ljeto, maturalcu, te konačnici da sam postala jebena osmašica. Ah, ljubav… ne mogu zaobići tu temu. Imala sam 3 dečka. I fakat mi je bilo lijepo s njima. I sada sam sretna u ljubavi jer konačno se ostvarilo da volim i da sam voljena. Bivši, neki su povrijedi mene, a neke sam povrijedila ja. Jebi ga život je okrutan. Voljela bih da su stvari u ljubavi bile drugačije, ali nisu. Ponekad mi se čini kako je vrijeme proletilo pokraj mene, a da se ja nisam ni okrenula, a ponekad kao da je teklo tako sporo. Ova će mi godina ostati u lijepo sjećanju. Bilo je ludo i ne zaboravno. Dogodilo se svašta, nešto čemu sam se nadala i nešto o čemu nisam ni sanjala da bi se moglo dogoditi. To je dokaz da je život ne predvidljiv. Zato nastavljam uživati još ovih par dana do kraja ove godine.



POSEBNI POZDRAVI::::::Ani; mojoj jedinoj najdražoj djevojčici koja je uz mene bila svo vrijeme(PUNO TI HVALA, DJEVOJČICE!), Zvoni; mojoj maloj pčelici koju obožavam(VOLIM TE!), Meliti; ludoj maleckoj koja je također bila uz mene(HVALA TI!), Petri (Pepi Pig); koja je čitala i zajedno sa mnom mučila se riješiti i njezine i moje probleme(ljubavne)(MORAM TI NAPISATI PISMO!!), Mirni(Duški); koja je sa mnom i ostatkom ekipe znala otići zapalit poslije škole, Loreni(retardaciji); koja mi pravi društvo pod geografijom, matematikom, glazbenim i likovnim, Petru(Peri); koji je tu da me zagrli u školi kad nema moje pčelice i da mi drži predavanja o teme što smijem, a što ne, Tomici(Mica maci); koji je uz mene kad sam loše volje da mi ponovno vrati osmijeh na lice(MICA MACA HVALA TI, DIVAN SI. p.s. još uvijek smo prijatelji!), Sandru; koji mi da da prepisujem zadaću i koji je uvijek tu da me zajebava(J), Luić; koji crta prejebene crteže i koji zajedno sa Sandrom i sa mnom smišlja retardirana pitanja, Ivani( Živani); moja malecka koja mi pravi društvo pod veoma bitnim predmetima vjeronaukom i informatikom, pod vjeronaukom obožavamo zajebat časnu(buhahahaha:#), Nini(nii); koja je tu da zajebava i da sa mnom jede gumene bombone iza moje škole(KABUM!), Begoviću; koji je tu da zapleše sa mnom, Kasi; s kojim mogu popričati, Škotu, Anni( Tonyevoj sestri), Borna(moj bratić) koji ima vrlo domišljate ideja za sjebat stan, Ćukiju(Marko), Luciji( Kristini), Ivani (Jowani), Maji(Franjinoj), Ivani (pankerici), Relji (Zloćku), Ivanu(Čukijevu burazu), Nini (Tonyevoj sestrični), Tonyu; kojeg moram grebati po leđima i koji me grije kad se smrznem, Franji( Kreši), Dinku (Dinkecu) koji puši jebeni malboro, Josipi; koja je mila djevojka s dramske, Luki(luri), Vanjuru; koji je zavodio moju malu djevojčicu na moru, Mariću; s kojim se više ne čujem, a voljela bi to jer je stvarno divan momak, Nikola (nikoljici-prikoljici), Sandri; koja uvijek pazi da se moja pčelica živa i zdrava vrati kući, Cvitku; s kojim se isto više ne čujem, a voljela bih, no on nikad nema vremena za mene, Petri( tuš) ni s njom se više ne čujem a voljela bih jer ona mi je uvijek dijelila dobre savijete i njezine su mi priče baš bile fora(VESELICA), Velvetu; koji također pazi na moju pčelicu, Toniju(konobaru iz Zihera; koji radi odličnu vruću čokoladu), Gali, Ani, Mati, Nataliji, Brni (svim konobrima iz Zihera), staroj ekipi iz Zihera koja se nažalost polako raspada, ljudima s dramske, mislim da bi to bilo to. ako sam nekog zaboravila recite pa ću vas dopisat….
SRETNA VAM SVIMA NOVA 2008. GODINA!!!!

- 19:24 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

ovaj blog nastao je sasvim slučajno...
uglavnom ću pisati o onome što je sad u meni,
i o onome čime sam zaokupljena.
znam da će ovaj blog za neke biti samo velika filozofija,
za neke samo velika zbrka, a za neke(poput mene)
pronalazak sebe!

A kad se utješiš(jer čovjek se uvijek utješi), bit će ti
drago što si me upoznao.zauvijek ćeš mi biti prijatelj.
poželjet ćeš se smijati sa mnom.
kadšto ćeš otvoriti prozor, onako, iz zadovoljstva....
Tvoji će ti se prijatelji čuditi kad te vide kako se
smiješ gledajući u nebo. ti ćeš im tada reći:
" da, zvijezde me uvijek tjeraju na smijeh!"



Sve što se dogodi u životu je prilika
da izaberemo ljubav, a ne mržnju!


stvarnost može biti
pobjeđena s dovoljno mašte.




Mali čovječe, za mene si velik.
Imaš ruke za darivanje
SMIJEŠ SE
i
VOLIŠ LJUDE.
jedinstven si i zato
VELIK!


DOSADA JE ZDRAVA I POTICAJNA!

RECI ŠTO MISLIŠ,
MISLI ŠTO KAŽEŠ!


Tajanstvena je zemlja suza.

SAMO DJECA ZNAJU ŠTO TRAŽE...

Govor je izvor svih nesporazuma!

Čovjek je usamljen i među ljudima.

Odrasli ponavljaju uvijek
ono što im se kaže.


Ono što daje smisao životu,
daje smisao i smrti.


Bitno je očima nevidljivo.

Odrasli su vrlo čudni.

Izgledat će kao da sam umro, ali to neće biti istina...

PRIJATELJA NEMA BAŠ SVATKO.

Od svakoga treba zahtijevati
onoliko koliko može dati.


ČOVJEK NIKADA NIJE ZADOVOLJAN, MA GDJE BIO...

DOBRO JE IMATI PRIJATELJA,
ČAK I KADA HOČEŠ UMRIJETI!


Zvijezde su lijepe zbog
jednog cvijeta koji ne vidimo...


Ono što me tako duboko dira dok gledam
usnulog princa, to je njegova odanost
jednome cvijetu, to je slika ruže što
zrači iz njega kao plamen svijeće, čak i u snu...


Ako voliš cvijet koji raste na nekoj zvijezdi,
slatko je noću promatrati nebo. sve zvijezde cvjetaju.


Za dve što je bilo veliko hvala,
za sve što će biti veliko DA.



Najljepše godine svog života proveo sam
trudeći se olakšati ljudima
život pružajući im zabavu i sreću.
za nagradu sam dobio jedino prezir
i život pun straha i progona.



I najduži put počinje prvim korakom.