subota, 19.11.2005.

Nije mi jasno kuda ide ovaj svijet, ljudi ko da su poludeli? Jučer sam išla na posao i dogodila se prometa nesreća u kojoj je poginuo jedan čovjek. Prekjučer je također bila prometna nesreća, ali srećom, nitko nije stradao. Neki čovjek je napao nekog usred grada došle dvije hitne. Žena šetala psa, lupio ju auto i poginula, sve to u tri dana u mojoj okolici. Pa, priznajem da me strah izaći iz kuće. Pa, što se to događa?
Jučer sam gledala onaj film Harrissonovo cvijeće, o Vukovaru. Pa, kako netko moralan može raditi onakve stvari. Film je bio dosta kasno i nisam mogla zaspati poslije, moram priznati da me strah da se nešto takvo ne ponovi. Ona ubijanja, mučenja, silovanja, pa normalan čovjek ne može raditi takve stvari, takvi ljudi jednostavno nisu ljudi. Ni životinje to ne rade.

| 18:34 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>