skolioza

srijeda, 21.09.2011.

bole me krizaa!

imala sam naporan vikend i ponedjeljak i jucer mi se nista nije dalo, pa sam ostala cijeli dan doma. i negdje oko ranog popodneva su krenuli bolovi u lumbalnom dijelu kraljesnice. a nista nisam radila! samo lezala! :) to je svemirov znak da moram biti aktivna, jer vikend+pon je proslo super. bolilo me je cijelu noc i sad kad sam se probudila. malo sam se sad istegla pa je bolje. ali bojim se raditi svoju uobicajeno jutarnju jogu. cudno, nikad me ovo nije ovako bolilo, a sto je najgore imam osjecaj da me ta bol tjera da sjedim i da se drzim uspravno. vidjet cemo kako ce to zavrsiti. uglavnom, sto sam ispravnija u lumbalnom dijelu, to imam vise osjecaj da je desno rame neprirodno zamotano/stisnuto. neugodan osjecaj zamotanosti. pa se onda trudim to nekako odmotati. ne ide uopce, ali nema veze. zasad me brine taj donji dio kicme, sto li mu je?

- 08:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #