skolioza

srijeda, 11.03.2009.

skolioza i trudnoća iz prve ruke

Sa 12 godina dijagnosticirana mi je skolioza. Nisam bila dobar pacijent, kratko sam nosila aparat, i kratko išla na vježbe. Imala sam „više sreće nego pameti“

Sa 16 sam trebala na operaciju, no roditelji se nisu slagali i kasnije kad sam bila punoljetna i nakon što sam se probudila više puta ukočena u krevetu, sa 23 godine sam se sama prijavila za operaciju. Čekala sam 3,5 godine i sa 26 i pol došla na red.

Operirao me prof dr Kovač u KBC Dubrava

Operacija je bila jako teška. Trajala je 4 sata i 45 minuta. Izgubila sam 1,7 litre krvi i bila alergična na prve doze primljene krvi pa su mi dali novu. Provela sam jedan dan na intenzivnoj – rekli su mi da sam urlala od boli i bacakala nogama – srećom ničeg se ne sjećam. Drugi dan sam ustala nakon operacije i ne znam kako ali sam hodala, svi smo hodali i vježbali. 3 tjedna sam bila u bolnici i 3 tjedna doma i nakon 6 tjedana sam išla raditi. Nikakve toplice, ništa ne treba. Metoda je super, i svi mi se doktori dan danas čude kad vide ožiljak da je to od operacije kičme (ožiljak je oko 42 cm i ide od ispod ramena do ispod dojke)

Sa 32 godine sam zatrudnila i počela se pripremati za porod. Bilo mi je logično da idem na carski rez, ali me pokolebala informacija prof. Kovača da neke žene sa skoliozom normalno rađaju.

Ginekolozi mi nisu htjeli napraviti carski ako nemam potvrdu od ortopeda, a on mi je nije htio dati. (razlozi nisu samo medicinski nego i financijske prirode vjerujem zbog općeg stanja u zdravstvu)

Ipak sve dostupne informacije su pokazivale da je u slučaju prirodnog poroda opasno da se kičma tako napreže, a epiduralna i spinalna anestezija nisu dolazile u obzir – prvi slučaj kad se one ne daje je kod problema ili operacija kralježnice.

Razum mi je govorio ok – pa ja onda imam izbor samo opća anestezija carski ili prirodno bez ičega na stolac čučeći što mi isto ginekolozi nisu savjetovali – rekli su da ako baš hoću da probam, i otišla sam u privatnu kliniku Podobnik i rodila na carski rez uz opću anesteziju. Sve je prošlo super. Provela sam tamo 6 dana. I beba i ja i suprug. Svi smo super. Nakon 8 dana skinuli su mi šavove, nakon 12 dana već sam vozila sama auto i obavljala sve što sam htjela.

Sretno svima

- 20:09 - Komentari (63) - Isprintaj - #

hot

- 06:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #