Who Is She?



- ana.
- 165 cm.
- trenutna kilaža: 58 kg.
- 18 godina.
- želi doći do 48 kg.
- voli trčati.

EVERY PASSING MINUTE IS ANOTHER CHANCE TO TURN IT ALL AROUND

''Nothing Tastes As Good As Thin Feels''




- 2 dana biti na vodi (dopušteno samo ujutro kakao ili kapučino).
- 3. dan smijem jesti samo ručak (koliko želim) + vježbanje




- želi osjetiti samokontrolu.
- želi osjetiti kosti.
- želi da joj se svi dive kako je uspjela.
- želi hodati ulicom u uskoj odjeći bez uvučenog trbuha.
- želi stati u xs.
- želi biti 'ona mršava cura'.
- želi svima pokazati da ona to može.
- želi vidjeti šok na licima, kad vide koliko je smršavila.
- želi ići u shopping sa osmjehom na licu, jer u trgovini traži najmanji mogući broj.

Skinny. Thin. Bones

nedjelja, 16.08.2009.

You're My THINspiration



All the things she said
All the things she said
Running through my head
Running through my head
Running through my head


When they stop and stare - don't worry me
'Cause I'm feeling for her what she's feeling for me...

t.A.T.u. <33



Cure moje, upoznala sam jednu leptiricu. Prvi put da sam upoznala anu, i trenutno sam užasno sretna zbog toga. Možda je se sjećate sa bloga xxskinandbonesxx.blog.hr, rekla je da još uvijek čita vaše blogove i da je na neke od vas jako ponosna. Sjećam se samo da je rekla da najviše čita annafreak, da joj je ona uvijek bila najveća inspiracija. Tako da, annafreak, pozdravlja te Nikolina :) Možda je se ne sjećaš, ali se ona sjeća tebe <3

Mogu samo reći da je cura SAVRŠENA. Ne, ne govorim to samo zato što smo se sad upoznale pa preuveličavam. Cura je stvarno savršena. Definitivno jedna od najmršavijih cura koje sam vidjela.
Još prije par tjedana mi se javila preko maila i počele smo se dopisivati svaki dan, i odlučile smo se danas napokon upoznati, jer - zašto ne? Dosta se poznajemo, znamo sve jedna o drugoj, a i ona živi u jednom mjestašcu blizu mog Osijeka, pa se ponudila da dođe <3
Cura izgleda ultra-mršavo, vidjela sam dosad cure s mršavim rukama, leđima i slično. I sve to ona ima. Ali ona ima jednu stvar koju ni jedna od tih mršavih cura nema - savršeno mršave noge. Nisam se mogla prestati diviti njenim nogama i listovima na nogama, tako su sitni i tanki, da sam uvjerena da se s 2 prsta mogla obuhvatiti njeni listovi. Definitivno najtanje noge koje sam vidjela. I to tako dobro zna nositi <3



Rekla sam joj da idući put definitivno moram slikat njezine noge lol.
I da. Bila sam u pravu. 'Nabildanost' mišića smanjuje se vodenim danima, što više.
I tako, pričale smo dobra 4 sata i tako mi je bilo teško rastati se od nje :( Jedina je osoba koja mi je podrška i koja me razumije. Naravno, mislim na osobe koje poznam uživo, vi ste mi ogromna podrška <3 I nadam se da ću i vas upoznati jednog lijepog dana :)

Cura je stvarno predivna, i još mi je veći poticaj da smršavim, sad nakon što sam vidjela nju tako mršavu sa nekih 47,48 kila, a i sama je rekla kako je prije nego je smršavila imala preko 60.
Mala je sva i sitna, krhka, niža je od mene malo. Vjerovatno je oko 160 visoka, ni sama ne zna koliko je visoka haha.

Pa eto, pozdrav Nikolini, nadam se da će pročitat i ovaj post hehe.
Pusa velika vama cure moje, nadam se da ću i vas imati priliku upoznati jednom <3











- 16:51 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





- The difference between want and need is self control.

- I don't take the first little bite; I don't begin. I have no problem.

- Don't give up what you want most for what you want at the moment.

- That food looks good. But I will look better.

- Of course it's hard. If it was easy then everybody would do it. It's the hard that makes it great.