Who Is She?



- ana.
- 165 cm.
- trenutna kilaža: 58 kg.
- 18 godina.
- želi doći do 48 kg.
- voli trčati.

EVERY PASSING MINUTE IS ANOTHER CHANCE TO TURN IT ALL AROUND

''Nothing Tastes As Good As Thin Feels''




- 2 dana biti na vodi (dopušteno samo ujutro kakao ili kapučino).
- 3. dan smijem jesti samo ručak (koliko želim) + vježbanje




- želi osjetiti samokontrolu.
- želi osjetiti kosti.
- želi da joj se svi dive kako je uspjela.
- želi hodati ulicom u uskoj odjeći bez uvučenog trbuha.
- želi stati u xs.
- želi biti 'ona mršava cura'.
- želi svima pokazati da ona to može.
- želi vidjeti šok na licima, kad vide koliko je smršavila.
- želi ići u shopping sa osmjehom na licu, jer u trgovini traži najmanji mogući broj.

Skinny. Thin. Bones

nedjelja, 02.08.2009.

:):):):):)



Sretna sam. Jako sretna. Jučer sam OPET bila na vodi, i danas ću vjerovatno biti do kraja dana na vodi.
Vagala sam se. Vaga je pokazala 50 kg. Nisam mogla vjerovat. Čekam da mi se napune baterije za fotić pa ću vam uslikat, možda i sebe uslikam. Pa ću ubacit slike ovdje u post.

Ne mogu vjerovat da sam već tako blizu cilju. Dobro si izgledam, definitivno sam se promijenila i smršavila u ovih prethodnih mjesec dana. Ali, kao što sam rekla, ne odustajem sve do početka škole.



Moje netaknute traperice su još uvijek netaknute. Nekako se ne usudim još uvijek ući u njih, ako imam još mjesec dana 'fore'. Ali gledajući svoje tijelo, vjerujem da ću do 7.9. uspjeti stati u njih, i da će mi stajati. Nadam se samo da me neće uhvatiti neka faza pa da se sad zapostavim kad sam već došla ovako daleko. Samo se to nadam.

Nisam baš raspoložena za pisanje posta, nemam ništa pametno za reći, a i prevruće mi je u sobi. Pa ne volim baš previše sjedit pred kompjuterom.

Nego, hoću vas pitati... Ako nije problem, da mi date svoj msn za blog ako ga imate. Bilo bi lijepo da se čujemo sve preko msn-a. Mislim da je puno bolje i 'privatnije' od komentara na blogu, facebooku i slično. Pa, ako mi netko hoće dati svoj msn, neka mi ga napiše u komentarima ili pošalje na jenny.os.91@gmail.com.

Pusa svima!













- 01:16 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





- The difference between want and need is self control.

- I don't take the first little bite; I don't begin. I have no problem.

- Don't give up what you want most for what you want at the moment.

- That food looks good. But I will look better.

- Of course it's hard. If it was easy then everybody would do it. It's the hard that makes it great.