srijeda, 05.07.2006.

...

Vise sama sebe ne razumijem...Jedan dan sam u redu...posve normalna...a sljedeci opet cudna...Funkcionisem normalno dok se u sebi raspadam....Drugi ne primjecuju jer se skrivam pod laznom facadom...Ovo jedino mjesto gdje istina izlazi...a mozda bi i ovo trebalo prestati...mozda me sva ova pisanja i izluduju...Svjesna sam da cu biti ok....ali...ma neznam vise...gledam si u ruku i pitam se sta mi je to trebalo...osjecam se kao razmazeno dijete koje odluci napraviti belaj kad ne dobije ono sto zeli....mozda je to sve i sto jesam...razmazena, nerazumna, djetinjasta...nadajuci se da cu tako ponovo dobiti....mada to nije ono sto zelim...nas odnos nije bio zdrav....nije bio dobar ni za tebe ni mene...zasto mi je onda sve ovo tako jako krivo??? Znas...nisam tuzna vise...nego ljuta....ljuta zbog nacina na koji si me ostavio!!! ljuta jer nakon svega nisi ni pokusao ponuditi bilo kakvo objasnjenje....nisi pokusao ni sacuvati prijateljstvo....jednostavno...otisao si...na tako glup nacin...i mrzim te...mrzim sto sam ti dopustila da i poslije svega sto si ucinio, opet nades put do mojih misli--konstantno... mrzim te jer mislis da jos uvijek tu pripadas...i zato sto te tu cuvam...I HATE, HATE, HATE, HATE, YOU!!!!!! Ali ipak, vise mrzim sebe jer sam ti dopustila...

- 08:31 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

GlittersBigoo.ws images for your blog

Sta god prsti budu htjeli tipkati...ovo je moj spas od stvarnosti...nacin na koji smiriti sve one vrtloge u dusi...samo ovo i ....


myspace

myspace graphics



I'll draw you a picture
I'll draw it with a twist
I'll draw it with a razor blade
I'll draw it on my wrist.

And if I draw it correctly
a red fountain will appear
Washing away my sorrow
washing away my tears.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Why do we love
if love hurts so much?
Why do we love
even if love is not returned?
Why do we suffer
through hurt and pain,
letting thousand of tears
roll down our cheeks in vain?
Every night we go through the same,
allowing tears to release our pain.
After all the pain is gone,
and after all the tears are dry
there is still one question left...
Why do we love, why?

myspace

images for blogs




****
PRIDI MI, ALI NE RECI NISTA...
NE ZELIM CUTI STA IMAS RECI...
ZELIM TE SAMO OSJETITI...
TVOJ TOPLI DODIR...
VRELE USNE...
SAMO NA TREN...

Glitters

ONO STO SE VOLI, VOLI SE I KAD SE IZGUBI




AAstonishing
NNaive
JJealous
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com