petak, 26.05.2006.

Kako si priznati da je kraj? Koliko dugo treba se nadati prije nego prestati? Kako prezivjeti i preboljeti nesto sto nikad nije postojalo? Nesto sto je bilo veliki dio tvoje maste...sto si pokusao pretvoriti u stvarnost...ali ti nikada nije uspjelo...

...i stoga si se na kraju kao kukavica predao? Ali da li si kukavica ili jos uvijek ostajes ratnik? Ja mislim da sam ovo drugo jer ne prestajem da se borim...svaki dan sa znanjem da je gotovo..da ti nisam bila nista osim neke vrste ludog provoda...A da li sam ti uopce znacila i toliko? Ma cisto sumnjam, ali ovaj put, iskreno mi je svejedno sta mislis...
Zelim se izgubiti u pisanju...Pronaci neki svoj svijet medu slovima...svijet gdje se necu morati kriti pod laznom facadom...Nego biti ono sto jesam...Osoba puna zara....Nestati samo na par trenutaka...kao prije u tvom zagrljaju...Opet osjecati se tako sigurno, mada je cijeli svijet protiv mene...Samo malo...na par minuta...ili bar sekundu...samo...a onda cu da se opet vratim u hladne ruke realnosti...i izdrzim njen dah istine...tako gorak...a nekad je bio presladak...surovo se smijem...pa zar sam na trenutak uspjela se uvjeriti da cu izgubiti se...pronaci spas medu rijecima???

- 05:50 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

GlittersBigoo.ws images for your blog

Sta god prsti budu htjeli tipkati...ovo je moj spas od stvarnosti...nacin na koji smiriti sve one vrtloge u dusi...samo ovo i ....


myspace

myspace graphics



I'll draw you a picture
I'll draw it with a twist
I'll draw it with a razor blade
I'll draw it on my wrist.

And if I draw it correctly
a red fountain will appear
Washing away my sorrow
washing away my tears.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Why do we love
if love hurts so much?
Why do we love
even if love is not returned?
Why do we suffer
through hurt and pain,
letting thousand of tears
roll down our cheeks in vain?
Every night we go through the same,
allowing tears to release our pain.
After all the pain is gone,
and after all the tears are dry
there is still one question left...
Why do we love, why?

myspace

images for blogs




****
PRIDI MI, ALI NE RECI NISTA...
NE ZELIM CUTI STA IMAS RECI...
ZELIM TE SAMO OSJETITI...
TVOJ TOPLI DODIR...
VRELE USNE...
SAMO NA TREN...

Glitters

ONO STO SE VOLI, VOLI SE I KAD SE IZGUBI




AAstonishing
NNaive
JJealous
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com