petak, 12.05.2006.

Da li imam pravo na novi pocetak...da li ga zasluzujem...a jos uvijek se osjecam tako gresna...zar to nije trebalo proci...sta vise zelim...i zasto jos uvijek...tako ti mnogo imam reci...a neznam kako poceti...zaboravila sam kako se izraziti...cekam te...na putu si...govorim ti da mi nedostaje spavanje pored tebe....tri tjedna tako...a sad...opet sam sama...opet je tvoja strana kreveta zahladnila...ne usudujem se preci na nju...to je nekako ipak tvoje...zovem te par puta kroz dan i u glasu ti primjecujem da sam ti postala vec dosadna...ne krivim te--dosadila sam i sama sebi...ali ipak ne odustajem...samo zelim cuti ono 'bebe, jesil' se napajkila? do u miss me?' a ja, ne samo da ti zelim reci, vec bi voljela da sam ti malo blize pa da ti mogu dokazati...govoris mi da se strpim...jos par dana pa se vracas...a meni je to predaleko...znam da bi i ti voljeo biti sa mnom...ali ipak...ti se nekako lakse bocis sa svim ovim...kao sto si i uvijek do sad...

- 07:13 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

GlittersBigoo.ws images for your blog

Sta god prsti budu htjeli tipkati...ovo je moj spas od stvarnosti...nacin na koji smiriti sve one vrtloge u dusi...samo ovo i ....


myspace

myspace graphics



I'll draw you a picture
I'll draw it with a twist
I'll draw it with a razor blade
I'll draw it on my wrist.

And if I draw it correctly
a red fountain will appear
Washing away my sorrow
washing away my tears.
MySpace Layouts

MySpace Layouts




Why do we love
if love hurts so much?
Why do we love
even if love is not returned?
Why do we suffer
through hurt and pain,
letting thousand of tears
roll down our cheeks in vain?
Every night we go through the same,
allowing tears to release our pain.
After all the pain is gone,
and after all the tears are dry
there is still one question left...
Why do we love, why?

myspace

images for blogs




****
PRIDI MI, ALI NE RECI NISTA...
NE ZELIM CUTI STA IMAS RECI...
ZELIM TE SAMO OSJETITI...
TVOJ TOPLI DODIR...
VRELE USNE...
SAMO NA TREN...

Glitters

ONO STO SE VOLI, VOLI SE I KAD SE IZGUBI




AAstonishing
NNaive
JJealous
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com