12

subota

srpanj

2008

NoVosTi

Danas vam imam za reći 2 novosti. Jedna je o meni a druga o Mary-Kate Olsen! Započetak ću vam reći to o meni!
Danas (znači subota), u nedjelju i ponedjeljak vam najvjerovatnije neću moći komat jer idem kod tete u Zagreb. Tamo ću se vidjeti i sa mojom malomk sestričnom i tetkom koji će mi možda naći neki film od Olsenica.thumbup Ajučer sm si kupila nove role! Jeee! E odlične su! Imaju gumene točkiće i tako... Eto to je bilo nešto o meni a sada evo jedna obavijest o MK!yes

Mary-Kate ružnija od sestre (moš mislitburninmad)
Ovu novost pročitala sam sa klik
Glumac Spencer Pratt se ispričao Mary-Kate Olsen nakon što ju je nazvao „manje lijepom blizankom“.
Sve je počelo kada je Olsen rekla David Lettermanu da je Pratt uvijek bio nagle naravi i da je tijekom svake nogometne utakmice u srednjoj školi imao napadaje bijesa.
Pratt je tada odgovorio na to u US Magazinu. Pratt je objasnio da je uvijek volio nogomet i da se živcirao kada je njegov tim gubio.
Eto, to bi bilo sve! KOMAJTE! Bokić! :o)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.