nedjelja, 31.01.2010.

Zadnje riječi


Već koracima prvim
po trnju sam hodila
al' hrabro naprijed kročeći
sreću sam svoju tražila.
Poneki stidljivi cvjetić
uz putove moje je cvao,
ali, vjerujte, skoro uvijek
netko je drugi ga ubrao.
Tako je to uglavnom
bivalo u mojem životu:
svladavajući brojne teškoće
tražila sam skrivenu ljepotu.
Naučih davno: gdje ruže cvatu
tamo uvijek i trnja ima;
nađe se nešto iskrenosti
al' više zlobe u ljudima.
Pomirih se sama sa sobom
više ne plačem često ni jako
kad me netko povrijedi
kažem: ma, dobro je i tako!
Neka to njemu bude na čast
što dobrim dobro mi ne vrati;
ja ipak i njemu želim sreću
i na licu ću osmjeh zadržati.
Jednog dana, kad po mene dođe
s kosom u ruci crna sjena
čut će moje zadnje riječi:
Ja ipak sam bila sretna žena.

- 09:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

pjesmu, radost, smijeh i stihove,
tugu, bol, suze i krikove,
uvijek ćeš u kompletu dobiti-
to se neće nikada promijeniti

Hrabrost i nada

Čuvajte svoj život i borite se
za svoje ideale, jer samo dok
smo živi postoji mogućnost da
nam se želje ostvare

cijenite sebe, ali ne podcjenjujte druge
i ne vjerujte slatkorječivim tipovima

Linkovi

Blog.hr
http://v-majer.bloger.index.hr/
pjesmadusemoje.blog.hr
zorislav-pjesnik.blog.hr
pjesnici.blog.hr
društvo pjesnika Antun Ivanošić, Osijek