29.12.2006., petak

.....životom prema smrti.......

Mislila sam tj. nadala sam se da se neću predati, a ću uspjeti proći sve prepreke na tom putu…….
Nisam uspjela, pokleknula sam i predala se…nisam to više mogla izdržati,jednostavno bojala sam se što donosi sutra…nije bilo lako dočekati jutro iščekivanju, u nadi da će biti bolje…
Nije u redu to što radiš,nije…jer svaki dan s tobom za mene je bio put straha…priznajem, bojala sam se i nastojala taj strah zadržati za sebe,nekako ga prekriti, nakon par mjeseci,strah je počeo govoriti iz mene… priznavala sam svakakve stvari, ne samo one koje me bilo najviše strah… samo jednoj osobi taj strah nisam mogla priznati!! TeBi
Da ,jedno čega sam se bojala bio si Ti…iskreno, i sama pomisao da te moram pogledati u oči sa osmijehom na licu bila je bolna, jer u sebi sam vrištala…
Teško je priznati sada takvo nešto ali mislim (nadam se) ako to drugi pročitaju da će moj strah postupno nestajati…
Ne zato što sam kukavica zato što se bojim oduprijeti tom strahu nego što je taj strah svaki dan u meni sve veći i ne mogu ga više nositi…težak je…

Hvala što ste podijelili moj strah s vama!!!volim vas sve
I hvala onima koji su uz mene dok sam u krizi…


26.12.2006., utorak

Ovaj post pišem iz 2 razloga…

1. mojoj dragoj Valeriici je danas rođendan-srean rođendan ljepotice,puno sreće,zdravlja,dobrih ocjena iz knjigovodstva,para( da me možeš častit), ljubavi, pameti, i finoga soka od kruške...party

2. mojoj dragoj stephani danas je imendan-sretan imendan droljo tebi također puno pameti,čevapa, odojaka, cuge, sreće (ali ako imaš sve gore navedeno imaš sreće), zdravlja,ljubavi i svega perverznoga što želiš...njami



voli vas sve svoja šika


24.12.2006., nedjelja

DJED MRAZ (NE)POSTOJI

– inženjerski pogled na Djeda Mraza. Ako i vi vjerujete u Djeda Mraza ovaj će vas tekst u to definitivno razuvjeriti. Na svijetu postoji otprilike 2 milijarde djece (osoba mlađih od 18 godina). Ipak,pošto Djed Mraz ne posjećuje Muslimane, Hinduiste ,Židove i Budiste količina posla za Novu godinu se smanjuje za 15%, odnosno sveukupno 3789 milijuna djece (prema Saveznom zavodu za statistiku). Prema prosjeku od 3.5 djece po kući, Djeda Mraz mora posjetiti 108 milijuna domova , ako pretpostavimo da u svakoj danoj kući postoji barem jedno dobro dijete. Djeda Mraz ima oko 31 sat nove godine za rad zahvaljujući različitim vremenskim zonama i Zemljinoj rotaciji ako pretpostavimo da putuje s istoka na zapad (što se čini logičnim). Tako dobivamo da djed Mraz posjeti 967,7 kuća u sekundi. Prema tome za svaki dobar Kršćanski dom sa dobrim djetetom, djed mraz ima oko tisućinku (1/1000) sekunde da zaustavi sanjke, iskoči, uzme poklone, uskoći u dimnjak, napuni čarape, nađe jelku, ostavi ostatak poklona pod jelkom, popne se natrag kroz dimnjak, uskoći u sanjke,i dođe do sljedeće kuće. Pretpostavljajući da je svih 108 milijuna stajališta jednako raspoređeno po Zemlji (samo u svrhe moga proračuna), govorimo o 1,24 kilometara razmaka od jedne do druge kuće; iz čega proizlazi ukupan put od 120,8 milijuna kilometara, ne uključujući Djeda Mrazove odlaske na WC ili pauze za jelo/piće. Iz navedenog proizlazi da je brzina Djeda Mrazovih sanjki 1080 kilometara u sekundi (3200 puta veća od brzine zvuka !). za usporedbu, najbrže ikad stvoreno vozilo, svemirska sonda Odisej, ide „svega“ 45 kilometara u sekundi (162000 km/h), a normalan jelen najviše 24 km na sat odnosno 0,0066 kilometara u sekundi. Teret na sanjkama je također jedan vrlo interesantan element. Pretpostavimo da svako dijete dobije ništa više nego jednu jedinu kutiju Lego kockica srednje veličine (oko 860 grama). Tada je ukupna masa tereta na Djeda Mrazovim sanjkama nešto veća od 500 tisuća tona. Na tlu, normalan jelen ne može vući više od oko 138 kg. Ako uzmemo da Djeda Mrazov leteći jelen može vući 10 puta više, djeda mrazu bi trebalo oko 360 tisuća letećih sanjki da povuku sanjke. Masa tolikog broja jelena povećava sveukupnu masu sanjki za oko 54 tisuće tona, odnosno za oko 7 puta mase Kraljice Elizabete (broda, ne vladarke) oko 600 tisuća tona putujući brzinom od 1080 km/h stvara nezamisliv otpor zraka- takav otpor kakav bi zagrijao jelene toliko jako koliko se zagrije svemirski brod koji ponovno ulazi u Zemljinu atmosferu. Prednji par jelena apsorbirao bi oko 14,3 kvintilijarde džula energije u sekundi. Ukratko taj par bi se, čim krene, pretvorio u nimalo lijep prizor živih baklji, izlažući jelene iza njih, i dovodeći do lančane reakcije u kojoj bi svih 360-ak tisuća jelena izgorjelo za oko 4,26 tisuće sekunde, odnosno točno na vrijeme da Djeda Mraz dođe do pete kuće na svom putu. Djeda Mraz bi, kao rezultat akceleracije (ubrzanja) sa 0 km/h na 1080km/h u tisuće sekunde, bio izložen akceleracijskoj sili 17,5 tisuća puta većoj od one malog, tj. 175000m/s. Djeda Mraz mase 115 (što je vrlo malo za Djeda Mraza) bio bi prikovan za kraj svojih saonica sa 1984906,9 kilograma sile, što bi mu trenutno smrvilo kosti i organe pretvarajući ga u kašastu ljubičasto-crvenkastu tekućinu. Prema tome ako je Djed Mraz ikada i postojao, sada je sigurno mrtav.
SRETAN BOŽIĆ!


19.12.2006., utorak

.......crni dani..........

umro je Joseph Barbera jedan od najvećih animatora svih vremena, uz w.hannu tvorac Toma i Jerryja, obitelji Kremenko, Scooby-Dooa.
umro je u ponedjeljak u 95. godini, priopćeno je iz filmskog studija Warner Bros.....
jako dobar čovjek, sve bi učini da nas mlade duše usreći svojim crtićima,(i onda umreš)
ah šta ćeš tužni su i čudni putevi božiji..........
pa, počivao u miru i nek te scooby-doo, tom i jerry i ekipa čuvaju


Pozdrav od nakon dugo vremena ne nasmijane šike




17.12.2006., nedjelja

...........................

Prodrla sam danas rukom unutar svoje glave i isčupala misao iz nje. Tresnula sam ju na stol,pogledala kako leži u lokvi krvi i željela znati odgovor,vikala na nju jer mi je svega bilo dosta;
sad reci što nije u redu?Zašto ides protiv mene?
"Samnom je sve u redu" reče ona!...srce...srce iščupaj pa njega pitaj...ono uvijek...i-ide po...svom...
i zamrla je moja misao,kao u slowmotionu i krv njena ostala je crno bijela,a meni su usta postala suha...
jedno od nas morati će umrijeti...ili moje srce...ili ja...
jer značiš mi puno i uvijek ću misliti na tebe dovoljno...

09.12.2006., subota

da vam se malo javim......

Jučer sam bila na koncertu LETA 3……likovi su zakon, iako ne znam baš puno njihovih pjesama (a ko bi ih znao) (ljudi koji su bili sjetite se samo prve pjesme znat ćete o čemu vam govorim) ali sam se ja pošteno razvalila…. Posljedice su očite bole me mišići na nogama,glava,desna ruka(?),i vrat(ne baš jako al ono kad me već sve boli neka me i vrat boli)
Uopće se nisam ustajala iz kreveta osim kao je to bilo potrebno…..(doručak-yeah right prespavala sam ga,ručak,wc, komp i tako)
Evo tek sam se prije sat vremena udostojila (ili kak se to već piše) izaći iz kreveta i pozdraviti familiju koju uopće nisam vidjela, al dobro nije to sad bitno…… nego legnem ja na kauč ili kako to idioti zovu sofu i upalim televiziju a ono ništa, i okrenem ja na prvi ili drugi (ne znam koji al nije ni bitno) kad ono nekakva hrvatska usrana emisija (normalno da je usrana kad su hrvati neš dobro smislili (čast izuzetcima (Faust Vrančić,Nikola Tesla)))
I gledam ja emisiju koja se zove Ples sa zvijezdama(na mislim na one zvijezde na nebu nego naše estradne zvijezde(Zelenka Kovačićek,Maja Šupak,Zoran Vakuola, Rene Sitnojajac,i dr.)
Uglavnom meni se to plesanje čini toliko perverzno da je to nešto strašno, i sama pomisao na to da ćemo na tjelesnom učiti plesati bečki ili engleski valcer meni se čini perverzna i strašno mi je samo i pomisliti na to…….a da vidite kako je to teško plesati, e to je već druga priča, daj molim te ko se može koprcati po onom plesnom podiju u štiklicama i onoj kratkoj haljini koja više otkriva nego pokriva nego drolje koje to znaju plesati, a ne ja, ja to ne znam… i iskreno se nadam da to nećemo početi vježbati još ove godine jer fakat nemam volje za dizanje prašine po dvorani……molim vas profesorice uslišite moje molitve ako ne želite imati gadne probleme sa mnom.buuuuuuu………
od mene toliko a pozdrav onima koji su se samnom izludirali:dariji,mirkecu,basti,antoniji,valeriji, maji
pozdrav mojoj najdražoj kumi koja mi je poklonila 5 karata (hvala), pozdrav onima koji su u to vrijeme bili na štrašnom mjestu u avigoru:meliti,valeni, i drugima koji se kvare na takav način, ha šta češ(pivu i čevape)
vozdra

06.12.2006., srijeda

Sveti Nxa malo kiksa

sveti nikola zakazao...
donio mi samo brdo čokolada.......


odlučila sam bit ću časna sestra


05.12.2006., utorak

...pismo Svetom Nikoli...

Vjerujem da mnogi od vas ne vjeruju u Sv.Nikolu. e pa ja vjerujem…ja vjerujem u svaku osobu koja ti donosi cool poklone…zato ću mu ja napisati pismo na blogu jer vjerujem da je vjerni čitatelj…

Dragi Sveti Nikola
Ja sam ove godine bila jako dobra (izuzetak su neke sitnice kojih se ti vjerojatno ne sjećaš jer si previše star- ali nema veze što si star još si uvijek veoma privlačan…)
Nisam radila nikakva sranja osim što sam pokrala onaj automat za čokoladice u školi s ostatkom ekipe, zbog toga smo dobili opomenu i naučili smo se pameti (to je bilo u 8 razredu sad sam zrelija i više ne pljačkam automate s čokoladicama…)
Nisam ljutila mamu i tatu – dobro bilo je nekoliko situacija u kojima su bezveze pošizili- npr.kad mi je mobitel pao u more- ne bi bili toliko ljuti da se to već nije dogodilo 2 put li kad sam na moru otišla van, a nisam im rekla gdje sam i nisam im se javljala na mobitel i kao oni su se jako zabrinuli i mislili su da sam se utopila-daj molim te koji bi se idiot kupao u 10 sati navečer…
Imam jako dobre ocjene-gle, znam da ova fora jednostavno ne pali čim me netko vidi zna da imam 11 sulja (ali dobro većinu sam ispravila pa više nije tako strašno)
Ne pričam pod nastavom-nikako!!! Pa da profesori steknu loše mišljenje o meni već u prvom razredu. Imam samo jednu opomenu u imeniku i to iz kemije zato što sam se s ostatkom ekipe smijala riječi ZAJUTRAK-pa riječ je bolesna, ajde se vi probajte ne nasmijati…e da i razrednica me premjestila u 2 klupu, ali ne zato što sam pričala nego želi da prije svih čujem gradivo…
Ne derem se iz sveg glasa bezveze-ne-mislim da je to veoma nepristojno
Ne smijem se iz sveg glasa bezveze –ne-mislim da je to veoma nepristojno i neodgojeno (pogotovo se tako ponašati na satu-ne daj Bože)
Ne pjevam na satu-ne-ja smatram da je pjevanje na satu glavni pokazatelj profesoru da ti je dosadno, a ja ne želim da profesori steknu krivo mišljenje o meni…
Ne pijem- pa da si oštetim sve unutarnje organe..i čula sam da je to jako nezdravo…
Ne pušim-ok to fakat ne i fakat sam negdje čula da je to nezdravo….
Ne drogiram se-iako to neki ljudi misle JA SE NE DROGSAM
Nemam uopće neopravdanih-dobro profka iz geografije me izbacila sa sata al mi je zaboravila upisati neopravdani pa se to ne broji
Jedem samo zdravu hranu-megić,pizze i ostale takve stvari su veoma nezdrave pa ih uopće ne ubrajam u svoj jelovnik…
Radim po 100 sklekova svaki dan-želim biti u top fit formi (ili kako se to već kaže) pa zato svaki dan ujutro i prije spavanja napravim oko 100-150 trbušnjaka, sklekova i još svakakvih čuda
Učim- da moram zato što mi je majka bila na informacijama
Čitam lektire- da- ja stvarno ne znam da se u današnje vrijeme lektira može skinuti s interneta-ja želim napisati lektiru sama, a ne da prepisujem tuđe mišljenje
Pišem zadaće-da pišem zadaće, ali prije nego što zvoni za početak sata

Pošto sam ovako savršena od tebe želim da mi nabaviš savršenog dečka koji :
-ne puši
-ne drogira se
-se voli zajebavati
-ima simpatičnu mamu
-nije oženjen
-nema curu
-nije mi ništa u rodu
-ima 5 iz engleskog
-nije neki fancy šminker
-ima vozačku
-ima dobra kola
-po mogućnosti neki nogometaš (i to slavan)
-će voljet svoju punicu
-prihvatit će to da me nema za vrijeme punog mjeseca,noći vještica,petka 13 i takve dane D
-vegetarijanac po mogućnosti (al i ne mora biti)
-da nema 100 kg
-da nije previše visok
-da ima dugu kosu(ako je ikako moguće onak ravnu kao što ima Axl)
-da zna prat prozore
-da zna tko su Nightwish
-po mogućnosti purger
-da zna raditi palačinke
-da podnosi moju opsjednutost C.Ronaldom i shvaća da će uvijek biti poslije njega na ljestvici meni najzgodnijih dečkiju

STVARI KOJE SU POŽELJNE ALI NISU NUŽNE:

-da ima jahtu
-3 mobitela
-3 vile na moru
-privatni avion
-stan u centru Zagreba

Dragi Sv. Nikola to što te molim teško je naći pa te molim da se potrudiš jer ću pasti u depresiju…stavi oglas u novine, zovi na telefone,idi od kuće do kuće, ali nađi takvog momka za moju malenkost….
Voli te Tvoja Šika

UNAPRJED HVALA

04.12.2006., ponedjeljak

............posebni pozdravi...........

ljudi nemam vam ništa za reći samo sam htjela pozdraviti ljude koji to zaslužuju:
1)nogala ili ti jagija- koji mi je danas bez ikakvoga strha priznao svoje osjećaje prema jednoj curi (neću reć kojoj jer je tajna) napomena-žao mi je što ćeš to na ovakav način saznat al ona ti je zauzeta......
2)zvonku-koji je danas uspio napraviti balončič od sline i pusti ga da leti zrakom(samo naprijed care)
3)meliti-koja je danas zbog mene dobila 2 iz informatike(sorry ljeptice)
4)leonardu-zato što se hrabro suprotstavio profki iz engleskog
5)petacu-što se usudio otići profki iz kemije po sendvić iako je ona imala velike zahtjeve za njega
6)ani b.-što ja danas na povratku iz škole slušala moja jadikovanja(hvala)
7)adrijani-koja je mislila da ju cijeli dan ne slušam al sam ju itekako slušala
8)profki iz poduzetništva-hvala što ste nas pustili ranije
9)profki iz informatike -koja mi je dala 2 iz ispravka al me poslje izvela na ploču i dala mi jedan (opet)
10)valeriji-što je uspjela ispraviti 1 iz poduzetništva bez ikakvog učenja(pretpostavljam)
11)maji-zahvalna sam joj što sam ispred nje u imeniku pa su cijeli dan prozivali nju
12)bogu-što mi je maja u rodu (stvarno neznam kako bi bez maje)
13)basti-koji je bez ikakvih strahova junački došao kod moje stare na šišanje i odrezao pola centimetra svoje bujne kose
............................................to je sve za danas.....................................
pozdrav i do sljedećeg pisanja dragi čitatelji(?)

01.12.2006., petak

ništa novo samo....

e ljudi čula am vic od kojeg sam se valjala po podu od smjeha.......dobro ne doslovno to se tak kaže........ vic vam ide ovako
napmena: valerija ne čitaj ovo objasnit ću ti ga u školismijeh

:slon ide kroz tunel 100km/h.
u suprotnom smjeru puše vjetar 200km/h.
koliko će palačinki upasti slonu u uho ako je žvaka 50 lipa?
nula jer jogurt nema kičmu.......


želim vam ugodno smijanje uz neontroliranu dozu suza

bonžu....voli vas sve svoja šika........


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.