STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - SHZ

17.07.2012., utorak


NEPRAVILNOSTI DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

DJELATNICI DOMA ZDRAVLJA BIOGRAD N/M OBRATILI SU SE STRANCI HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - PODRUŽNICI ZADAR O NEPRAVILNOSTIMA DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE TE BIVŠEG DIREKTORA DOMA ZDRAVLJA BIOGRAD N/M I ŠEFA HITNE MEDICINSKE POMOĆI ZADAR ROBERTA ŽUPANOVIĆA, SADA POMOĆNIKA RAVNATELJICE DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE .
DOSTAVLJAMO HRVATSKOJ JAVNOSTI NJIHOV DOPIS.


NEPRAVILNOSTI DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE


Postovani,

Evo napokon da i ja napisem malo sto se radilo u Domu zdravlja Biograd n/m gdje je Zupanovic Robert,sadasnji direktor Doma zdravlja Zadar,bio direktor.

Kad je Dom zdravlja Biograd n/m isao u pretvorbu,odnosno u zakup,tada je sef laboratorija bila supruga od Zupanovic Roberta.Vrlo lako je to njoj dano u zakup,a prije toga je meni i mojoj kolegici Nedi Baresic,a obe smo imale Visu strucnu spremu,dao otkaze.

Po pravilniku su otkaze trebali primiti djelatnici sa srednjom spremom,a ne sa visom. Prije otkaza je donio odluku da nam se osobni dohodak smanji sa 3600 kn ,na 2000kn(mislim da su tada vec bile kune-2002.god.).To je donio zato da nam otpremnina bude manja.

Morale smo to potpisati jer ako nismo potpisale smanjenje place onda bi dobile otkaz u roku 24 sata.Kad smo to potpisale urucio nam je otkaz tek za mjesec dana.Koja igra....

Ja sam i dan-danas sa Domom zdravlja na sudu jer mi nisu isplacivali dohodak za Visu spremu. Bila sam na sudu i zbog otkaza ali je on sredio da se tuzba izgubi jer je tada promijenio stranku..Mislim da je prvo bio u stranci prava,a onda je usao u HDZ.

Kako je usao u HDZ, tako je sredjivao rocista za moju tuzbu, pa se to vec vodi na sudu 16 godina. Ja sam na sudu dobila parnicu jer sam pisala na Ustavni sud ali je on sredio da ponovo dodje parnica na opcinski.Kako?Zna se..-HDZ.

Ljiljana

Dom zdravlja Zadarske županije za računalnu opremu i usluge platio 2.993.207, 00 kuna


Iz izvješća Doma zdravlja Zadarske županije utvrđeno je da je isti za računalnu opremu za 2010. godinu platio 2.439.057,00 kuna, a za računalne usluge 2010. godinu 247.655,00 kuna i 2011. godinu 306.495,00 kuna, ukupno 2.993.207, 00 kuna.

Institucije koje su dužne reagirati protiv počinitelja kaznenih djela već godinama su nezainteresirane za enormna trošenja sredstava Doma zdravlja Zadarske županije.


Dom zdravlja Zadarske županije za intelektualne usluge platio 3.086.060, 00 kuna

Proračun Doma zdravlja Zadarske županije je oko 52 milijuna kuna, a prihodi poslovanja su pretežito prihodi od HZZO, prihodi od proračuna (središnji i lokalni), ostalih korisnika i dr.

Iz izvješća Doma zdravlja Zadarske županije utvrđeno je da je isti za intelektualne usluge za 2010. godinu platio 1.455.299,00 kuna, a za 2011. godinu 1.630.761,00 kuna, ukupno 3.086.060, 00 kuna.

Institucije koje su dužne reagirati protiv počinitelja kaznenih djela već godinama su nezainteresirane za enormna trošenja sredstava Doma zdravlja Zadarske županije.


Poslano

1. Predsjedniku Hrvatske
2. Vladi Republike Hrvatske
3. Ministarstvu zdravlja
4. Ministarstvu unutarnjih poslova RH
5. Državnom odvjetništvu RH
6. USKOK-u


U Zadru, 17. srpnja 2012. godine



STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR

- 13:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.