< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

kocka,kocketina...KOCKICA!

bLoGerI zA PrEpOrUčIt:

Evo opet par my prsnl fejvorita,al bez pričica. o tom u neko bolje vrijeme (iliti nakon ispita!;):

srećica

mala_chi

DsK

catcher-kojeg-nema :D

bobelline

pecorita

frifol

miš_iza_frižidera;)

lepa_gux:)

cigo

gazda 777


;)))

ako me baš moraš gnjavit....

icq: 241-175-389
mail: no.1_shanu@yahoo.com
msn: shanu_zg@hotmail.com








Number of online users in last 3 minutes












ŠTO TE VIŠE GLEDAM
TO TE VIŠE NIKOM NE DAM



stani malo, pogledaj me ti
u mojim zjenama ćeš sebe vidjeti
to nije odraz to je istina
to je ljubav što nas sebi uzima

uvijek sam bio samom sebi dovoljan
a tek sad vidim da pola bio sam
taj drugi dio donjela si ti,
i sad se ne mogu od tebe djeliti

I SVE JA IMAM SAMO KADA TI SI TU
A KAD TE NEMA SAMO TI MI OSTAJEŠ
I SEBE PITAM DALI SADA SAM U SNU,
IL TEK SE BUDIM SAD PO PRVI PUT
IL MOŽDA LUDIM,
JER ŠTO TE VIŠE GLEDAM TO TE VIŠE NIKOM NE DAM JA

tvoja ljepota što s neba dodir je
iz mene gura sile dosad skrivene
i dok te ljubim topim se u bunilu,
na moje usne čudne riječi naviru

moje tijelo tek uz tvoje osjećam,
moja jutra tek uz tvoja nose dan,
u mome osmjehu čuješ i svoj glas,
i cijeli svijet tu je samo radi nas


bogo car, daleka rula....!cerek


puls, kisik, kruh, voda i :
MOJ ĐAXER-6 godina ljubavi, podrške, razumijevanja...
neću ju omalovažavat i reć da je prijateljica-tu početnu fazu smo odavno prošle;
Sestra, Ljubav, Savršenstvo. Moje. samo moje.
ne dam, nađite si svoju!:P

LIBRA- dobrota u najljepšem obliku, nježnost u svoj svojoj veličini. što znači, lijepa je i visoka!:D suosjećajni moj mali mačić, neću onih 9 mačaketina sa idiotnim imenima, ljube,oću samo tebe!cerek

SREĆICA-neki ju tu znaju kao blogericu, a neki ko srećicu i stvarnom životu; natural blonde, natural i pametna, uvijek spremna za provode i izlaske, starija seka bez koje ne bi ni ja (čaksmijeh) ušla u neke klubove!

XAVIER NAIDOO- da bi riječi rekla... 7-godišnja zatelebanost, tu sam vječna tinejdžerica u nick carter fazi.

ŠIROKI BRIJEG- nimalo površna ili samo verbalno odglumljena ljubav. duboko u srcu, volim te ljude i moj Grad.

PAKOŠTANE- my heaven on earth, s bonusom poput prekrasnih pametnih cura poput Ive i Veronike, i all time prisutnim uspomenama

KAVA- minimalno 5 puta dnevno, deklarirani ovisnik.

i najbitnije...
MIŠKO- moje malo balavo, predadolescentno govance. bez svega mogu, bez njega ne. jedina osoba o kojoj ovisi i moj život. sinkronizirano disanje i sve ostale životne funkcije.


A ZALJUBLJUJEM SE U:
Dotura I Šinjorinu- ginekolog i milo dijete, indrizij i pimp, šinjorina i deflorator,my two bitches; fala libri što me upoznala s dvije najveće legende. i zgodni su. i pametni. nadasve duhoviti i iskreni: tako ih je lako obožavat. ajde, doture, još jednom :"mArrrriiaaaa....marrria!!!" ipak je nemo najlepša riba u komšiluku!:D

utorak, 20.06.2006.

OSVOJI ME...SAMO NJEŽNO, MOLIM!

svaka žena se ponekad osjeti poželjnom.
postoje određeni trenutci kada, nakon manje-više pomnog spremanja, privlači poglede, uzdahe te ponekad i komentare muškog roda.
osobno, meni su komentari najdraži.
češće poznati kao uleti, upadi, zašprehavanja, barenja i slično.
nije bitan naziv, bitna je izvedba:

1) jarunski klub. oko 2-3 ujutro, nakon podužeg promatranja, nabildani ćelavac razmičući ekipu ide prema meni, stane, poliže vrh kažiprsta. dodirne s tim istim kažiprstom sebe, pa mene. pogleda me u oči i kaže : "hajdemo do mene da skinemo ovu vlažnu odjeću sa nas..."

2) studentski kafić na savi. u pozadini svira daleka obala, shanu i prijateljica se rasplesale, dok za njihovim stolom se pridružila tri poznanika. jedan se konstantno opija. nakon petrnaeste tekile ustane, ispruži spojene dlanove prema meni kao da mi nešto pruža i s tužnim pogledom kaže "ja sam ranjeni golub na tvojoj ruci."

3) slavljenje jednog rođendana u meksičkom (ne tvog, srećice smijeh), žvačući burrito tip kaže "dušo, da si hamburger, zvala bi se McPrekrasna".

---postoje i oni koji su dali od sebe više od JEDNE rečenice. dvije, čak.---

4) u hercegovini, prije par tjedana : "slušaj, ti sutra ideš za zagreb, idem i ja. moram, poslovno (mala digresija-ima 22 godine, i ne radi. tata mu radi. bang). idemo zajedno."
shanu odbija, spušta ga, bahati se.
momče se naljuti.
gleda izdaleka. i još malo gleda.
pa se odvaži i kaže : "dobra si, mala, dobra. i pametna. bahata, borbena, takve ja volim, nijedna mi nikad nije pružila otpor,ti si prva. ionako sam samo vjenčan kod matičara, a to je ništa. vidiš, nema prstena.a matičar... to je samo papir. crkveno je 29.7. a ako budeš dobra, onda ću tebe, da,da, upravo tebe, odvesti pred oltar. čak ću ti oprosti tu tetovažu. nije loša. ajde. daj mi pusu."

5) polupijani dalmoš na moru: "eee...oš se jebat."
-"mislim da ću odbit, ali hvala"
okreće se prema 10 metara udaljenoj ekipi i dere: " ma kurva..ne da!"

6) centar atene. đaxer i ja. petrnaesti sat maratonskog shoppinga, pauza prva. temperatura 43 stupnja. sjedamo u preslatki talijanski kafić i naručujemo 2 cole. konobar donosi te dvije cole i čašu vode. kaže, gazda časti. pogled prema šanku- mali zalizani Fabio maše i šalje pusu ( iz čeg proizlazi da su talijani toliko uznapredovala vrsta zavodnika naspram naših rječitih muškarčina da oni to obavljaju bez ijedne riječi. rispekt.).party đizs....

7) jedan od prvih uleta doletio je do mene u obliku sms-a. od bratovog poznanika s mora. i tako hopsa li ga hopsa mala shanu (racku moj mala, od 7. osnovne sam imala današnjih 177!) kadli ...bip bip biiip. opala, šta li je to. potežem mobitel iz ruksaka, i čitam : "ćao srce, ja sam infarkt, oćeš da te strefim večeras??". pitam ja "a ko je to", odgovara on "pa babo." aha. babić. metaršezdeset. kad stane na rizol, protegne se na prste. onako naivno, zovem brata da mu javim kako mi je hahaha njegov poznanika hahaha uletio. njemu baš i nije bilo smiješno. babo je tu večer žvakao palicu.

8) mjesto- makarska. vrijeme- topla ljetna večer prije koju godinu. kćer tatinog prijatelja i ja šećemo po rivi. odjednom ju skuži neki bosanski pastuh,počne maknito mahat i zaleti se prema njoj. na dva metra od nje stane, promrmlja : "jebote, izdaleka si ljepša.", okrene se i ode.


my prsnl fejvorit, s naglaskomna to da se nije dogodio meni :

*) klub hemingway. muzika trešti, lete šejkeri, pijuckaju se kokteli.
gužva je pa Ona odlazi do šanka naručit. On frajerski stoji kraj nje, samo ju kratko odmjeri pogledom, i zovne konobara:
-"ej"
-"izvolite"
-"leda mi daj"
-"hoćete u svoju čašu ili da vam dam u drugoj ili..."
-"jesam ti rek´o, leda mi daj!!"
konobar mu stavlja na šank ispred Njega čašu punu leda.
On ispe led u ruku, i tom rukom tresne po šanku, zdrobi led u komadiće, i tek se onda okrene prema Njoj i kaže : "sad kad sam razbio led, oćemo se jebat?!"

kao što sam na početku rekla, svaka žena se ponekad osjeti poželjnom.
osim u Lijepoj našoj.
osim ako deranje "koja pi*ka!!" nasred prepune ilice nije vrhunsko, galantno, taktičko i nadasve odmjereno udvaranje.
žene se zahtjevne kučke, uistinu.

- 16:29 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.