< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

kocka,kocketina...KOCKICA!

bLoGerI zA PrEpOrUčIt:

Evo opet par my prsnl fejvorita,al bez pričica. o tom u neko bolje vrijeme (iliti nakon ispita!;):

srećica

mala_chi

DsK

catcher-kojeg-nema :D

bobelline

pecorita

frifol

miš_iza_frižidera;)

lepa_gux:)

cigo

gazda 777


;)))

ako me baš moraš gnjavit....

icq: 241-175-389
mail: no.1_shanu@yahoo.com
msn: shanu_zg@hotmail.com








Number of online users in last 3 minutes












ŠTO TE VIŠE GLEDAM
TO TE VIŠE NIKOM NE DAM



stani malo, pogledaj me ti
u mojim zjenama ćeš sebe vidjeti
to nije odraz to je istina
to je ljubav što nas sebi uzima

uvijek sam bio samom sebi dovoljan
a tek sad vidim da pola bio sam
taj drugi dio donjela si ti,
i sad se ne mogu od tebe djeliti

I SVE JA IMAM SAMO KADA TI SI TU
A KAD TE NEMA SAMO TI MI OSTAJEŠ
I SEBE PITAM DALI SADA SAM U SNU,
IL TEK SE BUDIM SAD PO PRVI PUT
IL MOŽDA LUDIM,
JER ŠTO TE VIŠE GLEDAM TO TE VIŠE NIKOM NE DAM JA

tvoja ljepota što s neba dodir je
iz mene gura sile dosad skrivene
i dok te ljubim topim se u bunilu,
na moje usne čudne riječi naviru

moje tijelo tek uz tvoje osjećam,
moja jutra tek uz tvoja nose dan,
u mome osmjehu čuješ i svoj glas,
i cijeli svijet tu je samo radi nas


bogo car, daleka rula....!cerek


puls, kisik, kruh, voda i :
MOJ ĐAXER-6 godina ljubavi, podrške, razumijevanja...
neću ju omalovažavat i reć da je prijateljica-tu početnu fazu smo odavno prošle;
Sestra, Ljubav, Savršenstvo. Moje. samo moje.
ne dam, nađite si svoju!:P

LIBRA- dobrota u najljepšem obliku, nježnost u svoj svojoj veličini. što znači, lijepa je i visoka!:D suosjećajni moj mali mačić, neću onih 9 mačaketina sa idiotnim imenima, ljube,oću samo tebe!cerek

SREĆICA-neki ju tu znaju kao blogericu, a neki ko srećicu i stvarnom životu; natural blonde, natural i pametna, uvijek spremna za provode i izlaske, starija seka bez koje ne bi ni ja (čaksmijeh) ušla u neke klubove!

XAVIER NAIDOO- da bi riječi rekla... 7-godišnja zatelebanost, tu sam vječna tinejdžerica u nick carter fazi.

ŠIROKI BRIJEG- nimalo površna ili samo verbalno odglumljena ljubav. duboko u srcu, volim te ljude i moj Grad.

PAKOŠTANE- my heaven on earth, s bonusom poput prekrasnih pametnih cura poput Ive i Veronike, i all time prisutnim uspomenama

KAVA- minimalno 5 puta dnevno, deklarirani ovisnik.

i najbitnije...
MIŠKO- moje malo balavo, predadolescentno govance. bez svega mogu, bez njega ne. jedina osoba o kojoj ovisi i moj život. sinkronizirano disanje i sve ostale životne funkcije.


A ZALJUBLJUJEM SE U:
Dotura I Šinjorinu- ginekolog i milo dijete, indrizij i pimp, šinjorina i deflorator,my two bitches; fala libri što me upoznala s dvije najveće legende. i zgodni su. i pametni. nadasve duhoviti i iskreni: tako ih je lako obožavat. ajde, doture, još jednom :"mArrrriiaaaa....marrria!!!" ipak je nemo najlepša riba u komšiluku!:D

subota, 17.06.2006.

uistinu, kažem vam - ispiti su moja preokupacija!!;)

morala sam maknut onaj kvazipost iliti veliki link na bobelline, još su falile neonske lampe ko na bordelu. bobe,nema to veze s tobom. smijeh
jednostavno, malo previše govorim. pokazujem.
sad treba mislit na ispite.
da...ispiti.
evo idem,...khm,khm. ispiti.
čekaju me tri ispita do ljeta. to riješim i na konju sam. hm...nikad nisam bila za jahanje. libra jaše. otkad nije na hipodromu, najčešće na meni. (ne na taj način, Vrebaču, izbaci tu sliku iz glave, fuj to!!:D).
ja sam sa sedam godina rekla djedu da nikad nisam vidila konja. pitao me kakvog želim vidjet. rekla sam bijelog.
slijedeći dan me na velikoj djedovoj livadi čekao bijeli konj. od tada uvijek ima bar jednog konja u vlasništvu.
mlađe generacije unučadi su još gore. oni nisu nikad ni magarca vidili. pa je djed prošlo ljeto dovuko magarca, a truli jourz mu je morala dat ime. pošto sam imala ljenog tovarčinu ispred sebe, sjetila sam se svog ex-susjeda vaterpolista koji je došao u mladost a ja sam ga zvala splićo. pa je i tovar dobio ime splićo.
kužite? tovar. splićo. nije smiješno, jel da?namcor
nego...ah,da. ispiti.
imam tri za riješit.
moram. jerbo, mislila sam s librom otić u dubrovnik studirat.
al sam prije par dana dobila ponudu za osijek. studiranje plus posao tek kad ja poželim (npr. na 4.godini) u jednom odvjetničkom uredu. baš ću bit krasna mala ally mcbeal,samo što ja neću bit...hm, kako se kaže suprotno od anoreksična? wink
tako da je osijek izgledniji. ionako,stan više za librina alter-ega i ne baš za javnost lijepa ponašanja ( baš je pravi mali vulgarni bed blu bojs u svoja 4 zida!smokin). znaš da te volim,draga. cerek
shanu,koncentriraj se, shanu! ispiti. da.
uglavnom.
imam 2 ispita isti dan, 3.7., usmeni par dana nakon toga.
jooooj,a onda pakoštane, prvi put...! s librom OPET radim tour de zagreb, i nadam se sa doturom i milim djetetom, s uvodnom večerom (doture, očekujem kuhinju na raspolaganju, ti imaš čast biranja jelovnika kiss),a nakon toga dočekujemo moj rođendan kroz obilazak petrnaest klubova, birtija i inih prostora sa alkoholom i lakonogim poskočicama. britni rulz. ne vraćamo se, prijatelji, kući u jednom komadu...det aj promis ju!!!!yes
nakon toga odma pičim za pakoštane...pet dana odmora, sama!
jerbo,odmorit se treba. ou jes. vaj,ju ask mi?
zato.
zato što u tri tjedna nakon toga dolazim opet tamo s librom.
zato što ćemo sravnit pakoštane.
zato što ćemo se zabavit.
zato što su pakoštane dio mene.
ali je libra još veći.
baš kao i moj đaxer.
zato moram to spojit.
bez minute sna, odmora i dosade.
samo sa puuuno sreće.
i derneka, af kors.party

opet sam skrenula s teme, jel?
nije ni bitno, idem učit. al zato vas molim da mi držite fige 20.6. i duple 3.7.! kad to prođe, bar neću morat glumit da me pogađaju ovi silni rokovi; moći ću bez grižnje savjesti preskakat s teme na temu!
ole!smijeh
end nau, vil ju ekskjuz mi pliz?
čekaju me prednosti dioničkih društava popraćeni vacatio legisom, te sve zajedno začinjeno frommovom analizom ljudske destruktivnosti.
bang

- 21:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.