svemir sf svemir

petak, 05.07.2019.

MISAONI POGON

Ponovo sam pregledavao ideje što su stavljali svemirski vojnici u žute kutije.
Puno dobrih ideja o poboljšanju organizacije vojske svemirskog carstva, i poboljšanje naoružanja.
Ali to su bili dobri, ali sitni pomaci. Poslužiće. Sortirao sam ideje koje ćemo razraditi i primjeniti.
Tada ponovo pročitah jedan mali papirić koji sam posebno obilježio i stavio na važnom mjestu na stolu ...
I ponovo kao da je sunce zasjalo !

Na malom, jeftinom zgužvanom papiriću pisalo je nečitkim slovima rješenje pobijede !
Pobijeda nad ljudima zmajevima ! Konačno mir u cijelom poznatom svemiru !
Ponovo pročitah : "Misaoni pogon"
Svemirski brodovi koji lete brzinom misli ! Telekineza , misli lete prečacem kroz višlje dimenzije, te se ponovo pojave u našoj dimenziji.

U mislima sam vidio kako to radi : super snažno, rotirajuće magnetsko polje, koje ubrzava, rotira brzinom svjetlosti, hvata neutrine i tahione u nadsvjetlosni vrtlog, polje indukcijom prelazi u druge dimenzije, misli se kaskadom povećavaju , kondenziraju u drugim dimenzijama, te se manifestiraju natrag u našu dimenziju.
Misli se ostvaruju transformacijom u drugim dimenzijama. Misaona poluga pokreće sile u drugim dimenzijama, gdje su puno veće sile, i posljedica je fantastična brzina u našoj dimenziji, koja je samo sjena ostalih dimenzija.

Ostvaruje se najveća brzina u našem Svemiru, brzina misli ! Ako se samo pomisli na let prema drugoj planeti, već si tamo !
Najbrži pogon u Svemiru !

Kacigu za hipnozu ćemo preurediti da pojačava misli i telekinezu.
Zbog pogona telekinezom, troši se i puno manje goriva, manja je masa broda i brod je brži,
upotrijebit ćemo plazmeni generator koji je jači i trajniji izvor struje od baterja,
za jonske motore koji će služiti za preciznu korekciju tako brze putanje.

Kad sam to pokazao kapetanu Trejsiju, on se samo prezrivo nasmijao, i odmah kontrirao : "To je glupost "
Kapetan me je nervirao, uvijek je bio pesimista.
Otišao sam u svoj laboratorij i pozvao profesora Vajta.
Profesor je bio specijalista za psihologiju i mozak, a ja za elektrotehniku i svemirske pogone. Zajedno ćemo uspjeti !

Pozvao sam i vojnika koji je napisao tu ideju. Treba ga bogato nagraditi i stimulirati financijski , da dalje radi na tom pogonu,
a možda dođu i nove ideje !

Napisao sam popis otkrića koja sam izumio na putovanjima dalekim svemirom ;
1. uređaj za antigravitaciju koju sam otkrio na planeti Amazonki,
2. uređaj za hipnozu koji sam otkrio na rudarenju po gusarskim asteroidima
3. uređaj za nevidljivost koji sam otkrio u podvodnoj špilji, na dalekoj vodenoj planeti , bježeći od svemirskih gusara
4. Tonka mi je dala čarobni sveti lančić sa planete Dagobah, koji štiti od zlih sila
5. kacigu za vidovitost koju je izumio profesor Vajt, a na temelju mog uređaja za hipnozu
6. začin feniks koji jako poboljšava psihičku i fizičku spremu vojnika, koji smo oteli ljudima zmijama
sa njihove planete

A imamo i tahionske bombe, taho laserske topove, super velike ratne svemirske brodove,
koje nam je dao na raspolaganje kralj svemirskog carstva, kralj Artur !

Sve je to trebalo poslužiti u borbi protiv opasnih ljudi zmajeva.
A sad ćemo konstruirati i najbrži svemirski ratni brod, u cijelom poznatom svemiru, brod koji će letjeti brzinom misli !
Obuzelo me veselo raspoloženje.

Za to vrijeme Popi je kuhao čaj i opet pjevao :

"evo kako se kuha čaj
ispričat ću vodi šalu
i staviti je u posudu malu,
pa sa desne bande
malo lavande,
za snagu,
pa sa ljeva malo odoljena ili valerijane,
za smirenje i duševne rane,
pa mente da miriši,
pa malo slave
od gospine trave,
pa od smijeha ružmarina,
i eto čaja mirisna i fina !"


Tada zazvoni tahoradio. To je zvao zemljanin Mato, koji je ostao braniti Popijevu lijepu planetu Atopiju.
Puno smo uložili u tu planetu.

"Bok Johnny, reče Mato veselo, "kak ide ? Kaj delate ? "
"Evo sve po starom, ljudi zmajevi nas bombardiraju, a mi se pokušavamo obraniti.
Uvodimo neka poboljšanja u svemirskoj vojsci kralja Artura, pa se nadamo boljim danima."

"Hm, nadam se da će sve biti dobro. Mi smo ovdje isprašili par puta Wableove plaćenike, koji su napadali planetu Atopiju.
Sad kad nam se približe, samo upalimo raketne motore, a oni odmah pobjegnu"
reče zemljanin Mato i doda :
"Doći ću ti u posjetu za koji dan, sa svojim starim zemaljskim svemirskim brodom.
Moram ti pokazati što sam na njemu otkrio."

"Ok Mato, samo nemojte ostaviti Atopiju bez obrane."
"Ne brini Johnny, inžinjerka Kama je dobro istrenirala male zelene gmazove, sad pucaju po neprijatelju ko ludi."

"OK vidimo se, ali prvo se najavi, radi naše svemirske straže"
Zamislio sam se. Što li je to otkrio Mato na tom svom čudnom , čarobnom, tajanstvenom, vrlo starom, zemaljskom svemirskom brodu ?
I gdje je uopće ta nepoznata planeta Zemlja ?

- 19:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2019 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2024 (1)
Lipanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (3)
Svibanj 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (5)
Rujan 2020 (6)
Kolovoz 2020 (6)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (3)
Prosinac 2018 (14)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Lipanj 2018 (6)
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Listopad 2017 (4)
Rujan 2017 (4)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (3)
Travanj 2017 (1)
Veljača 2017 (11)
Listopad 2016 (3)
Srpanj 2016 (3)
Lipanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svemirske izmišljene zabavne SF priče

    piše amater pisac hobista

    Roman Starwar

    kontakt : romanstarwar@gmail.com


Linkovi

piše Roman Starwar

  • sfsvemir