svemir sf svemir

nedjelja, 11.11.2018.

doživljaji na planeti La Rose

Odjednom se na ekranima našega svemirskog broda pojavila slika astro navigatora sa planete La Rose.
Bio je elegantan i obučen u svečanu ljubčastu uniformu glavne planete Svemirskog carstva.
Govorio je sa visoka ; "indentifikacija ! Tko je na brodu ? Čiji je brod ?"

Odgovorio sam : "na brodu je profesor Vajt sa planete Starman, Popi sa planete Atopije i ja vlasnik svemirskog broda, student i svemirski istraživač Johny Be Good sa planete Ston.
Dolazimo na poziv kralja Artura"
"Sletite molim na označeno područje" reče astro navigator, i na ekranu se prikaže karta sa područjem slijetanja.
Uključio sam ručne komande i naš svemirski brodić se veselo zaljulja prema planeti La Rose.
Sletjeli smo u ogromnu svemirsku luku.
Tako veliku luku nisam nikada vidio !
Tu je bilo svemirskih brodova svih vrsta , veličina i oblika, sa raznih strana svemira, sa raznih planeta i civilizacija !


Izašli smo oprezno iz broda i uskoro se izgubili u tom mnoštvu svemirskih brodova.
Presreo nas je carski carinik, nismo imali ništa za cariniti, i uputio nas je na šalter 909.
Opet smo se izgubili u moru puteva, zgrada, vozila, izlaza, ulaza, labirinta hodnika u mnoštvu raznolikih bića sa raznih planeta.
Arhitektura na planeti La Rose je bila specifična :
Zabranjene su bile boje crna, siva i crvena !
Sve zgrade su morale biti žute ili svjetlo plave boje. Svi prozori i vrata su bili zelene boje.
Svi podovi su bili žute boje, od žutih pločica.
Glavni grad na planeti građen je za smirenost, zdravlje, i vječnost.

Debeli kameni zidovi okruživali su grad. Mnoge zgrade su imale staklene zidove od plavog stakla
Tek kad se uđe u zgradu vidjelo se da konstrukciju drže debeli stupovi ukrašeni dragim kamenjem
Vrata su bila od zelenog mutnog stakla ukrašena biserima.
Na zidovima su bile slike sa sjajnim zlatnim okvirima, koje su prikazivale povijesne događaje planete La Rose
Vrtovi mirisni i šareni od cvijeća su bili na svakom raskršću, okruženi ugodnim klupama, i šumećim vodoskocima.

U vrtovima su rasle u grmovima ljekovite i mirisne biljke, te voćke prepune sočnih slatkih plodova
Nije bilo vozila, hodalo se pješice. Vozila su bila pod zemljom i jurila su podzemnim tunelima.

Mnoštvo raznolikih bića kretalo se ulicama. Bića sa svih strana svemira. Od malih patuljastih, do velikih i i visokih, svih boja i svih mogućih i nemogućih oblika.
Neki su radoznalo buljili u nas, a i mi u njih. Većinu vrsta sam poznavao po slikama iz "svemirske enciklopedije". Svi su nosili , kao i mi, "prevoditelja" oko vrata. To je bila mala spravica za komuniciranje koja je prevodila sve jezike u galaktici.


Raspitivao sam se za dvor kralja Artura. Slali su nas od šaltera do šaltera.
Na šalteru 909 pitali su nas službenici sivih lica : " imate li dozvole, propusnice, uvjerenja ? Nemate ? Onda morate ići na šalter 404."
Na šalteru 404 bio je službenik sivog lica. Rekao je strogim glasom : "Nemate carinske deklaracije ? Potvrde o pregledu ? Pođite na šalter 909"
"Ali tamo su nas poslali ovdje !" rekoh pomalo ljutito
"Neznam ništa, sve po propisu molim !" reče preglasno, preoštro i sa visoka, siva odurna faca.
Lutali smo od šaltera do šaltera, obišli smo desetke šaltera, gladni, žedni, umorni, Popija su boljele noge, a i profesor Vajt je počeo šepati : "žuljaju me cipele" reče stari profesor.
Prošao je čitavi dan, a da nismo ništa obavili ...

Konačno onako umorni odustali smo i potražili restoran.
Posluživale su konobarice u prozirnim bluzama.
Popi je naručio čevape na Atopijski način, i najeli smo se super.

Kada smo se najeli, popili smo pivo i odmarali slušajući ugodnu, polaganu i tihu, melodičnu muziku.
Osjetio sam da nas netko promatra.

Okrenuo sam se. Bio je to neki visoki i krupni službenik obučen u crveno odijelo.
Imao je veliku sivu glavu i oštar pogled.
Prišao nam je i rekao : " Ja sam Greg, Vi ste pozvani od kralja ! Što radite u ovom restoranu ?
"Jedemo i odmaramo se" rekoh nemarno,
"Da a sad namjeravamo prileći " reče Popi
"Pođite zamnom" reče Greg.

"A tko ste vi ?" upita profesor Vajt
"Ja sam kraljev general Greg" reče nervozno visoki sivi čovjek u crvenom odijelu.
"Pokažite svoje dokumente" reče profesor Vajt
Greg je počeo kolutati očima, ali ipak je pokazao nekakvu zlatnu značku.
"I ja imam sličnu doma " reče Popi
"Šuti Popi" reče profesor Vajt "Možda ćemo sa Gregom prije doći do kralja Artura"

Krenuli smo za velikim čovjekom.
Doveo nas je u veliku plavu zgradu, i uveo u svoju kancelariju sa nedopuštenim crvenim zidovima.
Sjeo je za stol a nas ostavio da stojimo.
Vaše dokumente :
„Ukrali su mi dokumente i kreditne kartice“ reče Popi
„Jesi li izvadio nove ?“
„Nisam lopov troši manje od mene i moje žene“ reče Popi

"Vi ste bijednici, mamine maze, došli ste kralja moliti za pomoć" razbjesni se Greg pod utjecajem crvene boje svoga odijela i crvene boje zidova svoje kancelarije.

Slušali smo ga začuđeni i uvrijeđeni.
„Greg vidi se da si oženjen, imaš lijepo ispeglano odijelo!“ reče Popi
„Da pa to je prvo kaj me je žena naučila“ reče Greg

"Previše je crvene boje oko vas, te zidovi, te odijelo, bit ćete jako nervozni" reče Popi Gregu

Greg je nastavio vikati : " Ja sam obranio ovaj planet i to golim rukama ! Nije mi trebala ničija pomoć.
Mlakonje ! Kukavice ! Niste sposobni uloviti kokoš ! Kad bi se održavalo natjecanje u nesosobnosti vožnje svemirskim brodom vi biste završili na drugom mjestu „
"Zašto bi bili drugi najnesposobniji ?" upita Popi
"Zato jer ste nesposobni" ponovo će Greg i nastavi :


"Pogledajte mene ! Najbrže potežem wiper u cijelom svemiru ! Najbolje udaram šakama ! Najveći sam domoljub ! Znam himnu svemirske federacije napamet i pjevam je svako jutro ! Na svojem prozoru držim zastavu svemirske federacije ! Svako jutro čitam memoare kralja Artura ! Kralj Artur je najveći kralj u svemiru ! Za kralja Artura uništio bih sve planete u svemiru ! Najbolje vozim svemirske brodove ! Najbolje gađam iz laserskih topova i pogađam cilj na najvećim udaljenostima !"
" Odlično , zaposlit ćemo te u našoj vojsci" reče Popi

"Štoooo? Vi to mene provocirateeee ?" bijesnio je Greg

Rekoh : „Mato zemljanin bi rekao o tebi : Ovaj tip će se početi hvaliti da zna sve o ženama,
a misli da je klitoris predsjednik Grčke"

Popi me začuđeno pogleda. Slegnuh ramenima.
Profesor je ljutito gledao u Grega.
"Dišem sve teže i teže" reče Popi
"Bez brige, pobrinuću se da to prestane" rece Greg

Odjednom Greg dreknu : "Straža uhapsite ih !"

Iz pokrajnjih vrata iskočiše ljudi u zelenim odorama i sa laserskim puškama.

"Oh ne " reče profesor
Odjednom začule su se snažne eksplozije !

Cijela se zgrada zatrese, a sa stropa je počela padati prašina
"Napad ! Ljudi zmajevi nas napadaju ! Bježimo, bježimo sve će nas pobiti ! " počeo je vikati Greg bezglavo skačući u krug , tražeći zaklon. Greg je vikao silno preplašen. Odjednom je nestalo njegove napuhanosti. Sav se tresao od straha. Onda je skočio pod stol i počeo plakati.
Zatim je skočio i pobijegao kroz vrata.

"Ovo je kukavica" reče Popi
"Ma nije, samo u opasnosti misli nogama" reče Johnny

Vojnici u zelenim odorama su negdje nestali.
Mi smo polako izašli iz gregove kancelarije, izašli na ulicu.
Svuda su padale granate, odjekivale su eksplozije i zujali su geleri.
Prašina i dijelovi zgrada padali su na ulice.
Počeli smo trčati prema mjestu gdje smo ostavili naš svemirski brod.
Kad bi odjeknula eksplozija legli smo na pod u zaklon, da nas ne pogode geleri,
a kad je nastalo kratko zatišje, digli se iz zaklona i počeli opet trčati prema svemirskoj luci.

Odjednom se stvorilo neko biće u bijelom i poviče : " Lezite !"
svi smo legli na zemlju, odjeknula je eksplozija !
Iznad naših glava prozujali su geleri.
Srećom nitkom ništa nije bilo !
Krenuli smo dalje.

"Pođite zamnom u zaklon" reče neobično tajanstveno stvorenje u bijelom.
Kad je hodalo kao da nije doticalo zemlju, od njegovih cipela nisu ostajali tragovi, a na cipelama nije bilo prašine.
Stvorenje je bilo tanko, obučeno u bijelo neobično odijelo i kretalo se u lelujavim pokretima.
Lice je bilo blijedo i savršeno mirno, sa velikim očima koje su sve vidjele.
Oprezno smo trčali dok su se zgrade oko nas rušile od eksplozija.
Konačno nas je biće dovelo do podzemnog skloništa

U skloništu je bilo dosta ljudi
"Poklonite se kralju ARTURU" reče stvorenje u bijelom
Ispred nas je sjedio pogrbljen, snužden čovjek. Bio je obučen u lijepo plavo odijelo. Na glavi je imao neobičnu kapu koja je podsjećala na krunu.
Lice je bilo staro i naborano, sa velikim brkovima.
Prepoznao sam ga sa slika, bio je to kralj Artur !
Tanko biće u bijelom reče kralju :
"Ovo su Johnny , Popi i profesor Vajt !"
"Počašćeni smo vaše veličanstvo " reče profesor Vajt
"Kako ste ?" upita stari kralj
"Pa dobro" rekoše Johnny i prof. Vajt
"Ja imam proljev" reče Popi
"Jesi probao sa limunom ?" upita kralj
"Jesam, ali čim ga izvadim opet imam proljev, " reče Popi

"Kako vam se svidja na našoj planeti ?" upita staračkim tonom kralj Artur
"Super, bio sam na sajmu knjiga" reče Popi
"I jesi što kupio ?" veselo upita stari kralj
"Jesam čevape" reče Popi

Kralj se namršti i reče :
"Hm, Johnny propali student, što ćeš biti kad završiš studije ? Bit ćeš starac !
Profesor Vajt bolesni, onemoćali, prolupali starkelja, i Popi bolesni patuljasti zmaj, sa zaostale planete Atopije.
I oni će nas obraniti ?"

Tanko bijelo biće reče : "ali oni su se probili do "Zlatnih planeta", pobijedili su svemirske gusare,
i pobijedili su ljude zmije, donijeli su zlatni asteroid do Atopije, i ukrali feniks sa planete ljudi zmija!"

Pita nas kralj : " jeste li vi politički aktivni ?"
"Nismo, mi smo samo sitni lopovi" reče Popi "krademo asteroide i čarobne začine po svemiru "

"Bombardirali su nam vladu, katastrofa" reče kralj
"Katastrofa je , ali nije šteta " reče Popi

Kralj duboko udahnu i nekako razočarano reče : "dakle to su naši junaci , hm dobro, moramo brzo prijeći na stvar, kao što vidite ljudi zmajevi se ne šale. Evo popite vina da se ojačate "

Popi je dobro potegnuo dvije čaše
"Popi piješ previše vina" rekoh

"Bolje umrijet od litre nego od kapi " reče Popi

Kralj se nakašlje i reče : " Zbog rata sa ljudima Zmajevima nisam mogao poslati pomoć Atopiji,
a i Greg je to sprečavao, vjerojatno su Greg i Wable povezani, imam neke informacije.. hm vi imate feniks !
Tajno oružje ljudi zmija. To je potrebno mojoj vojsci ."

"Od kuda znate, to nismo nikome rekli " upitah iznenađeno.
"Imam informacije" reče kralj, a tanko biće u bijelom se tiho nasmije.
Kralj se namršti, pogladi brkove, nagne se naprijed, pogleda nas oštro i reče :
"Hitno ćete nam dovesti feniks, to je prvo, a drugo poslat ću vas na tajni zadatak : morate se probiti svojim svemirskim brodom do planete ljudi zmajeva i uništiti njihovu planetu ! Treće izvršit ćete kontrolu mojih postrojbi na graničnim planetama svemirske federacije, zanima me zašto su tako nesposobni moji vojnici"

"A što ćemo mi dobiti ?" upita Popi
" Napravit ćemo vam najluksuznije gradove za milione ljudi na vašoj planeti Atopiji,
i najbolje škole za milione vaše djece" reče kralj
"Ali mi nemamo milione ljudi i milione djece" reče Popi
" I to ćemo vam napraviti" reče kralj

"Ne vjerujem vam " reče Popi i nastavi "znate li kakva je razlika između Nlo-a i poštenog političara ? Nlo je viđen"
"Koja je razlika između starog ustava svemirske federacije, i novog ustava koji sam ja donio ?" upita kralj
"Pa novi garantira slobodu i poslije govora" reče Popi

Kralj je počeo začuđeno klimati glavom.
Popi reče : " znate što je predizborna šutnja ? Dan kada političari ne lažu !"

"Ali daću vam garancije , napismeno za svoja obećanja vama, dobit ćete vrlo veliku plaću, mogućnost napredovanja ..."
reče kralj Artur
"Hoću ja da postanem predsjednik svemirske vlade " reče Popi
" Jesi ti lud" upita kralj
"Jesam, jel treba još nešto ?" upita Popi

"Ne trebate se brinuti " reče kralj Artur i nastavi : "prvo, uhapsiti ću vaše neprijatelje, Wablea i Grega,
drugo vaša planeta Atopija dobija status povlaštene planete.
Ukinut ćemo joj astrološki inžinjering, i isključiti piramide za pojačavanje zračenja u sunčevom sistemu planete Atopije,
vi ćete postati moji novi generali u mojoj svemirskoj vojsci, ako preživite ..."

"Hura, imamo 50% šanse da preživimo i 100% šanse da ne preživimo „ poviče Popi
"Polako Popi" reče profesor Vajt i nastavi "brine me onaj zadatak o uništenju planete ljudi Zmajeva"

"Poštovani kralju , Zar vi niste imali bolje ljude za takvu akciju ?" upitah ponizno kralja
"Svi su oni poginuli" reče tiho biće u bijelom



Nije mi se baš išlo u nepoznatu opasnost. Tada se vrata otvoriše i u sobu uđe sa zrakama sunca princeza.
Prepoznao sam je sa slike na vijestima taho TV.
Svi smo zanijemili i gledali u to lijepo biće.
Ona hoda sunčevim koracima, na valovoma muzike, na mirisima ruža, na smijehu i radosti.
Unijela je sunce i radost u prostoriju.
Obuzela me neka toplina, dragost, mir i ljubav.
Prepoznao sam princezu sa slike, ali u prirodi je puno ljepša.
Imala je dugu crnu kosu, kao zvjezdana noć svemira, šiške su joj padale do prekrasnih velikih očiju.
Dugačke trepavice njezine draškale su moje srce.
Počeo sam se tresti, te sam sjeo na prvu stolicu, bila je obučena u bijelu prozirnu svilenu haljinu.

„Kako da vas usrećim, dragi naši ?“ upita princeza
„Dodji gola i donesi hranu“ reče Popi
Obuzela me neka silna radost i energija i povikah :
"Uništiti ćemo te zle ljude zmajeve, živjela princeza !"

Kralj podiže ruku i reče :
" U vašoj misiji bit će vam pratnja i vodič kapetan Trejsi"
Tek sam tada ugledao tog čovjeka, kao da je stajao u sjeni, pa izašao sad na svjetlo.
Mlad crnokos čovjek sa sitnim brčićima. Uz njega je stajalo neko, također do sada skriveno, medvjedoliko biće. Crnokosi čovjek progovori : " Bit ću vam na usluzi gospodo, ja i moj prijatelj Hor " i pokaže na medvjedoliko čudoviše, koje tiho zareži.
"Želim vam sreću" reče kralj, "krenite odmah, nemamo puno vremena"
Krenuli smo kroz podzemne hodnike.
Napad i bombardiranje ljudi zmajeva je prestalo, pa smo krenuli ka našim svemirskim brodovima, prema svemirskoj luci.









- 18:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2018 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2024 (1)
Lipanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (3)
Svibanj 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (5)
Rujan 2020 (6)
Kolovoz 2020 (6)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (3)
Prosinac 2018 (14)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Lipanj 2018 (6)
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Listopad 2017 (4)
Rujan 2017 (4)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (3)
Travanj 2017 (1)
Veljača 2017 (11)
Listopad 2016 (3)
Srpanj 2016 (3)
Lipanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svemirske izmišljene zabavne SF priče

    piše amater pisac hobista

    Roman Starwar

    kontakt : romanstarwar@gmail.com


Linkovi

piše Roman Starwar

  • sfsvemir