svemir sf svemir

utorak, 01.05.2018.

planet La Rose

Kad smo stigli na planetu Atopiju dočekalo nas je iznenađenje.

Dobili smo poziv da dođemo na glavnu planetu "Svemirske federacije", glavnu planetu u poznatom svemiru, planetu La Rose ! !

Na planeti La Rose bio je dvor kralja Artura.

Kralj Artur je imao najviše vlasti u vladi "Svemirske federacije".
Obični smrtnik nije mogao doći na planetu La Rose, a kamoli na dvor kralja Artura !
Na pozivu koji smo dobili bio je pečat kralja Artura.
Na zlatnom papiru poziva je pisalo :
"Pozivaju se gospoda Johnny B. Good, Popi Hajho, i profesor Vajt od Starmena
da dođu na planet La Rose."
Što li znači taj poziv ?

Što nas čeka na toj slavnoj, čarobnoj, legendarnoj prijestolnici "Svemirske federacije ?
Na planetu La Rose krenuli smo mojim novim, superbrzim srebrnim brodom,
koji sam kupio zlatom sa zlatnih planeta.
Veliki bojni brod "GROM" ostavili smo u orbiti Atopije, da čuva Atopiju.

U mojem sportskom srebrnom svemirskom brodu su bili : ja Johnny ( mršavi student istraživač svemira ),
Popi ( mali smiješni, debeljuškasti zeleni gmaz sa Atopije ),
i profesor Vajt ( stari sjedi, mršavi profesor, sa planete Starmen )

Morali smo se držati kraljevskog protokola, obukli smo najbolja odijela.
Popi visok 1 metar, izgledao je najsmješnije : obukao je na zeleno debeljuškasto tijelo svoje crvene hlačice, sa tregerima, da mu ne padaju.
Profesor je izgledao vrlo elegantno , na njemu je bilo svjetlucavo plavo odijelo.
Ja sam obukao svoje novo žuto odijelo, sa tisuću resica na rukavima.
Nismo znali što nas čeka.

Tonka se rasplakala kad smo išli.

"Mato čuvaj mi Tonku" rekao sam.
Letjeli smo prema centru galaksije.




Popi je bio zabrinut za svoju planetu Atopiju i svoju djevojku Topi.
Vrač na Atopiji je stvarao probleme, kočio je radove na plovećim otocima.
Zračenje sa pulsara se smanjilo, ali svaki čas se je moglo opet povećati.

A zli Wable je stalno slao bandite, da rade teror na Atopiji.
Popi je rekao : "Poginuo bih za Topi i Atopiju."
"Cilj rata nije poginuti za svoju domovinu, već pobijediti." rekao je profesor Vajt.

Profesor Vajt je hrabrio Popija :
"Najbolji uvježbani ratnici stražare u borbenim skafanderima na velikom borbenom svemirskom brodu "GROM" u orbiti oko Atopije, i paze na svaki sumnjivi svemirski brod.
Primanje kod kralja svemirske federacije je važno. Kada bi se kralj lično zauzeo za Atopiju, sve bi bilo puno lakše. "

Dugo smo putovali.
Sad ću konačno dobiti za čim sam žudio svih ovih godina" reče profesor
"Koga, ženu ?" Upita Popi
"Ne,nego svemirski internet, na planeti La Rose, i glavnu biblioteku svemirske federacije !"

Stisnuo sam gas maximalni i svemirski brod je poletio užarenim nadsvjetlosnim motorima.
Brodski kompjuter se oglasio : "smanjite brzinu, može doći do gubitka struje"
Popi reče : "Johnny daj još brže, jedva čekam da stignemo"
Brodski kompjuter se oglasi : "ako će te ići brže, ja izlazim iz broda"
Ipak sam usporio, sigurno je sigurno.


Konačno počeli smo se približavati glavnoj planeti svemirske federacije La Rose;
smanjio sam brzinu na podsvjetlosnu, i pogledao sam planet na ekranu.
Dok nas je brodski kompjuter uvodio u orbitu planeta, gledali smo začuđeni , legendarnu planetu
Popi reče : koja je razlika između mene, koji sam svemirski lutalica bez posla, i službenika svemirske federacije ? Neznate ? Pa ja sam nekad nešto i radio !"

"Nemoj to govoriti Popi, ovdje smo da molimo pomoć, a ne da kritiziramo" reče diplomatski profesor Vajt
Planet je bio nježne roze boje, tu i tamo vidjele bi se plave mrlje, to su bila mala mora, kojih je bilo malo na planeti.

Zrak je bio sličan kao na Atopiji, ali sa više kisika, kojeg su davale biljke specijalno uzgojene.
Rozu boju planetu su davale biljke "rose", to su bile prekrasne biljke, raznobojnih zlatnih, i ljubičastih cvjetova.
Lišće je bilo nježne roze boje, puno specijalnog klorofila roze boje, koji je stvarao puno više kisika.
Bilo je prekrasno gledati zalazak sunca na planeti.

Ogromno narančasto sunce polako je silazilo za ljubičaste planine, dok su se ružičaste šume presijavale u raznim nijansama skrivajući se čipkastom izmaglicom.
Drveća su zanosno mirisala, na ljubičastim valovima malih jezerca, sjao je odbljesak zalazećeg sunca.
Raskošni mirisi i boje širili su romantičnu atmosferu punu nježnosti ...
Na večernjem nebu zasvetlile su ogromne svemirske stanice, koje su kružile oko planeta, kao zvjezdani biseri.
Ogromni svemirski raskošni hoteli kružili su oko planete u orbitama.

Svi smo se priljubili uz ekrane gutajući raskošne slike čarobnog legendarnog planeta, koji je sad bio tu, pred nama !
Bezbroj milijardi inteligentnih bića sa bezbroj planeta, u svemirskoj federaciji , neće imati tu čast i priliku da vide tu planetu La Rose.
Bio sam uzbuđen i ruke su mi se tresle, što mi se odavno nije desilo.
Profesor Vajt je također bio uzbuđen, i stalno je oduševljeno govorio : " Prekrasno, prekrasno "
Jedino je Popi mahnuo svojom zelenom šapicom i rekao : "moja plava planeta Atopija je puno ljepša !"
Proučavali smo informacije o planeti i slike na ekranima .

- 23:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2024 (1)
Lipanj 2023 (1)
Travanj 2023 (2)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (3)
Svibanj 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (5)
Rujan 2020 (6)
Kolovoz 2020 (6)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Studeni 2019 (1)
Listopad 2019 (1)
Kolovoz 2019 (1)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (3)
Prosinac 2018 (14)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Lipanj 2018 (6)
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Siječanj 2018 (2)
Prosinac 2017 (3)
Listopad 2017 (4)
Rujan 2017 (4)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (2)
Svibanj 2017 (3)
Travanj 2017 (1)
Veljača 2017 (11)
Listopad 2016 (3)
Srpanj 2016 (3)
Lipanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svemirske izmišljene zabavne SF priče

    piše amater pisac hobista

    Roman Starwar

    kontakt : romanstarwar@gmail.com


Linkovi

piše Roman Starwar

  • sfsvemir