sex i grad u Hrvata

14.12.2005., srijeda

Život se sastoji od trenutaka...

Kao da je prošla čitava vječnost... od vremena kad sam voljela M.-a, kad sam se smijala s njim, plakala mu na ramenu, vodila ljubav s njim i željela otići s njim na kraj svijata. Kao da je to neko davno, svršeno vrijeme. Nemam volje ni pričat s njim a kamoli ga vidjet. "Zaboravit ću ljube kako izgledaš", govori mi večeras preko telefona. Ja opet pričam o tome kako nemam vremena, na sto strana sam, bla, bla... Kao ne kuži on, on mi stvarno vjeruje. On me samo previše voli da bi pogledao istini u oči. A ja ne igram fer. Spuštam pogled kad mi istina pogleda u oči, odgađam problem za neka "bolja vremena".
Jer danas sam opet bila njegova. Od Novog. I on je bio moj, samo moj. A ne njezin. Iako je večeras opet njezin, a ne moj. I to pomalo boli. Kao što i on kaže da ga boli što nisam samo njegova, nego sam i od M.-a. A ja iskreno nisam ničija, barem se sad tako ne osječam. Niti želim da me itko posjeduje. Želi biti svoja, kao što sam bila do prije dva tjedna kad mi je Novi pomutio razum. Ali da to nije prolazna faza, e to nisam znala.
"Isplivale su mnoge stvari koje nisu štimale u vezi tebe i M.-a. Samo je trebao doći netko novi da ti to uvidiš", stručno mi pojašnjava Kate stanje mog problema. Kao da ja to sama ne znam i nisam znala. Nisam htjela znati. Kao što ni M. ne želi priznat da nešto nije u redu. Duboko u sebi možda sam i znala da M. nije muškarac mog života, osoba s kojom želim provest ostatak svog života. a možda to nikad ne bi saznala da nije naišao Novi. Iako Novog ne mogu imat, jjjaaakkkooo je zauzet( nadam se da kužite šta želim s time reć, sva sreća djece nemaju) i kamo sve to vodi, e to nemam pojma. Novi se ne želi kontrolirat, kaže da se počeo zaljubljivat. Ja se zadnjim atomima snage borim protiv zaljubljivanja u Novog. I ne ide mi baš.
U zadnjih par dana intenzivno preispitujem osjećaje prema M.-u, prema Novom se ne usudim niti preispitivat osjećaje jer se bojim na šta bi sve naišla kad bi počela kopat po srcu i razumu( kojeg u slučaju Novog- nemama!), ali ponajviše preispitujem sebe, što ja želim, hoću, mogu...
Ne bojim se ako u cijeloj toj priči ostanem sama, rađe ću bit sama nego s M.-o jer ako dođem do odgovora da to nije to ne bojim se toga. Nije lako, ali tako će bit. Mislim da sam ja u svojoj glavi već donjela odluku i čudno, nije je uopće bilo teško donjet u glavi, lai kao da je preteško reći M.-u da će svemu doći kraj.
"Mora da je Novi nešto posebno kad si pristala na to s nim, jer ti si od takvih bježala ko vrag od tamjana", konstatira Kate. da i je poseban i zauzet. Više se ni ne pitam kamo sve to vodi. I možete vi reć da sam glupača, i recite slobodno jer na trenutke kad moj razum se javi ja isto sama sebi višem da sam glupa. Odmah nakon toga se opet jave misli o Novom...
Hoćete iskreno? Sretna sam u zagrljaju Novog iako ga ne mogu imat javno, par ukradenih sati onog lijepog i ja imam osmjeh na licu. Znam da mi to sve ili ništa neće bit dovoljno nakon nekog vremena, ali želim uživat u svakom trenutku. Jer uostalom, život se sastoji od trenutaka, zar ne?
- 23:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Postojanje...

sve ono sto vidim,cujem,sve sto mi se desava i sto me okruzuje, da, ponekad kao i svi imam potrebu to prokomentirati. I podjeliti s vama... jer život se sastoji od trenutaka

Volim pročitati šta imaju za reć:

Samo moje....


Davno

Sve ono što smo imali
davno smo uništili.
Za sve ono što smo nas dvoje postojali
davno se izgubilo.
Sve ono što smno bezuvjetno gradili
davno se srušilo.
U sve što smo vjerovali
davno smo prestali.
Kao da smo htjeli zaboraviti
da smo se nekad davno voljeli...



Volim te

VOLIM TE, i ne slutiš koliko.
Čuješ li me? VOLIM TE.
Govorim ti tiše, glasnije pa opet tiho
pa ti šapućem da ne čuju znatiželjnici
vičem pred cijelim svijetom da te volim
izgovaram bez straha ono što osjećam
potpuna sam jer TE VOLIM
slobodna jer ti to govorim
i na poslijetku sretna
jer znam da i ti voliš mene.



Još uvijek.

Dio tebe čuvam u sebi.
Još uvijek.
Čudno, zar ne?
Moji snovi su veći od neba.
Još uvijek.
I to je čudno, ha?
Moja ljubav živi u meni samo za tebe.
Još uvijek.
Ali ništa mi se ne čini čudno
jer moje srce kuca otkucajima tvojim,
dane brojim samo da te ugledam
i sanjam tebe, tebe koji nikad nećeš biti moj...



Ako ikad...

Ako ikad budem ponovno voljela
voljet ću muškarca poput na tebe.
Znam, jednostavno znam.
Ako ikad upoznam muškarca nalik na tebe
voljet ću ga koa što sam tebe voljela.
Ako te ikad prebolim
možda ću voljet nekog kao što sada volim tebe.

Nešto "pametno"

Nisam te napustila zbog drugog muškarca. Napustila sam te zbog druge žene- one koja nisam moga biti dok sam bila s tobom.
By: Ellen Hansen

Ne postoji prečica do mjesta na koje se isplati poći.
By: Beverly Sills

Svi se tvoji snovi mogu ostvariti... ako imaš hrabroszi provesti ih u djelo.
Nepoznati autor

NItko se ne rađa kao žena, to se postaje.
By: Simone De Beauvoir

Kako ćemo naći ljubav? Naša je u trenutku kad je dajemo.
By: Joan Walsh Anglund

Nevjerojatno kako osoba postane hrabra kad zna da je voljena.
By: Freud


Hvala što ste bili tu

Free Counter
Free Counter