seksualne maštarije

utorak, 16.04.2019.

obljubit ću te

Promatram te. Upijam tvoj lik. Lice koje me prati već nekoliko mjeseci. Gledaš me. Zatvaram ti oči cjelovima. Prstima prelazim po tvojim borama smijalicama. Izmamim ti osmijeh. Dugo, dugo zadržavam se na tvojem licu dok ga ne preplavi sreća.

- Dobro jutro! - šapnem ti tiho. Dobro jutro dragi. Dobro jutro Srićo.
Izmamim ti uzdah. Likujem.

Prstom ti lagano prelazim preko rubova usana. Škakljam te. Nasmiješ se.


Polagano jezikom pratim tvoje usne. Nježno na njih puštam cjelov, jedan, drugi, treći, stoti. Struja koja me prolazi prelazi na tvoje tijelo.

Gledam te, proučavam, pokušavam ti pročitati misli.

Lagano se spuštam na tebe. Otimam ti uzdah. Usisavam tvoje usne svojima. Prvo jednu, pa drugu usnicu.

Uživam. Uživam gledajući te. Pogledom ti šaljem bezbroj poruka.

Poljubac se vraća meni. Pa ja,tebi. Prelazim ti jezikom opet njihov rub, pa spoj. I stopimo se u poljubac zadovoljstva. Istražujem unutrašnjost tvojih usana koje su sada moje. Samo moje. Moje!!!

Teško se odvajam od tvojih usana. Na 100 muka sam. Gdje da krenem? Zove me tvoj vrat, ramena i prsa. Tvoje zgodne noge...

Ovlaš prstima, tek da te dodirujem pravim pravce i krugove po tebi. Promatram to tijelo koje želim i volim. Uživam kao nikad do sad. Kažem ti: „Srićo!" riječ koju nikad nikome nisam rekla.

Želim te opustiti, potpuno opustiti. Želim da uživaš u dodiru. Ovaj put, ne tražim ništa doli tvojih uzdaha.

Pogled mi pada na tvoja ramena. Naslanjam glavu na njih. Ovaj put tiho uzdahnem. Ti se prepuštaš mojem opuštanju. Ne smijem te „probuditi".

Pratim ti ključnu kost, jednu pa drugu. Bacam pogled na tebe. Uživaš. To mi je poticaj da nastavim dalje.

Odjednom iznenada bacam glavu na tvoja prsa. Glasno uzdahnem. Nasmiješ se. Znaš što me pali. „Psttttt!“ kažem ti. „Odmaraj ljubavi“, šapnem ti jedva čujno. Zgrabiš me čvrsto rukama, al ja ti ne dam da djeluješ. Danas te ljubim da vidiš kako to radim s tobom u mašti.

Danas te obljubljujem onako kako ja volim i želim. Uživam pri tom neopisivo. Opusti se Srićo, ne brini, moje ruke, moje tijelo, moje misli, sve moje je tvoje.

- Ooooo jebem te ja... pa kad se budemo sexali, ak me samo ljubiš.

- Uživaj budalice moja.

Uranjam lice u tvoje dlake na prsima i pitam se kako da se obuzdam da ne podivljam. Mazim se uz njih, ližem ih, grickam. Najradije bih sad zaspala na njima.

I trbuh me zove. Ne obazirem se. Samo ga poljubim ovlaš tek da zna, da i njega volim. Usredotočujem se na tvoje noge. Mame me. Izbezumljena sam. Gdje da krenem? Promatram ih. A da ih gricnem? Koliko jako? Gdje, u kojem predjelu?

Smirujem vatru u sebi. Uživam. Neopisivo. I znam da će tako biti i 2. i 3. i 100. put. Promatram te. Meškoljiš se. Ne dam ti da mrdneš. Ima,da,uživaš, kao što ja uživam.

Svakom trzaju mišića darujem cjelov, svakom pregibu lagani ugriz, liz. Suzdržavam se da ne zagnjurim glavu u tvoje prepone, zato te samo pogladim sa stane. Prstom ti pratim rub gaća.

Ne zanima me unutrašnjost gaća. U nekoj drugoj priči ... Bacam se na tvoj trbuh i jezikom pratim crtu do ruba gaća.

Jesam li te uspjela opustiti ili sam te uzbudila? Koga briga. Bitno je da si uživao.

Tražim tvoje usne i nastavljam ples na njima. Sad mogu podivljati. Sad me možeš taknuti. Napokon!!!

- 20:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #