Sea Queen

19 mi je godina ˝tek˝...

Još jedan dan je prošao...
3. prosinac 2007. Eto, davno je bila 1988. Nisan ni makla prston, a prošla je godina dana od kad san slavila svoj jubilarni 18 rođendan koji mi je ˝najvažnije˝ donia pravo da izađen na izbore, i eto sad iman već 19. To mi je baš neki glupi broj. Šta ja znan, već starin... :) Vrime je da nađen momka, udan se i iman dicu kako bi moja baba rekla. Al meni je baš dobro samoj. Uživan sa ljudima koje san upoznala na fakultetu i provodin najbolje dane svog života. Najbolje je studentsko doba. Nije mi ža šta san se odlučila za još par godina učenja. Super mi je odi među zrelim ljudima koji su pametni, znaju šta žele, veseli su, druže se jedni s drugima itd.
Konačno san doživila to da upoznan odrasle momke koji nisu u pubertetu i ne vataju cure za sise i guzice već se s njima može pričat normalno o svakoj temi.
Rođendan nisan slavila. Prerasla san to. Dovoljno mi je da su se tog dana sjetili ljudi do kojih mi je najviše stalo. Prerasla san puste poklone, proslave sa puhanjem svjećica na torti, otvaranje voćnog šampanjca, puhanja balona, smišljanja igrica za dicu pozvane na proslavu itd.
Bio je to jedan običan dan. Kao i svaki drugi. Zaželila san sama sebi da i dalje buden zdrava, optimistična, vesela i da uspješno završin fakultet šta mi je ipak trenutno najvažnije jer sam pa mogu reć preambiciozna i želim bit netko i nešto. Ne treban bit poznata, al želin da me se prepoznaje po uspjehu, idejama i vječnom osmjehu na licu.

04.12.2007. u 14:02 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sitnice o meni

Horoskopski znak: Strijelac
Naj sport: Nogomet/Rukomet
Navijam za: Hrvatsku nogometnu reprezentaciju
I klub: Hajduk/Barcelona
Naj igrač HNL: Kalinić/Modrić
Naj nogometaš: Klasnić/Kranjčar/Srna/Petrić
Neću propustit: europsko nogometno prvenstvo
Slušam: Strano – pretežno techno, dance
Od našeg: Colonia, SMS (čije pjesme ne smatran cajkama!)
Naj film: Brzi i žestoki/Troja/Titanic/Sam u kući 1,2
Naj grad: Split
Naj klub u gradu: Masters
Naj kafić: na Obojenoj, i onaj na faksu
Slobodno vrime provodin u: prodajni centaj Joker
Nova riva: katastrofa stoljeća
Najbolji su: Torcida i Poljud
Želim posjetit: cili svit
Naj doba: Ljeto
Gledam: Tree Hill/Nikita/Braća i sestre/Uvod u anatomiju
Čitam: Slobodnu/Sportske/Joy
Jedem: Uglavnom sve, obožavan ribu
Pijen: Vodu/Sokove (Alkohol – NE!)
Poroci: Ne pušin, ne pijen, ne drogiran se – grizen nokte
Želim: usavršit znanje kupnjom knjiga o ekonomiji
Jedva čekan: položit vozački/kupit auto (Alfa)
Mrzim: umišljenost/dvoličnost
Tri osobine: osjećajna/znatiželjna/otvorena
Tri mane: lijena/lijena/sto puta lijena
Žalim: šta se ne bavim nekim sportom
I zato: bar ću se upisat u teretanu ili aerobik
Za kraj: Hvala svima koji posjećuju ovaj blog



Linkovi

kaval.blog.hr
www.findyourfate.com
www.deathclock.com

Split iz mog objektiva

MUSIC CORNER

TOP 10 (16.siječnja, 2008.)
1. Timbaland presents OneRepublic – Apologize
2. Alex C. feat. Yass – Du hast den schőnsten arsch der welt
3. Ida Corr feat. Fedde le Grand – Let me think about it
4. Paul van Dyk feat. Rea Garvey – Let go
5. David Guetta – Baby when the lights
6. Alex C. – Doktorspiele
7. Cascada – What hurts the most
8. Leona Lewis – Bleeding love
9. Britney Spears – Piece of me
10. Linkin Park – Shadow of the day

˝10 MUST HAVE˝
1. Aerosmith – I don't wanna miss a thing
2. Faith Hill – There you'll be
3. Jon Bon Jovi – Always
4. Scorpions – Wind of change
5. Guns 'n' Roses – Don't cry
6. John Paul Young – Love is in the air
7. Toni Braxton – Unbreak my heart
8. Elvis Presley – Suspicios minds
9. Donna Summers – Hot stuff
10. East 17 – Let it rain