Blank...

Znate onaj osjećaj kad vidite nekoga ili nešto i pomislite "joj da ja to bar sad moje". Kad vidite lijepu curu s dobrim dupetom i baš bi vi sad htjeli takvo super dupe, ili prezgodnog dečka koji je obučen baš onako kako bi vi htjeli da vaš dečko bude i poželite vi jednog plavog snažnog dečka da vas tako grli. E a što bi bilo da taj trenutak može postati stvarnost? Što bi vi željeli biti kada bi ste moglo birati? I ne mislim sad ovo kao da sam nezadovoljna nego kao čistu igru mašte...

Ja bih htjela biti visoka i mršava i jako jako bih htjela da znam plesati i pjevati ili svirati neki instrument. Htjela bih biti bilo kako umjetnički nadarena jer sad totalno nisam, a umjetnost u bilo kojem obliku jednostavno obožavam. Htjela bi imati brata, ili braću i to starije od sebe. Da me paze i da idu tući dečke koji su me povrijedili:) Htjela bih biti uspješna i htjela bih se baviti nečim što bi me ispunjavalo. Htjela bih imati tu jednu stvar koju bih toliko voljela da bi to postalo pokretač onoga što jesam. Htjela bih se ne bojati, ne bojati živjeti i ne bojati se učiniti ono što želim. Htjela bih se baviti padobranstvom i htjela bih obojati kosu u neku ludu boju, a ne sjediti doma i sanjati o tome. Kao malo mutavo dijete. Htjela bih imati velikog snažnog dečka koji bi me uvijek branio i držao kao kap vode na dlanu. Htjela bih imati prijatelje koji će me nasmijavati i činiti sretnom. Htjela bih znati jako puno jezika, barem 5. I iako ja to mogu, sposobna sam naučiti i sad toliko jezika ja se bojim. Pojma nemam čega. Htjela bih živjeti, ali najviše od svega bih htjela kad nešto zamislim da to i napravim.

A što imam? :)

Imam nisku plavu curicu koja očajnički želi biti umjetnička dušica, a jasno joj je da se s time moraš roditi. Imam curu koja je jedino dijete i koju nitko nije branio dok je bila dijete, a ni sad kad je već velika. Imam curu koja se uvijek sama morala braniti i učiti kako živjeti. Imam mršavog čupavog dečka koji sve svoje probleme prevladava čitajući knjige. Imam curu koja i dalje ima istu boju kose i koja se vrlo vjerojatno nikad neće baviti padobranstvom ili naučiti 5 jezika. I imam curu koja ima smisla za ritam koliko i slon u jagodama.

A što sam dobila od toga? :)

Dobila sam curu koja izgleda kao mali anđeo sve dok ne progovori. Dobila sam curu koja ubije u pojam jednom riječju. Dobila sam malu tempiranu bombicu koja je u većini slučajeva bistra i brza na jeziku i ubitačno sarkastična. Dobila sam curu koja se zna brinuti za sebe.

A što tu sad nije dobro?

To što bi ta cura htjela da se brinu za nju. A ne da se zbog njene "reputacije" kao sposobne i organizirane osobe ponekad zaboravi da i ona ima osjećaje. Ona bi samo htjela princa koji bi ju čuvao i mazio i pazio i ubijao zmajeve za nju. Nekad bi samo htjela pustiti druge da ju vode, a da ona ne mora misliti kako ni zašto.

Jesam sretna?

Jesam. Kad se sve zbroji i oduzme, sretna sam. I iako nije svijet kakav bih ja htjela, dobar je:) Moj čupavi dečko me čuva i brine se za mene na svoj posebni način. I ja sam mu zahvalna na tome i volim ga zbog toga.

E pa u čemu je konačno problem?

Danas jednostavno nisam zadovoljna koncepcijom svijeta oko sebe niti samom idejom ljudi oko sebe. Ali to je samo danas. Nisam zadovoljna jer nije kako sam ja htjela i koliko god se puta opekla ja ću i dalje htjeti da bude onakako kako sam ja zamislila. Jebiga. Idealist. Ili idiot. Kako vam drago.

30.03.2007. u 20:16
° 7 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>




design: moi

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

....but our love it was stronger by far than the love
Of those who were older than we-
Of many far wiser than me-
And neither the angeles in heaven above,
Nor the demons down under the sea,
Can ever dissever my soul from the soul
Of the beautiful Annabel Lee...

...molim Te...nemoj...

Moj mail:)
Arhiva starih postova
My ICQ number: 240-218-117





bez reda...




**You come to love not by finding the perfect person, but by seeing an imperfect person perfectly...:)


The Tyger...William Blake

**Tyger Tyger burning bright
In the forests of the night;
What immortal hand or eye,
Could frame thy fearful symmetry

In what distant deeps or skies,
Burnt the fire of thine eyes?
On what wings dare he aspire?
What the hand dare sieze the fire?

And what shoulder & what art,
Could twist the sinews of thy heart?
And when thy heart began to beat,
What dread hand?& what dread feet?

What the hammer? What the chain?
In what furnace was thy brain?
What the anvil? What dread grasp
Dare its deadly terrors clasp!

When the stars threw down their spears
And water’d heaven with their tears:
Did he smile his work to see?
Did he who made the lamb make thee?

Tyger Tyger burning bright,
In the forests of the night:
What immortal hand or eye,
Dare frame thy fearful symmetry?


**And the Raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
And his eyes have all the seeming of a demon's that is dreaming,
And the lamp-light o'er him streaming throws his shadow on the floor;
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted-nevermore!


**I believe there's a place where the restless souls wander, burdened by the weight of their own sadness. They wait for a chance to set the wrong things right. Only then can they be reunited with the ones they love. Sometimes, a crow shows them the way; because sometimes, love is stronger than death.

**Znam što želiš...želiš mene...u trenutku kada ćeš me najviše htjeti reći ću ne. Doći ćeš opet..reći ću da. Htjet ćeš još i stalno ćeš dolaziti..ja ću davati a ti ćeš misliti da vladaš mnome...dok sam cijelo vrijeme ja vladala s tobom. Svaki put kad sam uskratila ljubav samo si me više htio...Uskraćivanje ljubavi daje moć.

**Billy Thomas..with all of my heart. Forever. ( Ally Mcbeal on Billy's funeral)

**We were complete strangers...we would have never met if...we would have never talked if...but we did meet and we did talk... and...at least...I loved her...

**I will never leave you. I love you.

songs I like...

Our song...in your color...=)

Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can’t you understand
Oh my little girl

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Enjoy the silence



Pink Floyd: High hopes(moja najdraža pjesma:)

Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our troughts strayed constandly and without boundary
The ringing of the division bell had begin

Along the long road and on down the causeway
Do they still meet there by the cut

There was a ragged band that followed in our footsteps
Running before time took our dreams away
Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground
To a life consumed by slow decay

The grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The night of wonder

Looking beyond the embers of bridges glowing behind us
To a glimpse of how green it was on the other side
Steps taken forwards but sleepwalking back again
Dragged by the force of some inner tide

At a higher altitude with flag unfuried
We reached the dizzy heights of that dreamed of world

Eneumbered forever by desire and ambition
There’s a hunger still unsatisfied
Our weary eyes still stray to the horizon
Though down this road we’ve been so many time

The grass was greener
The light was brighter
The taste was sweeter
The nights of wonder
With friends surrounded
The dawn mist glowing
The water flowing
The endless river

Forever and ever


My Immortal...Evenesence

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you've left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me


I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along