Što se nalazi u mojoj torbici? - 31 day blog challenge - DAY 8

srijeda , 28.09.2016.

Pozdrav svima!

Brzo prolazi ovaj blog challenge, a ja u zadnje vrijeme baš ne pronalazim riječi za pisanje. Nema veze, potrudit ću se danas. Uzet ću si vremena za pisanje ovog bloga.


Imam 'brdo' torbi, pola njih ni ne nosim. A stvari u njima, još više. Obzirom da sam obožavateljica velikih torbi, u njima ima stvarno svega, čak i totalno nepotrebnih stvari. U torbama najčešće su knjige, zbog škole. A nađe se i knjiga koju trenutno čitam pa kada negdje nešto čekam, čitam. Brže mi prođe vrijeme.

U torbi mi je također mobitel te prijenosna baterija. Imam mobitel kojemu se baterija prazni brže nego što se puni pa trebam prijenosnu, obzirom da se s mamom čujem stalno (povezanost, šta li je...)
Također, u torbi se nalazi novčanik, žvake, prafem, roll-on, ključevi od stana i auta, vlažne maramice, ... okej, nabrajajući ovo, shvatila sam da pretjerujem sa stvarima.

Događa mi se da kad tražim nešto po torbi, nikada ne mogu naći. Onda počinje panika. Pogotovo ako je mobitel u pitanju, ili ključevi. Prevrnem cijelu torbu, sve vadim, užas. Kaos mi je u torbi, mislim da bih se trebala malo bolje organizirati u vezi s tim, pola života izgubim kad tražim nešto.
Eh da, naravno uvijek imam slušalice u torbi i naočale. bez toga ne izlazim iz kuće. :)

Što se nalazi u Vašoj torbi? Nadam se da nije kaos kao u mojoj.
Do čitanja!

Oznake: blog challenge

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.