Znjačenje imena bloga - 31 day blog challenge - DAY 3

četvrtak , 22.09.2016.

Pozdrav svima, stiglo je i vrijeme da pojasnim značenje imena ovoga bloga.

Dakle, jednoga dana došla sam na ideju da bih mogla početi pisati blog. Bilo je to 17.9.2016. Znam da je bila subota i da sam odlučila da ne idem nikuda van jer 90% ljudi vani bude pijano, a meni se to ne da gledati, pogotovo onu djecu od 15-16 godina.

Također, nakupilo i se svega toga da nisam ni htjela izlazit van, nego ostat doma, u sobi i slušati neke lagane, umirujuće pjesme.
U tome svemu, shvatila sam da zapravo nemam kome reći što me pati. Ne volim dijeliti svoje probleme s prijateljima jer uvijek dobijem jednak odgovor i to me malo živcira. Inače govorim sve svojoj mami jer mi je ona najbolja prijateljica, ali nisam nju htjela opterećivati svojim problemima jer ima ona svoje.

Značenje imena bloga ''say what you want'' došlo mi je na um odmah. Smatram da bi svaka osoba na ovom svijetu trebala reći što misli i što želi reći, ali eto ima nas koji to nemamo kome reći. Zato sam i napravila ovaj blog, da ovdje anonimno s ljudima podjelim što me muči i da kažem što mislim.

Toliko od mene za danas, do čitanja!

Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself.

Oznake: blog challenge

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.