Predstavi se! - 31 day blog challenge - DAY 1

utorak , 20.09.2016.

Pozdrav svima.
Naletjela sam na 31 blog challenge pa evo pridružujem se i ja iako malo kasnim. Vidjela sam ovaj izazov na jednom blogu ( Nomatterwhat)
Ne znam hoću li stići pisati svaki dan kad krene fakultet, ali potrudit ću se. Po cijele dane bih razmišljala o čemu da pišem, a ovdje ima jako dobrih tema pa se neću morati mučiti. Nadam se da će biti zanimljivo! :)

Dakle, da krenem. Moje ime je Kristina, imam 19 godina i iz Hrvatske sam, točnije moja najljepša Slavonija!
Imam starijeg brata i obožavam ga, iako nekada zna biti jako naporan i zaštitnički nastrojen kada su u pitanju dečki.
Osoba sam koja voli društvo i izlaske, ali to mi ne odgovara uvijek. Postoje oni dani kada bih se najradije zatvorila u kuću i pročitala neku dobru knjigu. Obožavam čitati i obožavam serije (ne mislim na one turske gluposti).
Od glazbe slušam sve, osim naše glazbe. Smatram ju jako jeftinom i stvarno mi je užasno kada vidim da današnje pjevačice uspjevaju prodavajući svoje tijelo.


Ne volim baš pričati o sebi pa mi ova tema ne ide, haha.
Bik sam po horoskopu, a znamo da bikovi vole uživati u hrani pa tako i ja. Obožavam kuhati i praviti kolače. Od djetinjstva sam s bakom i mamom u kuhinji i pratila sam kako kuhaju i rade kolače. Uvijek sam bila presretna kad su meni dale da nešto napravim. I tako je započela moja ljubav prema kuhanju, pogotovo prema izradi kolača. Žao mi je što nemam više vremena pa da mogu sama smišljati svoje recepte. Možda jednoga dana. :)

Toliko od mene danas, do čitanja!

Oznake: blog challenge

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.