Kako se uklopiti u novi grad i društvo?

subota , 17.09.2016.

Bok društvo.
Pišem o ovoj temi jer znam da nisam jedina koja ima problem upoznavanja novih ljudi. Krećem na fakultet uskoro u drugi grad, bez ikoga poznatog i ne znam zašto, ali mislim da me ljudi tamo neće prihvatiti. Ponekad mislim da ne pripadam ovdje gdje jesam. Da sam rođena u krivo vrijeme i na krivom mjestu. Uvijek sam razmišljala i maštala o tome kako bi bilo da sam rođena '50-ih ili '60-ih godina. Smatram da je tada bilo bolje, da bih se više uklopila tamo jer vremena su bila drugačija. No, kako se bliži fakultet, ja razmišljam što ću i kako ću. Oko sebe u životu imala sam skoro sve lažne prijatelje, uvijek su tražili samo korist. Poslije srednje škole odlučila sam da ću okrenuti novu stranicu u životu. I TO SAM I NAPRAVILA! Maknula sam od sebe sve negativne ljude, ostavila samo prave prijatelje. Nisam ni sama mislila da ću se osjećati toliko bolje, bez tih nepotrebnih ljudi za koje sam do negdje prije mislila da su sasvim poštene osobe. Preporučam vam svima da se maknete od takvih, vrijedi. Prvi dan faksa pokušat ću prići nekome, pitati ga za ime, početi konverzaciju jer mislim da neću jedina biti zbunjena i sama. Poželite mi sreću, javit ću kako je prošlo :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.