30.12.2006., subota

Šlafencajt

eo, nisam neko vrijeme piso, vratijo sam se u rodnu mi Slavoniju što me čitni sretnim i ta sreća i zadovljstvo me učinilo neuništivim. kako znam? a nemojte pitat, jednostavno znam. e da sretan vam božić. da. i skoro pa nova godina.

eo, stavit ću sad slajdšov s slikama mojih beauty sleepova tijekom brojnih putovanja koja sam pohađao sa badi bilding klubom koji ima nadasve inovativno i iznenađujuće ime, a to je klub ''badi bilder'', no eto, ja sam to natuknuo samo da znate o čem se radi. vidjet ćete karakterističnu pozu spavanja s putovanja u prag i rim, pa čak i iz vatikana di sam skupini južnokorejanki pokazivao svoje obdareno tijelo. no dobro. evo slajd šova:



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

još bih napomeniod da mi se nemali broj puta pri buđenju iz takozvanog badi bilding plus majnd bilding slipa znalo zateć hrane u ustima. to su se naime moje kolege i koleginice potrudile da mi se tijelo previše ne iscrpi tijekom takozvanog badi bilding plus majnd bilding slipa. treba nešto kalorija da se sagori.

eeee da, umalo zaboravih, dobija sam jebački poklon za božić. dobija sam Fender Stratocastera amerikanske proizvodnje. i taj poklon me učinio jako sretnim!

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3