sex i grad

14.04.2005., četvrtak

jedan običan dan........

nakon tri neprospavane noći zbog misli o bivšoj prijateljici skužila sam da nema smisla.......
dan je predivan(pache je prošetalo svoje šuze) počela san ga sa laganom terapijom,pa sa dragim ljudima bila na kavi,onda u frizera skratila kosu izgledan ko školarka,jebi ga narast će,onda do "kafića uzdravlje" da popunim dnevnu dozu.....pa došla susida,pa na ručak,sad friend po mene dolazi pa nas troje na kolače kod pupoljka(koja je uspila sama napravit kolač),kasnije je tekma...........posli sa pache i m. vani :))))))))))
lipo san ja sve nadrobila,lakše mi je kad se bavin običnim,divnim stvarima,ljudima koji nisu ni svjesni koliko mi znače,možda sve ovo zbog "prije" ima i ljepšu stranu jer san konačno širom otvorenih očiju primjetila da se zbog ostalih,ovih par divnih ljudi,prijatelja,isplati živit.....jer gdje god bili,moji prijatelji tvore moj svijet.
gdije nema slobode,ne može biti ni prijateljstva
prijateljstvo voli svjež zrak i ne može se zarobiti u uzak i čvrst zabran.
ono govori i djeluje slobodno,neće uzeti za zlo ako zla nije bilo,niti će olako oprostiti i zaboraviti
uvredu zbog blagih isprika.
prijatelji su istinski blizanci po duši,oni suosjećaju u svemu.

- 15:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi