sex i grad

21.03.2005., ponedjeljak

anger is only one letter short of danger

danas me moja prijateljica(koja biva sve dalje od tog značenja riječi) ponovno uspila snervat. da neko toliko energije može trošit u kontroliranju drugih,najviše mene,stvarno nisan mogla virovat,bar san se nadala da če prestat jer san skužila da je polako počela kapirat ali najbolje se pravit glup.e pa vidit ćemo do kada jer kad ja puknem ...............toliko me nervira to šta je apsolutno sve zanima šta ima veze sa menon( ne zna da pišem blog :)))))))))ali sve to iz nekog svog neobjašnjivog interesa i zavisti. ja svojim pravim prijateljima tj.prijateljici nemoran ni reči jer je dosta da me pogleda zna onako odma sve i obrnuto.npr.nekidan uzmen flomaster i kažen joj aj nacrtaj mi nešto na noktima,istimice se njena bujna mašta, u skladu sa mojon situacijom, očitala na čelu i prekinila je na vrime jer nebi baš bilo zgodno da tako šetam okolo al DOBRO JE. i odlučin ja njoj(toj šta me snervala) sve reči na fini način šta me muči,ali ona me naravno ka i obično odvede na "neutralan" teren di ne mogu pričat jer nas se dolipi 5 ljudi i kako ču ja onda? možda bi se tribala zapitat kakve ona "planove" ima jer mi je danas rekla ma šta će ti muškarci ima tebe ko mazit i pazit sve mi je bilo kjaro kad san vidila sa kojin oduševljenjen i osmjehom me pogledala.valjda san na vrime protumačila tu njenu ljubomorum i lagano san se distancirala tako da joj ne polažen više račune ni blizu ka prije. naravno da nezna za sve LIKOVE u mom životu i tako će i ostat!!!!!!!!!!!!!!!!!!sa LIKOM BR 1 se nisan čula već par dana i tako će biti i dalje. LIK BR 2 me danas oduševija,nismo se vidili,ali smo se čuli, i onako ne mogu virovat da sam konačno našla osobu koja te na tako jednostavan način sa nevjerovatnom dubinom može tako oraspoložit u sec. :)))))))))))))))))))))))))))))))))da me svaki put kad ga se sitin prođu trnci od glave do pete,ne samo kad se sitin njegovog tijela,daha na uhu,ruke na vratu,njegovog jebozovnog šaputanja,punih mekanih usana,glatke kože(bez dlaka na prsima).......mmmmmmmm. nego i zbog toga šta mi nevjerovatno paše u svakom pogledu. LIK BR 3 ne odustaje,i ne odustaje i ne odustaje i ne odustaje i ne odustaje i ne odustaje zagriza je i ne pušta.
- 23:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

20.03.2005., nedjelja

sometimes you have to go through something to get to something...

...ne znam šta sam pametno tila reći za ovo spektakularno otvaranje bloga jer mi u zadnje vrime manjka riječi,može bit zbog situacije u kojoj sam se naplanirano našla,ali na kraju život i je ono šta ti se dogodi dok planiraš nešto sasvim drugo,pa zašto bi ja bila iznimka. moglo bi se reči da sam odjedanput svatila u kakvu san kolotečinu upala i onda u jako kratkom roku odlučila prominit iz temelja onako sve...glavni izvor mojih problema najvjerovatnije je uzrokovan ljubavnim trokutom ili bolje rečeno nizom LIKOVA (koje je u zadnje vrime moja mentorica detaljno prestavljala) -hvala joj na svemu :))))))))) I sad neznam šta dalje,toliko mogućnosti a toliko malo muda za napravit nešto...počela sam filozofirat a to ni dobro...
and
...why do men always go to the bathroom by themselves?
don¨t they need to talk to someone about how bad the night is turning out?
and what¨s the deal with the remote?
are men too scared to commit to something,anything,even if it¨s just a tv show?
i mean,shouldn¨t relationship come with an expiration date like milk,so you know when they¨re going to go bad?
...and why do I waste so much time trying to figure men out when I could just relaks and have a beer?
love...
- 12:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi