sex i grad

09.05.2005., ponedjeljak

nedostatak alkohola.......?

e da uglavnom Sam je našla mob. drugi susid joj je naša i stavija u poštu.otišla na hitnu dr.je stavija na terapiju ne konzumiranja alkohola 28 dana.iako je u subotu bija sv.Duje i feštalo se Sam nije poklekla pred tim porokom.navečer je ekipa došla kod Sam,pilo se svašta, Pache je pila smirnof,kolega jeger,pupoljak i gracija votku ostali sve to,raspalili muziku,nakon toga lagano se nas 6 uputilo na baće,jedva smo stali u auto.došli na baće u popularnog tropika ili kako se već zove, Pache i Sam je tip na vratima odma pustija(di nebi takve mace) a ostalu ekipu odjebalo.mi onako solidarne vratile se sa njima vani,i standardno malo pokazale atribute,nasmijale se okicama i svi smo bili unutra.
...muzika tresla,a i Pache je tresla,žarila i palila dotičnu mušku ekipu oko nas :))))))))))) konačno se otkačila sa lanca,probudila zvijerku u sebi,nije stala cilu večer.otimali su se za nju,pogotovo kolega,koji nije baš indiferentan kad se radi o njoj,ali nju je bolija kc.pošto je Sam tribala intervenirat jer je gracija(koja inače ima kapacitet) otišla samoinicjativno komit na plažu,ostavila je Pache u dobrim rukama dvojice muškaraca(nisu bilo koji,nebi joj to napravila već kolega i tomi).
monade su trajale do sitnih jutarnjih sati....baš onako radna subotnja večer.....Sam je sto puta zva lik.br3 koji je bija naliven na drugoj lokaciji da dođe,orange je sa ekipon čekala Sam u malibua....
njih troje ostavila na baćama,otišla je sa pupoljkom(koja je bila još pijanija) triznit graciju,koja je rigala di je stigla,vozila po cilom gradu jer je nismo takvu mogli odvest doma,uz sve to Sam je uspila u više navrata otić na pumpu,kupit potrepštine u svrhu trižnjenja,napunit benzinu,vratit se po Pache kolegu i tomija na baće,onako punih elana i zaglušenih ušiju odvest kući,vratiti se u park di je ostavila pupoljak i graciju(oko kojih su navijači hajduka u vrime izbivanja Sam,napravili bakljadu) uspila ih izvuć iz tog dima,dok nije došla policija,odvela pupoljak doma,otišla opet na pumpu kupit bon,pokupila susida isprid kuće da joj pomogne odvest graciju doma koja je već odavno spavala na stražnjem sidalu..................................svima se javila da je sve u redu...........nakon toga Sam je došla doma,sila na balkon zapalila duvan i gledala zoru kako sviće,disala punim plućima.......i na kraju ipak bila zadovoljna jer je znala da je svima bilo ludo i nezaboravno.........
- 23:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

04.05.2005., srijeda

Sam se evo vratila :))))) toliko joj se toga izdogađalo da nije stigla popratit sve pismeno ali evo u kratkim crtama. ka šta je pache reklo Sam se pošteno kvantitativno i kvalitativno družila sa likom br.2( ona njega vole puno) i tako sve do vikenda.e onda je KONAČNO izašla vani sa svojom "orange" (koja mi biva sve draža),Sam je uzela auto-inače nikad ne pije kad vozi jer previše cijeni svoju vozačku,ali kad je izašla vani nije se u početku mogla snaći jer par miseci nije izlazila,kao neće ona popiti,ali ajde samo jedan jeger pa će prijatelji doći po nas,jer smo kasnije planirali napravitit laganu turneju.aha......to je bija taj pogonski botun da Sam nastavi piti breezer,kad je nestalo toga pribacila se na tekilu,ali to u epizodama po dvi,tri odjedanput dok nije broj poprimija dvoznamenkasti oblik i sve to u roku pola sata,ponovno je radila istu grešku,nije ništa jela,brzo je pila i mišala je.glavno da je bilo super,muzika odlična,atmosfere prirodna i domaća,vidile su puno poznatih ljudi, Sam je upoznala opet neke ljude koji imaju veze sa neizbježnom tematikom njenog života,dala in broj mob.plesala jer je nita nije bolilo(di i bi od tog alkohola?) i sve tako divno i krasno dok nije skužila da je prevruče,da nemože stat na nogama,da joj se sve vrti,da je počela radit pizdarije.....i onda promjena lokacije,sva sriča da ima još dobrih ljudi koji će u rane jutarnje sate iako također izalkoholizirani doći po tebe,hvala in. i tako je Sam stigla kući bolje rečeno isprid kuće,odlelujala do parkića i zakomila,ali skroz......disala nije neko vrime......doša je susid i uru vrimena ga je pilala da je odvede na hitnu ali ne nije je obadava,u međuvremenu je uspila past u trnovito žbunje i izgubit mob.nakon tog tramakavanja Sam je otišla po auto koje je ostalo na baćama....triba bratu nešto na netu pa ću vam nastavit kasnije.
- 13:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi