Moja zgrada umjesto teretane

11.02.2019.

Živim u stanu s kojim sam jako zadovoljna. Zbog čega? Sad ću vam objasniti. Kao prvo sve bitno mi je pri ruci tj. jako blizu...razni dućani (posebno Konzum i Lidl), Dom zdravlja, stanica, škola, vrtić, parkovi itd.

Ono što je posebno u mojoj zgradi je vanjski hodnik koji je pun cvijeća i jaaaako je dugačak što mi pak omogućava...hodanje, trčanje (u krug hodnika) i ostale vježbe ne samo za noge. Imamo i 3 lifta, ali njima se koristim samo u nuždi. Kad god mogu koristim stepenice. Zgrada ima 7 katova, ja sam na drugom, točnije rečeno na 3. jer se na prvom nalaze neka poduzeća.

Što zapravo želim reći. Kad je vani loše vrijeme na pr. snijeg, kiša, poledica i grmljavina za vježbanje koristim moj dragocjeni hodnik i stepenice. Što svakako ima svoje prednosti. Ne moram se posebno oblačiti i šminkati. Samo obujem neke stare tenisice, trenirku (s pokojom rupicom hehehe) i krenem. Osim toga, na vrhu zgrade imamo ogromnu zaštićenu terasu gdje se po ljeti možemo sunčati pa čak i goli ako poželimo.

Dakle što se mene tiče ne moram platiti teretanu niti kupovati različit sprave za vježbanje jer zaista sve mi to pruža moja zgrada samo treba htjeti.

h v a l a___n a___p o s j e t i

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.