...šok za sistem...

srijeda, 06.06.2007.

...Guns & Roses...

...Iskreno me čudi kako se nitko, ali baš nitko, u ovoj zemlji nije potrudio pokrenuti inicijativu za zabranu nošenja vatrenog oružja. Nevjerojatno mi je da političke stranke, "dušebrižničke" udruge svih fela, ministarstvo unutarnjih poslova, vladu, predsjednika republike, nikoga ne smetaju svakodnevne naslovnice pune incidenata kojima je zajednički nazivnik upotreba vatrenog oružja. U što se mi to pretvaramo, kuda ide ova zemlja? Imamo li npr. mi roditelji, pravo ne strahovati da nam neka pijana, napušena, našpricana ili jednostavno imbecilna budala, nekontrolirano pucajući ustrijeli djecu? Pa neka mi netko pokuša objasniti koji je štos u nošenju oružja. Kako netko normalan, razuman, uopće može doći na ideju da mu je potrebno nositi revolver? Kakvu to poruku šalju poneki uvaženi saborski zastupnici javnim izjavama, da uvijek hodaju naokolo naoružani. Iskazuju li oni tim činom povjerenje u vlastitu državu kojoj stoje na čelu? Tko nosi oružje, a nije službena osoba u službi, je jednostavno ili kriminalac ili luđak. Nema druge varijante, jednostavno da jednostavnije ne može biti, a mentalno hendikepirane osobe ne bi smjele uopće imati oružje u dohvatu...

...Pitanje svih pitanja je, imamo li mi pitomi, civilizirani, razumni građani ove zemlje pravo biti i osjećati se sigurnima i bezbrižnima?

... Mišljenja sam da je zaista potrebno napraviti radikalan rez. Ukinuti sva prava nošenja oružja osim onima koji to moraju po službenoj dužnosti. Svako neovlašteno nošenje oružja kažnjavati obaveznom zatvorskom kaznom. Tragikomično je da se raspucavanje ilegalnim oružjem po parkiralištu usred grada sankcionira istom kaznom kao "neštimanje" blagajne nekog trgovca za iznos od 20 lipa! Tko je tu lud? Zar mi, normalni, zaista moramo proživljavati život u okruženju nalik vestern filmovima B produkcije?

... Moramo li se, smijemo li se, pomiriti sa stanjem da nam jedino preostaje polaganje ruža na svježe iskopani grob nekog djeteta koje se bezbrižno vozilo na biciklu u "krivo" vrijeme na "krivom" mjestu...

- 14:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #