Istine jedne Sablje

srijeda, 25.01.2012.

Dobila si šta si tila


Otišla je s 25. Ostavila je sve što je poznavala, sve do čega joj je bilo stalo. Samo se okrenula i otišla.
On joj je otkrio sasvim novi, nepoznati svijet, potpuno drugačiji od svega što je znala.
Učila je neki novi život. I živjela ga punim plućima. Svim svojim bićem. Predala se u potpunosti.
Vratila se nakon 4 godine. Odjednom.
U poznato? Ne. Ona je bila nova. Drugačije je gledala sve na što se vratila.
Sve što je nekad bilo, više nije isto, vrijeme čini svoje.
Vratila se s malenim M-om. Vratila se s istim osmjehom i rupicama na licu. Vratila se s novim očima. Pogled joj je daleki. Duboki. Miran.
Ponovno je krenula od nule. Ali ponovno je krenula. Kaže mi "otišla sam i naučila za čim sam sve trčala a što uopće ne trebam. Sad tražim ono što mi treba".
Danas ima 30 i živi sama sa svojim djetetom.

Ona je bila oličenje bunta. Vječito se derala, vikala, svađala, borila. Nikada se ni sa čim nije mirila.
Rijetko i malo je voljela. Maštala je da živi 100 na sat. Da joj ni do čeg nije previše stalo. I uvijek joj se sve činilo presporo. Preobično. Predosadno.
Šminkala se satima. Oblačila i preoblačila bezbroj puta. Izlazila, dolazila, prolazila, odlazila. Stalno išla i tražila.
Ljutila se. Smijala se. Plakala. Pa opet ljutila.
Pomalo se bojala budućnosti. Nekad mi se činilo da ludi.
Odjednom je rodila i odlučila postati mama. I njega je pustila k sebi i umirila se. Prihvatila je jedan običan život. Radi. Živi obično. Povremeno se ljuti. Dere se manje.
Danas ima 34 i njih troje žive zajedno.

S njom nikad ništa ne znaš. Danas voli. Sutra bježi glavom bez obzira.
Sad bi htjela a taman prije nego krene, odustane. Želi, silno želi, ali ne pokreće se.
Pati. Tuguje. Šuti.
Odjednom mi sama dolazi i priznaje sve istine i sve laži. Čisti sve loše i kreće nova. Kreće svom svojom silinom.
Nestaje, jer lovi san. Lovi cilj. Beskompromisno troši sve što ima na ono što nema a želi, tako silno želi da želja boli.
Vraća mu se. Nekad sretna, nekad nesretna. Usporava. I ponovno traži. Umorna je. Ne da joj se. Straaaašno joj se ne da.
Guši se. Sve dok ponovno ne udahne punim plućima i krene. Kamo? Ne zna(m).
Danas ima 36 i živi s njim.

Voli sliku, film, knjigu, pjesmu, čaroliju. Voli ljubav zbog koje su se carstva rušila.
Voli život, voli duše.
Radi previše. Radi na sebi. Radi na ljudima. Radi na promjenama. Radi na životu. Previše radi.
Ja bih voljela da se opusti i prepusti. Da manje radi.
Toliko je radila na sebi i životu. Voljela bih da se prepusti i dozvoli neka malo život radi za nju.
Naučila je usuditi se i probati, sad uči ne brinuti se previše.
Oduvijek je znala uživati a sad uči dozvoliti si da uživa.
Danas ima 40+ i baš zna živjeti sama.

Divlja je a boji se. Hrabo i polako kroči svojim životom.
Sve što voli, voli do boli.
Mala lija stanuje u njoj. Želi dobro i sigurno posložiti sve kako treba. Mudro odlučiti.
Ima najživlje oči koje sam ikad vidjela. Razigran duh kakav se rijetko susreće. Glavu prepunu raznih misli.
Imala je sve što je željela. Išla je putem kojeg je mudro odabrala. Sve je s njim posložila.
Sad traži sebe. Sama. Velika, dobra, odrasla, hrabra.
Danas ima 30 i živi sama.

Nisam prestala tražiti. Nisam se prestala nadati. Nisam prestala željeti. Nisam prestala vjerovati. Nikada nisam znala odustati.
Naučila sam odlaziti. Uspjevala sam nastaviti. Znala sam svemu se veseliti. Znam se i dalje smijati. Usudila sam se mijenjati. Naučila sam prihvatiti.
Naučila sam ne trebati. Voljela sam voljeti. Htjela sam živjeti.
Danas imam 35 i živim.

Jedan mi je rekao „dobila si šta si tila“ i krivo je tada mislio. Drugi je rekao „ti si stalno ko na ringišpilu“ i bio je u pravu.

Iako nisam dobila baš sve što sam htjela i željela dobiti, da - dobila sam šta san tila. :-)
I da, ovo smo moje prijateljice i ja, na ringišpilu naših života :-)

- 21:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>