utorak, 24.11.2015.

Dom je tamo gdje je srce

(Preporuka za uz čitanje bojler)

Ovo je trebao biti sasvim drukčiji post, ali nije. Život nam je dao limune, a mi smo napravile limunadu!

Kada smo došle dočekalo nas je ovo...






S obzirom da je namještaj polovan i da se dosta prenašao po stanovima, a bome i koliko ljudi je živjelo u stanu prije nas i za vrijeme nas, zatekao nas je u odličnom stanju.





U sobi dva vojna kreveta, klimava stolića i dva šator-ormara. Policu smo same kupile. Madrac mi je uzeo pet godina života da se draga i ja ne masiramo redovito mislim da bi do sad već okoštala.

A onda smo ostale same i odlučile uzeti malo stvar u svoje ruke. Nemamo odriješene ruke za totalni makeover niti bi ulagale u ovaj stan, ali nismo mogle ni ostaviti sve kako je.






Iznijele smo nepotrebni zamrzivač i na njegovo mjesto stavile hladnjak. Promijenile stolnjak (čija boja je totalno drugačija od ove koju sam uspjela uloviti po umjetnom osvjetljenju) i prekrile ružne pločice. Taj ljepljivi papir sam kupila sasvim slučajno misleći da je papir za umatanje. Kako sam ga kupila u drugom gradu sada je dobar dio nepokriven dok ne odemo po ostatak.



Imale smo neku ludu ideju da same sastavimo sobu na sreću smo odustale. Dečkima je trebalo 3 sata samo za ormar.







Totalno sam se zaljubila u ovakvu verziju noćnih ormarića pa u obzir nije dolazio niti jedan drugi krevet. Sada još samo nedostaju veliki jorgan i posteljina za potpuni ugođaj.



Napokon naspavana! :)

Objavljeno u 20:37 • Pucaj (18) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2016 (2)
Veljača 2016 (1)
Siječanj 2016 (4)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)
Komentari On/Off

superwoman_vk@yahoo.com














Jedan od prošlih života..

Dobrodošli