Biseri i o biserima

petak, 17.03.2006.

Gubim rat s dečkima

Moram priznati da u pravilu cure u 3. i 4. razredu najteže natjerati igrati. Imamo osjećaj da gubim rat s dečkima. Poslije na faksu ipak ponovno nađu mjesto i za sport. Ovo je strahota. Večeras na treningu igramo s Pivovarom 2. Crvena i Marina G. kao što sam i pretpostavljao ni u ludilu ne bi izlaz zamjenile treningom. Nisu došle, ne javljaju se na mobitel ni oko 10 sati kada ne spavaju. Vide broj. U ponoć zovem crvenu s prikrivenim brojem. Javi se iz prve. Čileanki propustiti petak..... A i ove što su došle kao da i nisu. Odbojke su se igrali samo Bojana, Basta, Marijana i Ćosa. Lakmus je samo fizički bio na parketu i čekao da dođe dečko i odveze ju u grad. Danko je svaku minutu prokleo što je na treningu. A nije otišla odmah u grad jer se ipak malo boji moga divljanja. Baterijica. Pa OK. Probali smo malo tehničara. To je dosta dobro. Jasmina je ipak vrlo korektna iako je i ona mislima već bila s onim frajerom koji ju je vani čekao u autu. Znate što bi napravio da sam trener juniorki u jednoj Pivovari, Vibrobetonu ili nekom drugom prvoligašu. Šutnuo ih jednom zauvijek pa bi odbojku gledali samo iz najgornjeg reda na Zrinjevcu. Cure, pazite fitilj mi je pri kraju!

- 23:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.03.2006.

Ajde cure štrebajte - odo ja preko bare

Evo velike prilike za sve koje moraju učiti. Tako mi je žao što moram svima dati pauzu od tjedan dana. Ali, prvenstvo je gotovo. Malo da sredimo dojmove nije loše! Za to vrijeme odoh ja preko Bare malo do Chicaga i New Yorka. Pisat ću vam. Vidimo se za 10 dana! Budite dobri i ako je moguće ispucajte sve svoje izlaske, viroze i slično. Ako bude prilike, a raspored je gust, nešto ću i otamo napisati. Puno pusa šalje vam rukica. Prvi slijedeći trening je 28.03.2006.

- 22:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 14.03.2006.

Refala2 - stigla Baterijica i Basta

No, danas su nakon pokuda stigli Baterijica i Basta na trening. Basta kaže da joj je neugodno bilo i da zato ne bi igrala. Baterijica danas nije morala učiti, a ponedjeljkom se ne ide u grad kao u vrijeme treninga petkom i subotom, pa je bila tu. I kako nije došla Forinta, a normalno ni Čileanka, uz Marion je i ona bila tehničar. Hoćete istinu? Prilično je dobro to zvučalo!!! No, već imam jednog tehničara, Čileanku, koja dođe na rekreaciju jednom tjedno. Inače danas je pak Čileanka bolesna pa nije došla. Javila i Iva da nije došla. Vidio sam. Pa sad si mislite. Dva tjedna bolesna, pa tjedan dana svako veće ima instrukcije, pa petak mora ići van, pa sada opet bolesna. Draga djevojčice pa ni Janica ne bi bila u formi da ima tolike pauze. MG se nije javila. Očito je ljuta na mene što sam ju ostavio u nedjelju da uči umjesto da ide u Slavonski Brod. Lady Di ima upalu uha, a Kristek je doista isforsirala se na tekmi i ovoga puta koljeno je u pravom badu. Dala je koliko je mogla i bilo je dobro. Krista ne daj se. Bucka se isto nije javila. Ona vjerojatno ima sutra, odnosno danas, dva jako teška ispita.
Ajde vi male štreberice iz trećih razreda srednjih školica držite fige. Vatrica danas ide kod Jelinića. Vi ne znate što je učenje dok malo ne zagrebete na nekom faksu. A što je to! Nema kukanja. Jučer su u kombiju do Broda i nazad Janabo i Vatrica učile. Ove male srednjoškolke su se bezbrižno igrale na zadnjem sjedalu cijelim putem.

- 00:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.03.2006.

Retfala 2 - Nedjeljno jutro

Cure iz Retfale 2 nisu htjele trenirati u petak uvece jer nemogu bez izlazaka. No, prazna je bila zato Krežma od 9.00 u nedjelju. Iako su imale utakmicu poslijepodne u 17.00 u Slavonskom Brodu javio sam im da je trening ujutro. U pravilu uopće nije loše jedan kraći jutarnji trening na sam dan utakmice. No, to im u pravilu nisam davao jer vole spavati nakon tulumarenja. Međutim, sada je došlo vrijeme da si kažemo sve o sportu što mislimo. A to im govorimo. Učenje može biti izgovor ponekad a ne uvijek. Pa doktorat znanosti da pripremaju nebi ga tako revnosno pripremali. Na taj trening nije došla Bojana jer smo joj čuvali nogu za tekmu( uganula još u četvrtak). Svi ostali su trebali doći. U petak su na treningu bile Merion i Lady Di, a došle su i jutros. Stigle su još i Birmili, Marina G, Iva, Đasmin, Ćosa, Bucka, Krista. Kuna, Basta, Čileanka i Baterijica nisu stigle ni jutros.
Opravdanje 1 - Forinta - na trening nisam stigla jer mi je bratić zaspao a trebao me voziti jer sam bila u Valpovu
Opravdanje 2 - Čileanka - Ja sam zaspala. Roditelji su mi na skijanju i nije me imo ko probuditi a nisam čula alarm. Molim vas nemojte se ljutiti.
Ovo su jedina dva opravdanja za ujutro. Basta i Baterijaca se još do sada nisu javile.
Opravdanja za petak
1. Birmili je dobila dozvolu izostanka zbog učenja Jelinića
2. Đasmin je žicala za izlazak s dečkom. BIo sam protiv
3. Čileanka je moljakala da izostane jer da bi išla van. Nisam pristao
4. Basta je zaboravila na sat. Izvinjava se i da će odraditi u Tenju i doći u nedjelju
5. Iva nije ništa rekla
6. Isto kao i Iva ni Marina G ništa nije rekla
7. Krista nije došla zbog koljena. Ali nije to ni najavila
8. Bucka šutila ko zalivena
9. Kuna šutila ali i donijela Colu light
10. Baterijici ni glasa se ne čuje danima
11. Ćosa ništa nije rekla
Nagradno pitanje! Što mislite varam li se ako mislim da su sve stigle izaći van. A ulog je bila posljednja utakmica. Samo dva osvojena seta bila bi dovoljna da se preskoči Ivankovo i bude na tablici na šestom mjestu.
Rezultat u Slavonskom Brodu - 3:0 za domaćina
Koga (ni)sam vodio u Slavonski Brod
1. Ivu sam ostavio da se lijepo pripremi za test
2. Marinu G sam ostavio da još malo uči
3. Bucku sam ostavio da se priprema za svoje silne ispite
4. Čileanku, Bastu i Baterijicu sam ostavio da spavaju
Vodio sam tamo Slavicu Rab, Birmili, Štulić, Kristek, Kunu, Marion, Lady Di, Đasmin i Ćosu

- 23:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 11.03.2006.

Retfala - Pivovara

Čudan interes za utakmicu druge lige Retfala1 - Pivovara2. Došao i Fanjo, pa se odnekud stvorila i Musa, pa Mrkonjićka. Vjerojatno je bilo još nekoga ali ne bacam previše na balkon. Ja sam bio dosta smiren. Cure su na pauzi još od utorka a ovo odrađuju. I moram priznati dosta smo stariji i teško da si možemo dopustiti da izgubimo, a za ove u Pivovari ima još dosta vremena. No, upecali su se standardnim načinom koji sam ja još kao trener 2. ekipe i ŽOK Željezničara, i ŽOK Osijeka, i ŽOK ABC Prometa, pa opet ŽOK Osijeka i poslije ŽOK Pivovare (sve je to isti klub samo mjenjao imena) znao pojesti g.... Dovedeš kao pojačanje cure iz 1.lige. A ono one pune snage, ali prazne glave. Napale se, pa izgore i te cure, a i onda i druge. Pa onda budu ljute one koje igraju inače. A ove koje griju klupu u 1.ligi opet zaboravile što je igra i tako redom, da bi na kraju to bilo neuigrano. I završila prva dva seta za 32 minute. Katastrofa! Ubili i cure i sebe. Normalno, bit će krive cure. Ajde sva sreća da je Lakmus bio indisponiran, a Brico još pod lijekovima od upale bubrega tako da se barem treći set igrao. Ali tada su već bacili i moju Bjondu. Pa još neke. I tako. A onda se opet pitam jer su to oni možda htjeli silom pobjediti kako bi nas spriječili da idemo u kvalifikacije? Možda! No, jedino mi je žao da ipak nije bila bolja tekma. Retfala je na pauzi, bilo je publike, vrijeme za igru tako da se stigne izaći i van, a opet i takvo da su se sve stigle probuditi nakon nočašnjeg lajfanja. Ja sam kao što kaže onaj mali Sorkač kulirao. Ne coolirao. Ne ni tako. Nema veze u nedjelju letim preko bare do Chicaga i New Yorka pa ću tamo ispraviti ove englesko gramatičke pogreške. No, nakon ta dva seta koja su i teoretski (dakle i u slučaju da retfala 2 pobjedi retfalu1) osigurala kvalifikacije i veliki pehar, bio sam još više cool. Ove bolešljive su se malo mučile, a probao sam i malo Vlatka-Đuru, ali još jedan dokaz da za igru treba i treninga. Vlatak-Đuro nije zbog štrebanja i bolesti bio 2 tjedna na treningu. Servirala je očajno. Morao sam ipak ju vaditi. Ima ova utakmica još mi malo jednu mrlju. Nije bilo pčelice. One najmlađe. Srednjaka iz treće lige. Protiv ovakve Pivovare 2 držao bih ju stalno unutra neka se malo nadmeće na sredini s Betom, Lucijom i Selmom. Izvrsne su to cure, ali nažalost propala mi je šansa da Pčelicu iskušam protiv ovakvih visokih blokova. Tu je u pitanju i moja trenerska boljka što svašta istrpim za ispriku. Možda nisam u pravu. Ali mislim da za službenu utakmicu sestrin i tetkin rođendan, zbog kojih nije Pčelica mogla na tekmu ,isprike su vrlo diskutabilne. Pa ništa nisu bolje ni Kikicine da sestrična ima promociju, a bratić zakletvu. Pa pobogu bili smo domaćini. Nakon ta dva ili dva i pol sata svatko bi ih primio na proslavu s isprikom da su imale tekmu. Mlitavice. E cure zato muški i vladaju svijetom što ste tako mlitave i nesigurne.

- 23:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ŽOK Željezničar, ŽOK Osijek, ŽOK ABC Promet, pa opet ŽOK Osijeka i poslije ŽOK Pivovara

Već sam sto puta rekao objasniti moju ulogu u povijesti ŽOK Pivovare. Kada sam imao 21. godinu iz tadašnjeg Želje koji je bio jugo prvoligaš šutnut sam s pravom u Student i poslije u Elektru. (ne postoje više ti klubovi) Moj prijatelj iz osnovne škole Miki (danas je trener Šibenika) me nagovorio da uz treninge tri puta tjedno treniram mlađe kadatkinje Želje. Bilo je to 1988. godine. Tada su muška i ženska ekipa Želje bili isti klub. Tada su 6 razred bile one rođene 1977., a 7.razred one koje su svijetlo ovoga svijeta ugledale 1976. (to vam je Slavica), a osmi razred cure rođene 1975.godine. Njh sam trenirao. Ubrzo je došlo do ideje da se muški odvoje jer su im ženske uzimale lovu, ili obratno. U svakom slučaju uz trenere Rukovanjski, Vučković i Stojaković još je samo ostao predsjednik kluba Belanović, a tajnik Muha je bio za oba kluba. Ostali sami ko prst. No, guralo se i to dobro. To je bilo jedno teško razdoblje. U osmom mjesecu 1991. klub je ostao bez ekipa jer su sve manje više otišle iz Osijeka. Ostao je Andrija Vučković, Belanović i Ja da odmah u lipnju 1992. ponovno pokrenemo ekipu. Već sam u lipnju 92. odveo mlađe kadetkinje na državno. Tada su to bile 1977. godište i mlađe.(koliko se sjećam bile su to Kristina Kuharski, Sabina Zec, Dominika Dorešić, Tihana Šarlija, Martina Ružić, Biljana Madunić, Renata Jakovac, Ivana Jurčić, Renata Celan, Mirna Mandić, Vedrana Družijanić, Maja Grdić, ..... sory. Netko mi fali, ali da me ubijete stoji mozak na nuli) I bio je to znak da klub postoji. Oformila se i ekipa seniorska čiji je trener bio Boki i u jesen je već bilo sve po starom. Treneri tada nisu dobilvali nikakvu lovu. NIje bilo ni za lopte. Klub je opstao. No, kada su došla bolja vremena, kada se lova počela djeliti onda Rukija više nije bilo. Kako sadašnje uprave Pivovare ni neznaju kada je klub bio, radio, ne radio i slično meni dojadilo objašnjavati i zato evo Retfale. Tu smo i neću ga dati kao Pivovaru. Ipak sam nešto stariji i iskusniji.

- 23:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.03.2006.

Retfala 2

Cure iz Retfale 2 u petak su definitivno pokazale koliko im je važna odbojka. Niti zbog posljednje utakmice nisu bile spremne žrtvovati jedan izlazak. To samo pokazuje da se za većinu, osim dvije cure, nisam prevario kada ih nisam stavio u Retfalu 1. Posljednja utakmica je u nedjelju u Brodu. Samo su Lady Di i Marion došle na trening. Štulić je veće prije uganula nogu, a Vatrici sam rekao da ne dolazi kako bi mogla ići u nedjelju, a u utorak na ispit kod Jelinića. Svi drugi nemaju opravdanje. Čileanka je moljakala da ju pustim van, kao i Đasmin. Nisam se složio. Odabrale su izlazak ali su barem išle pitati za razliku od ostalih koje su se jednostavno napravile grbave. Ni Basta nema neko veliko opravdanje. Nazvala je s kućnog telefona u 21.25 kako joj je tata odnio auto, a da će ona to nadoknaditi ujutro na treningu sa svojom školom odbojke u Tenju. Ali to barem nešto. Ostale nemaju snage oduprijeti se jednom izlasku. Njihova liga ima sedam utakmica u proljetnom dijelu. Jedna od tih je ona s Retfalom 1 koju ne treba ni zbrajati. Dakle. Pojednostavljeno. Imaju utakmicu u nedjelju, još jedan juniorski turnir za mjesec dana i do listopada prilike za loviti dečke do mile volje. No, taj trening se mora nadoknaditi. Kako je u subotu tekma ret1, tako će onda trening morati biti u nedjelju u 9.00 u Krežmi, kada ću odrediti i tko će poslijepodne ići u Brod

- 22:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sadržaj
1.Izmrljali me
3. Biseri