Umirovljenici vol 2 by Rudarka

05.03.2024.

Upravo sam pročitala članak u kojem se spominje odbijanje putnih troškova na račun HZZO pošto umirovljenici imaju besplatni prijevoz vlakovima. rolleyes

S obzirom da se radi o odlasku na rehabilitaciju između Osijeka i Bizovca, te da je željeznička stanica u Bizovcu udaljena jedno dvadesetak minuta hoda zdravog čovjeka - ludilo! naughty

Ne znam detalje o starosti dotičnih umirovljenika niti njihovoj mobilnosti - državni nam je birokratski aparat ludilo. blabla

Samo da napomenem da je za bilo koju iole ozbiljniju poziciju u tom istom aparatu potreba sigurnosna provjera, dok je za prvog čovjeka državnog tužilaštva nije potrebno - jer kakti postoji neka rupa u zakonu, baš smo prava banana država. Uz dužno poštovanje dijelu afričkih država. no

Da se vratim na svoj prethodni post. Ne znam zašto su neki pomislili da ne znam za prijevremeno rješenje - no vjerujte, nisu mi ga dali. No, bilo pa prošlo. wink

Uglavnom, za gore famoznu povlasticu besplatne vožnje vlakom zatražila sam svoju iskaznicu. Mail-om. Čak sam platila i dostavu na kućnu adresu. Planiram s dotičnom plastičnom karticom mahati za popuste u našim trgovačkim lancima. I muzejima. I gdje god mi daju popust. smokin

Ne pada mi na pamet sjesti u vlak jer boktepitaj kad ću stići do slijedeće stanice. cool

I da - poslala sam mail Matici umirovljenika koji su me uputili, nakon više od 48h, a ne manje kako spominju na svojim stranicama, na lokalnu udrugu. Problem je što je lokalna udruga vezana uz lokalnu tvornicu pa i dalje ne znam kako da se učlanim. I gdje. nut

Inače, postoji određeni respektabilni spisak dućana, rehabilitacijskih i inih lokacija (uglavnom vezano uz zdravlje starijih ljudi) gdje se može konzumirati popust. Pa si mislim - nikad ne škodi imati i takvu vrstu članske kartice. smijeh

Jednom riječju - nisam baš daleko stigla. Barem ne u svojem selu malo. Metropola je već druga priča. No, nastavak slijedi...

Ahoj od Rudarke

<< Arhiva >>